The International Olympic Committee (IOC) today announced that AB InBev, the world’s leading brewer, will become a Worldwide Olympic Partner (TOP Partner) through to 2028. Corona Cero zero-alcohol beer will be the global beer sponsor of the Olympic Games, highlighting the IOC and AB InBev’s commitment to responsible consumption and building a better world. Together, they will reach billions of Olympic fans around the world with messages of connection, moderation and celebration.
IOC President Thomas Bach said: “The IOC is delighted to announce its new partnership with the world’s leading brewer, AB InBev. Our organisations share a vision of supporting sport and athletes. As a global brand, Corona Cero will engage fans around the world in celebrating the magic of the Olympic Games and cheering for the athletes’ sporting achievements. In line with Olympic Agenda 2020+5, both of our organisations are actively contributing to the UN Sustainable Development Goals. As the IOC redistributes 90 per cent of all its revenue to support sport around the world, ultimately the revenue from this agreement will support every Olympic team and their athletes. Together, we look forward to creating a future with more cheers!”
AB InBev CEO Michel Doukeris said: "Beer and sports are better together, so we are proud to be the first beer sponsor for the Olympics at the Worldwide Olympic Partner level. Beer is the beverage of moderation and choice, and so it’s only fitting to lead with our fast-growing zero-alcohol beer, Corona Cero, for this occasion. This partnership illustrates the opportunity for our category to positively impact and engage with billions of fans around the world, ushering in a new era of Olympic spirit and cheers while supporting favourite countries and athletes as they go for gold. We look forward to partnering with the IOC, and activating at the 2024, 2026 and 2028 Games."
With centuries of brewing history, AB InBev has seen countless new friendships, connections and experiences built on a shared love of sport and beer. Sport is a strong force for positive change, and AB InBev brands are pleased to be a part of that legacy with decades of historic, award-winning and responsible sports marketing. AB InBev is committed to accelerating continued progress towards responsible alcohol consumption and moderation worldwide and will work to further that effort by featuring Corona Cero, its fast-growing zero-alcohol beer brand, as the leading global Worldwide Olympic Partner brand.
Both AB InBev and the IOC are committed to creating a better world for the athletes, fans and consumers around the world by actively contributing to the UN Sustainable Development Goals. Sustainability is important to the AB InBev business because brewing great beer depends on a healthy, natural environment and thriving communities.
|
Citeşte mai mult...
|
Marţi, 02 Ianuarie 2024 16:45 |
HOTĂRÂRE DE GUVERN privind completarea art. 25 din Normele financiare pentru activitatea sportivă aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1447/2007 Guvernul a aprobat, la propunerea Agenției Naționale pentru Sport, dublarea premiilor acordate sportivilor și colectivelor tehnice care s-au calificat sau urmează să se califice la Jocurile Olimpice de la Paris 2024, în funcție de locurile I-VI obținute la campionatele mondiale sau campionatele europene, după caz. Astfel, pentru competiția de campionate mondiale, inclusiv campionatele mondiale pentru persoane cu nevoi speciale, pentru locul I, recompensa financiară se majorează la suma de 84.000 de lei pentru seniori, 28.500 lei pentru tineret și juniori I, respectiv 16.500 lei pentru juniori II și cadeți. Pentru competiția de campionate europene, inclusiv campionate europene pentru persoane cu nevoi speciale, sumele alocate pentru obținerea locului I cresc la 55.500 de lei pentru seniori, 16.500 lei pentru tineret și juniori I, respectiv 9.000 lei pentru juniori II și cadeți. Premierile se vor face din bugetul Agenției Naționale pentru Sport, pe anul în curs, în limita bugetului aprobat cu această destinație. Până la acest moment, avem 60 de sportivi calificați la ediția 2024 a Jocurilor Olimpice, iar pentru anul următor se estimează că vor mai primi biletul pentru Paris încă 25. Guvernul României, prin Agenția Națională pentru Sport, susține activitatea sportivă de înaltă performanță, iar acest demers de majorare a recompenselor financiare face parte din strategia de premiere și stimulare a performanței sportive. La nivel guvernamental s-a considerat că eforturile acestor sportivi și ale profesioniștilor care le stau alături în drumul către excelența olimpică trebuie să primească nu doar o mai mare recunoaștere, ci și o mai mare susținere, pentru a motiva și alți sportivi și pentru a servi drept model pentru viitoarele generații care țintesc performanța sportivă.
