La final de 2019 pasionații de trenuri au fotografiat în București, pe Valea Prahovei sau pe magistralele spre Moldova un automotor diesel alb fabricat la Pașcani. Rar putem vedea un tren nou pe liniile românești, iar în articol puteți citi despre ce viteză prinde trenul, de când se lucrează la el și când l-am putea vedea plin cu călători. Nu sunt multe locurile din România unde se produce material rulant feroviar: la Craiova se fac trenuri electrice și locomotive, la Arad se construiesc vagoane, iar la Pașcani se repară vagoane și se lucrează la aceste automotoare diesel.
Automotorul diesel este produs de Electroputere VFU Pașcani, este destinat transportului pe distanțe medii cu viteză maximă de 120 km/h și este alcătuit din trei vagoane (vagon motor + vagon remorcă+ vagon motor). Pot călători în total 164 de pasageri (142 la clasa a 2-a și 22 la clasa 1), iar trenul are 60 de metri lungime.
Vrei sa ne Revenim din criza ? Hai sa consumam produse ROMANESTI !! azi : FARES
Povestea Fares începe de pe timpurile strămoşilor daci, care ştiau multe minuni despre plante, sănătate şi viaţă. A renăscut în 1929, la poalele Sarmizegetusei, în mâinile vizionarului farmacist Farago, care şi-a dedicat viaţa plantelor medicinale.
Vrei sa ne Revenim din criza ? Hai sa consumam produse ROMANESTI !! azi
În 1890 Kandia Dulce a început să producă prima ciocolată cu lapte din România.
Astăzi, după 130 de ani de activitate, Kandia Dulce este cel mai mare producător român de dulciuri, cu un portofoliu divers de brand-uri prezente în categorii de produse precum ciocolată, patiserie, biscuiți și produse zaharoase. - biscuiti - ciocolata - bomboane