Total Media News

Solutia de curatare filtru de particule DPF PDF Imprimare
Luni, 11 Iulie 2016 16:35

 

            

   Unul dintre cele mai controversate sisteme apărute la noile versiuni ale motoarelor diesel este filtrul de particule. Principalul rol al acestuia este de a reduce poluarea, prin „prinderea” particulelor eliberate după ardere, cele mai importante fiind cele de carbon.

   Eficiența acestor sisteme este remarcabilă, ajungând de cele mai multe ori la reținerea a 85% din particulele nocive sau chiar și la 100%. Dar filtrele de particule moderne nu aduc numai beneficii, ci și probleme, destul de mari dacă urmărim fenomenul și, practic, serviciile de anulare ale lor apărute în ultimul timp. Filtrul de particule a început să apară la mașini acum aproximativ 10 ani și practic a însemnat unul dintre principalele sisteme tehnologice ce au permis trecerea de la Euro 3 la Euro 4. Un filtru de particule este poziționat pe traseul de evacuare al mașinii și are rolul de a „sparge” particulele nocive de mari dimensiuni în unele de dimensiuni mai mici. La bază, filtrele de particule sunt de mai multe tipuri, însă, în final ele au același rol.

  Cea mai mare problemă a filtrului de particule este faptul că, la un anumit număr de kilometri parcurși, are nevoie de regenerare. Aceasta se face în mod automat, în general prin creșterea temperaturii din galeria de evacuare prin diferite procedee. Atunci, particulele nocive sunt eliminate, astfel încât filtrul poate funcționa din nou la eficiență maximă.
Totuși, din cauza turațiilor reduse din traficul urban, regenerarea nu se poate efectua cu succes în anumite momente. Motorul intra în modul de avarie, puterea este redusă, turația limitată, regenerarea trebuind să fie făcută printr-o procedură destul de complicată.

  În ultimul timp există foarte multe firme care au în ofertele comerciale operațiunea de curățare a filtrului, însă procedura nu dă rezultate pentru toată lumea.

 

 

    Solutia Pro-Line pentru curatarea filtrului de particule diesel este un agent extrem de eficient pentru economisirea costurilor pentru curățarea filtrelor de particule diesel instalate pe vehicule.

     Contaminarea din filtrul diesel de particule se dizolvă rapid, făcând sa nu mai fie necesara solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului.

Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat.

 


 

Proprietăţi:  

- Se dizolvă contaminarea tipica din filtrele de particule diesel

- Eficient pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert

- Asigura caracteristici optime de functionare, performanțele motorului și reducerea consumului de combustibil

- Reduce costurile de exploatare

Caracteristici tehnice:

Bază                                        : curatare/ lichid purtator

Culoare                                    : albastra

Densitate la 15            °C                   : 1.005 g/ml

Valoare pH                              : 11.3

Domeniul de utilizare:

Pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert.

Mod de utilizare:

Curățarea se face cu ajutorul pistolului cu ​​aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreaptă Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scopul, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor.

 

Notă: Când curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 °C.

La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curățare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafața filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari. Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului.

Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala art. nr. 5171 (500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec)

Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.

 

 

**  Video  : cum  se  curata    filtru  de  particule  :--  http://www.total-media-news.ro/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=53&video_id=606

 

 

  Unde  gasesti  solutia  : Bucuresti , tel- 0722 499 022

 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Auto Solutia de curatare filtru de particule DPF