|
Citeşte mai mult...
|
|
Vineri, 22 Decembrie 2023 09:15 |
Ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Sport pentru aprobarea programelor sportive de utilitate publică şi a metodologiei de finanţare a federaţiilor sportive naţionale şi a Comitetului Naţional Paralimpic pe anul 2024
Monitorul Oficial Partea I nr. 1156
Anexa nr. 1 – Programele sportive de utilitate publică destinate finanţării federaţiilor sportive naţionale în anul 2024
Anexa-nr.-2 – METODOLOGIE de finanțare a Federațiilor Sportive Naționale și a Comitetului Național Paralimpic pe baza programelor sportive de utilitate publică pe anul 2024
Art. 1. — Se aprobă programele sportive de utilitate publică destinate finanţării federaţiilor sportive naţionale şi a Comitetului Naţional Paralimpic pe anul 2024, conform anexei nr. 1. Art. 2. — Se aprobă metodologia de finanţare a federaţiilor sportive naţionale şi a Comitetului Naţional Paralimpic pe anul 2024 pe baza programelor sportive de utilitate publică, conform anexei nr. 2. Art. 3. — Anexele nr. 1 şi 2*) fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 4. — Direcţiile, serviciile, compartimentele de specialitate din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Sport, federaţiile sportive naţionale şi Comitetul Naţional Paralimpic vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 5. — De la data intrării în vigoare a prezentului ordin, orice dispoziţie contrară se abrogă. Art. 6. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
_
https://sport.gov.ro/noutati/finantare/?fbclid=IwAR37Y7NlIZgiIZaBqSKK6zmmAsVGbaAp4n3LyHGRfw-Bh8u0teseQF_B9vY
|
Citeşte mai mult...
|
Marţi, 12 Decembrie 2023 11:29 |
Suntem mai mult decât o marcă
După 12 ani de experiență pe piața de nutriție și wellness, în anul 2000 s-a născut GoldNutrition. Custódio César, un nutriționist experimentat și fondator al companiei, a fost convins dintotdeauna că singura cale pentru o viață implinită și sănătoasă este nutriția, de aici și crearea brandului GoldNutrition.
Pasiunea și convingerea că niciodată calitatea nu este negociabilă, au transformat o idee într-o marcă. Toți credem cu tărie că aceasta este rețeta succesului.
Din 2000 s-au schimbat multe.
Totul a inceput cu o echipă mică într-o sală mică dar între timp a devenit o companie solidă cu documente și certificate care atestă excelența și angajamentul față de munca depusă. Mai mulți ambasadori (sportivi olimpici, antrenori, medici, nutriționiști și influenceri) au venit să ni se alăture în călătoria noastră, care intre timp a devenit si a lor.
Custódio César rămâne liderul GoldNutrition și nu renunță la păstrarea celor mai înalte standarde în domeniul sănătății și al industriei (suplimentelor) alimentare. Calitatea este angajamentul nostru față de Angajați, Consumatori și Acționari. Suntem aici pentru a rămâne, pentru că știm că produsele noastre fac ceva pentru dumneavoastră: vă fac mai fericiți. GoldNutrition, Be Excelent
Viziune
Nutriție de calitate, oricând, oriunde
Scopul nostru este de a crea produse de calitate care să se potrivească în orice moment, oriunde în lume
Misiune
Să inspirăm prin nutriție
Credem că o alimentatie sanatoasa are puterea de a inspira schimbări, obiective și dorințe și că are o mare influență asupra drumurilor pe care le urmăm în viață. Participam activ in procesul de inovare și dezvoltare a unor formule care răspund nevoilor publicului nostru. Deoarece calitatea este în ADN-ul mărcii noastre.
|
Citeşte mai mult...
|
|