Luni, 05 Septembrie 2022 10:16 |
„Center for better regulation for SMEs” înființat de către noi în cadrul proiectului cu fonduri norvegiene implementat în perioada 01.01.2021-31.08.2022, are primele propuneri de îmbunătățire a calității dialogului social în România:
– O evaluare periodicã privind funcționarea și rezultatele procesului de dialog social din cadrul Comisiilor de Dialog Social şi al Consiliului Economic şi Social, – Trecerea de la un dialog social cantitativ la unul calitativ, – Creșterea capacității administrative a partenerilor sociali care participă la dialogul social, având în vedere noile provocări cu care se confruntă societatea: probleme de mediu, digitalizare, schimbări structurale în economie,
|
Citeşte mai mult...
|
|
Marţi, 17 Mai 2022 11:12 |
Public · Oricine, cu sau fără cont de Facebook
Împreună cu Consiliul Județean Galați și Patronatul IMM-urilor din Galați organizăm cea de-a 29-a ediție a evenimentului nostru tradițional: Ziua Întreprinzătorilor!
|
Citeşte mai mult...
|
Luni, 03 Ianuarie 2022 14:25 |

30 decembrie 2021
" Începând cu data de 1 ianuarie 2022 intră în vigoare Legea nr. 315/2021* privind modificarea și completarea Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial al României nr. 1240 din 29.12.2021, Partea I), care elimină obligativitatea depunerii anuale a declarației privind beneficiarii reali. Noile dispoziții legale prevăd: - ”Persoanele juridice supuse obligației de înregistrare în registrul comerțului depun la înmatriculare, şi ori de câte ori intervine o modificare, o declarație privind beneficiarul real al persoanei juridice, în vederea înregistrării în Registrul beneficiarilor reali al societăților, cu excepția regiilor autonome, companiilor și societăților naționale și societăților deținute integral sau majoritar de stat.” (potrivit art. 56, alineatul (1)).
Trebuie menționat faptul că obligaţia prevăzută la alin. (1) este îndeplinită şi prin includerea, la înmatriculare, în actul constitutiv, a datelor de identificare a beneficiarilor reali şi a modalităţilor în care se exercită controlul asupra persoanei juridice (potrivit alin. (7) din art. 56). Modificarea ulterioară a datelor de identificare a beneficiarilor reali nu instituie obligaţia întocmirii unui act modificator la actul constitutiv, declararea acestora îndeplinindu-se în condiţiile alin. (1).
|
Citeşte mai mult...
|
Vineri, 24 Septembrie 2021 06:21 |

20% Reducere în coș la achiziționarea a 2 produse din gamele Nufăr și Triumf.
Reducerea se aplică în coșul de cumpărături. Nu se cumulează cu alte oferte/discounturi active. Promoția este valabilă în limita stocului disponibil, în perioada 6 - 30 Septembrie 2021.
De peste 130 de ani, reprezentăm industria locală de cosmetice, impresionând o lume întreagă cu un portofoliu multibrand ce conține produse eficiente, concepute în laboratoare performante.
Portofoliul Farmec cuprinde: produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului; produse de machiaj; produse de igienă orală; produse de protecţie solară; produse de cosmetică profesională; produse pentru bărbaţi; soluţii de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.
Anual, Farmec lansează şi modernizează aproximativ 100 de produse, capacitatea totală de producţie fiind de 27 milioane de unități. Tehnologiile integrate de Farmec în ultimii ani contribuie la succesul cosmeticelor fabricate în România, apreciate atât în țară, cât și în afară.
În calitate de cel mai mare producător de produse cosmetice cu capital 100% românesc, Farmec dispune de capacitate de producție extinsă, de linii tehnologice moderne și flexibile, precum și de o flotă de distribuție la nivel național, având 10 reprezentanțe în zonele principale din țară.
*
|
Citeşte mai mult...
|
Vineri, 11 Iunie 2021 13:30 |
Revista Biz a lansat ieri Top Social Brands 2021, o analiză unică a peisajului social media din România, care scoate în evidență noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, dar și topul celor mai puternice branduri pe social media în România.
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital.
Top Social Brands 2021 este o analiză unică a peisajului social media din România, care scoate în evidență noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente din online-ul românesc.
“Brandurile campioane în social media în 2021 sunt cele care nu s-au oprit în pandemie, ci au elaborat strategii adaptate noii realități pentru a rămâne alături de consumatori. Au inovat și au creat trenduri, au intrat pe noi nișe, au explorat creativ rețele sociale aflate încă la început. Performanța în social media combină creativitatea, inovația și tehnologia cu o strategie bine pusă la punct, pentru a coordona activitățile complexe din zona de digital. Top Social Brands ne arată brandurile care au reușit să facă asta în 2021”, spune Gabriel Bârligă, redactor-șef Biz.
|
Citeşte mai mult...
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 33 |