Total Media News

Cititorii a patru reviste auto renumite au ales LIQUI MOLY drept cea mai bună marcă de uleiuri PDF Imprimare
Joi, 14 Aprilie 2016 10:54


         


     LIQUI MOLY rămâne cea mai îndrăgită marcă de uleiuri auto.

    Cititorii a patru reviste auto renumite au clasat-o din nou pe LIQUI MOLY pe primul loc pentru a cincea, respectiv a şasea oară. „Ne aflăm în faţa unor mari provocări.

   Votul conducătorilor auto ne încurajează să continuăm cursul pe care am pornit şi ne oferă vânt din pupa”, a declarat managerul asociat al firmei, Ernst Prost. Un curs reflectat în cifre-record pentru anul financiar 2015. La acest profit, Ernst Prost îi implică şi pe partenerii săi, şi oferă o primă specială.

  Fiecare partener, cum sunt denumiţi angajaţii de la LIQUI MOLY, primeşte o primă de 3.630 de Euro. „Ea reprezintă un semn al sănătăţii robuste a companiei, care este necesară în această activitate comercială. Împreună am realizat un profit confortabil şi adecvat. Astfel, doresc să îi fac părtaşi pe parteneri la succesul firmei“, a spus Ernst ProstSuccesul firmei nu se manifestă numai în datele financiare, ci şi în valorile de simpatie.

Cele patru reviste auto de frunte din Germania, „Auto Zeitung”, „Auto Motor und Sport”, „Auto Bild” şi „Motor Klassik”, au solicitat cititorilor lor, independent una de cealaltă, să acorde votul celei mai bune mărci de uleiuri. Votul a fost de fiecare dată: LIQUI MOLY. Astfel, marca îşi continuă marşul triumfal început în anii trecuţi. „Decizia cititorilor pentru LIQUI MOLY este o decizie pentru solidaritate şi fiabilitate. Ştim să apreciem acest lucru şi el ne sprijină într-un mediu de piaţă dificil”, spune Ernst Prost.În „Auto Motor und Sport” şi „Auto Zeitung”, LIQUI MOLY şi-a sărbătorit a şasea victorie consecutivă în alegeri şi i-a trimis din nou la locul lor pe giganţii din branşă, precum Castrol şi Aral (ambele din concernul BP), Mobil (Exxon-Mobil) şi Shell.

 

 

O imagine aproape identică s-a conturat şi la rezultatele din „Motor Klassik” şi „Auto Bild”. În acestea, compania a ocupat poziţia de frunte a cincea oară consecutiv. „Calitatea produselor noastre - cu devotamentul necondiţionat faţă de conceptul Made in Germany - şi renumele nostru ca marcă umană s-au ancorat în minţile şi în inimile oamenilor.

Şi acesta este tocmai aspectul care cimentează plasarea în top a LIQUI MOLY”, a declarat bucuros Ernst Prost. Însă el nu consideră aceasta ca fiind de la sine înţeles. „Drumul până la vârf a fost unul dificil, confirmarea de la an la an a poziţiei de top este întotdeauna rezultatul hărniciei şi a muncii neobosite“, spune şeful firmei LIQUI MOLY. „Aceste valori fac parte din filosofia firmei noastre. Şi nu ne abatem de la ele.

Spre deosebire de concernele mari, noi, în calitate de firmă mijlocie, suntem mai apropiaţi de clienţi, răspundem într-un mod individual cerinţelor lor şi suntem mai rapizi, din Germania în Australia, din Austria în SUA, și chiar în Africa de Sud.

Adică exact în toate cele 120 de ţări în care produsele LIQUI MOLY sunt disponibile în comerț”, apreciază Ernst Prost. „Această disciplină a muncii ne aduce mai aproape de alte şi alte titluri, şi este indispensabilă pe calea de a deveni o marcă mondială.”


Despre LIQUI MOLY
Societatea LIQUI MOLY GmbH cu sediul în Ulm, în sudul Germaniei, oferă o gamă largă de produse de înaltă calitate cum sunt uleiuri pentru motoare, aditivi, produse de întreţinere a autovehiculelor şi produse de service. Sortimentul include peste 4000 articole. LIQUI MOLY concepe şi testează produsele sale în laboratoare proprii, produce numai în Germania şi comercializează propriu toate produsele.

Societatea LIQUI MOLY a fost constituită cu peste 50 ani în urmă şi se numără printre liderii branşei. Produsele sunt vândute în Germania şi în alte 120 ţări.

 


** L M

 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Auto Cititorii a patru reviste auto renumite au ales LIQUI MOLY drept cea mai bună marcă de uleiuri