Total Media News

Stiri - Economie
Dobanzile la leu coboara spre minimele de la inceputul crizei PDF Imprimare
Financiar
Duminică, 22 Ianuarie 2012 09:14

Dobanzile interbancare afisate de bancile locale pentru depozitele cu scadenta la o zi au coborat sub rata facilitatii de depozit de la BNR, de 1,75%, si au atins cel mai redus nivel de la inceputul crizei, toamna lui 2008, pe fondul excedentului de lichiditate din piata, scrie Mediafax.


Dobanzile la depozitele plasate (ROBID) si atrase (ROBOR) pe o zi au coborat joi, la 1,71 - 2,21%, pe fondul excesului de lichiditate din piata interbacara.

"Dobanzile pe piata interbancara au inceput sa scada abrupt de la inceputul anului. Ratele la depozitele de o zi sunt acum la cel mai redus nivel de la inceputul crizei si de trei ori mai mici decat la mijlocul lui noiembrie 2011. Dobanzile pe termene mai lungi au scazut de asemenea cu un punct procentual. Cea de-a doua reducere a dobanzii de politica monetara operata de BNR a determinat o schimbare a asteptarilor pe piata interbancara. In prezent, cei mai multi participanti pe piata se asteapta la continuarea reducerii de dobanda, de aceea dobanzile au scazut cu mai mult decat cele 0,5 puncte procentuale cat reprezinta taierea dobanzii la BNR", a declarat Ciprian Mihai, seful departamentului piata valutara si derivative din cadrul Volksbank.

Citeşte mai mult...
 
Gigantul german Schlecker, în faliment PDF Imprimare
Companii
Duminică, 22 Ianuarie 2012 08:54

Gigantul german Schelecker, confruntat cu o lipsă acută de lichidităţi, a anunţat vineri că îşi va depune bilanţul "foarte curând", pentru a obţine îngăduinţa creditorilor săi şi pentru a se putea restructura, relatează "Le Monde".



                      


Schlecker este un lanţ de magazine în care se vând de la produse farmaceutice şi cosmetice până la produse de curăţat şi hrană pentru animale.
Schlecker este o companie de familie extrem de "secretoasă" şi adesea criticată în Germania pentru condiţiile de lucru din magazinele sale.

Compania a asigurat, viuneri, printr-un comunicat, că scopul este păstrarea "majorităţii sucursalelor şi angajaţilor săi". Grupul are 30.000 de angajaţi în Germania şi 17.000 în alte ţări, printre care mulţi în Franţa.

Compania a luat această decizie dificilă "pentru a putea continua pe calea restructurării". Grupul va închide între 700 şi 1.000 de magazine din Europa dintr-un total de 11.000, potrivit Reuters. Lanţul nu a mai avut profit de câţiva ani.

În 2010, vânzările sale au scăzut cu 650 de milioane de euro faţă de anul precedent.

 

 

 

 

 

 

**  sursa  : adevarul.ro

 

 

 
Despre publicitatea online PDF Imprimare
Media-Publicitate
Duminică, 22 Ianuarie 2012 00:39

Optimizarea unui site pentru cel mai important motor de cautare Google, ii poate aduce afacerii tale mai mult decat orice alt tip de promovare

 

             

                                                  

Optimizarea unui site pentru cel mai important motor de cautare Google, ii poate aduce afacerii tale mai mult decat orice alt tip de promovare.

Serviciul acesta, daca este bine facut iti poate genera rezultate mai bune chiar si decat alte campanii de promovare online . In acest domeniu competitia este destul de acerba, motiv pentru care este necesar sa colaborezi cu persoane profesioniste care iti pot garanta situarea pe prima pagina Google, cat mai curand.

Odata ce te vei afla pe prima pagina Google, poate chiar in primele trei poziti,prin optimizare site,  vei vedea cum numarul clientilor tai cresc, datorita vizibilitatii si accesibilitatii de care afacerea ta are parte.

 

Optimizarea pentru Google urmareste atragerea de noi clienti, printr-un tip nou de publicitate platita, care poate fi un start bun in cazul unei noi afaceri dar nu numai.

Se poate plia pe orice tip de domeniu si atrage un public numeros, care de putine ori paraseste site-ul fara a-ti aduce castiguri. Acest lucru deoarece vei fi accesat de persoane direct interesate de afacerea ta, care te cauta ei pe tine, eliminand astfel orice tip de publicitate agresiva care mai mult respinge consumatorul.


Optimizare prin Google se face prin urmarea unor pasi nu foarte dificili, dar importanti prin care site-ul tau se ridica la nivelul celor de o calitate superioara.

O parte din schimbarile ce ii se vor aduce site-ului tau, sunt cele referitoare la cuvintele cheie prin care el va fi gasit de catre potentialii cumparatori. Dumneavoastra alegeti cuvintele cheie, care trebuie sa corespunda afacerii proprii.

Limbajul si expresiile folosite trebuie sa tina cont de targetul clientilor tai si sa fie unul destul de accesibil, astfel incat sa fie inteles si de cei dinafara domeniului tau de actvitate. Important este ca acele cuvinte cheie sa nu fie in intregime inserate in intregul site-ului tau, doar cele mai relevante sa se gaseasca pe prima prima pagina

 

 

 

.

 
Cum a schimbat social media activitatea de PR PDF Imprimare
Media-Publicitate
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 09:35

Lipsa controlului mesajului, a unui cod de buna practica sau  autoproclamarea "purtatorilor de mesaj" fac din mediile sociale online "rebelii" industriei de comunicare, dupa cum sustine Manuela Zidaru, PR innovation manager in cadrul GolinHarris Bucuresti.

 

          

Zidaru  a declarat pentru DailyBusiness.ro ca in ceea ce priveste autoproclamarea “purtatorilor de mesaj”, daca inainte “aveam o oarecare putere de selectare a celor pe care ni-i doream in public, astazi oricine poate lansa mesaje despre un brand in social media – chiar si un necunoscator”.Pe de alta parte, social media aduce si avantaje companiilor prezente in aceste medii, printre ele numarandu-se credibilitatea sau emotia, care in relatia consumator - brand “capata cu totul alte dimensiuni in social media”.Referitor la credibilitate, acelasi manager de inovare a explicat cum informatia generata de utilizatori va surclasa sursele formale sau traditionale de informare.

 

Citeşte mai mult...
 
Star Foods investeste 2,5 mil. euro in extinderea depozitului din Popesti Leordeni PDF Imprimare
Companii
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 09:18

Star Foods investeste 2,5 milioane de euro in extinderea depozitului din Popesti Leordeni cu o hala de depozitare pentru produse finite de 4,500 mp, potrivit unui anunt al Epstein Architecture & Engineering, constructorul proiectului.


Pentru acest proiect, Epstein ofera servicii complete de arhitectura, inginerie si management de constructie, iar noul centru logistic urmeaza sa fie livrat la jumatatea anului 2012.

                  

Noua constructie euro reprezinta o extindere a spatiilor de depozitare existente deja pe terenul companiei din Popesti Leordeni, la sud de Bucuresti.

Cladirea va cuprinde o hala de depozitare pentru produse finite, aflata in legatura cu hala existenta, la care se adauga zona de expeditie si anexe socio-administrative (spatii birouri, vestiare), insumand o suprafata construita de aproximativ 4.500 mp.

Epstein este o companie de arhitectura, inginerie si constructii cu sediul la Chicago, activa pe piata romaneasca de mai bine de cinci ani. Compania a dezvoltat proiecte pentru clienti internationali precum Lufkin Industries (unitate de productie de aproximativ 35.470 mp situata pe un teren de 33.32 hectare, in cadrul West Park Ploiesti), Cameron (unitate de productie si un birou regional, proiect extins pe o suprafata de teren de aproximativ 6 ha, cu o suprafata construita de aproximativ 12.500 mp), Emerson (unitate de productie de 6.500 mp, la care s-au adaugat 1.800 mp de spatii administrative, proiect finalizat la jumatatea lui 2010, la Cluj Napoca), WDP Development (o unitate de productie de 6.000 mp pentru Rochling-Automotive in Oarja) si Petrom.

 

 Star Foods este divizia romaneasca de snacks-uri a PepsiCo. Compania activeaza pe piata locala din 1993 si a fost achizitionata de PepsiCo in 2004.

 


Pagina 413 din 432

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie