Total Media News

Stiri - Life
6 pasi esentiali pentru un machiaj de durata PDF Imprimare
Monden
Vineri, 23 Decembrie 2011 09:08

Cui ii place sa-si vada rimelul scurs, conturul ochilor sters sau fardul strans pe pleoape? Nimanui. Cu atat mai putin tie, in ziua nuntii! Asigura-te ca machiajul tau va arata impecabil pana la final.

 

 

 

1. Hidratarea

Inainte de orice, asigura-te ca pielea este suficient hidratata. Produsele de machiaj nu se fixeaza bine daca tenul e nesanatos si, in plus, il pot irita. Alege o crema cu vitamine (A, E sau C) pe care sa o aplici seara, inainte de culcare. Astfel, tenul isi va recapata stralucirea si vitalitatea.

 

   

2. Fondul de ten

Fondul de ten trebuie sa fie baza pe care se aplica orice machiaj. Pe langa faptul ca protejeaza tenul de factorii de mediu (praf, vant, soare), fondul de ten aplicat corect ascunde imperfectiunile si uniformizeaza diferitele nuante ale pielii.

O inovatie in domeniu este fondul de ten cu textura tip spuma, care se aplica usor, asigura un finisaj impecabil si hidrateaza tenul.

3. Fardul de pleoape

De regula, fardurile deschise lumineaza privirea si creeaza iluzia de ochi mai mari, iar cele in nuante inchise micsoreaza ochiul. Acestea din urma mai au si dezavantajul ca, daca nu sunt perfect aplicate, accentueaza cearcanele si ridurile fine. In ceea ce priveste textura, alege farduri de pleoape cremoase, pentru ca se intind usor si dureaza. In cazul fardurilor pulbere, poti obtine acelasi efect daca le aplici cu un buretel umed.

4. Conturul ochilor

Pentru un contur durabil al ochilor, opteaza pentru tus. Asemeni rimelului, tusul poate fi atat rezistent la apa, cat si transparent. Culorile de tus variaza, insa rar gasesti exact nuanta de care ai nevoie. Solutia? Opteaza pentru un tus transparent, inmoaie pensula in fardul colorat si vei obtine cea mai originala culoare.

5. Genele

Genele rimelate evidentiaza forma ochiului si intensifica privirea. Daca ai nevoie de un machiaj care sa reziste intreaga zi, alege un rimel rezistent la apa. Mai ales pentru ziua nuntii, cand nu se stie daca o sa poti sa-ti tii lacrimile in frau...

6. Fixarea

Orice machiaj durabil trebuie incheiat cu fixarea. Pentru a fixa machiajul pe fata, pulverizeaza tenul cu apa minerala sau termala, de la distanta. Inovatia in domeniul machiajului rezistent este spray-ul pentru fixare, care actioneaza asupra fetei asemeni unui fixativ pentru par.

 

 

 

 

**  sursa  :  miresici.ro

 
Digital Luxury Forum 2011 PDF Imprimare
Monden
Vineri, 02 Decembrie 2011 16:52

Primul eveniment de business din Romania dedicat dedicat luxului digital

8 decembrie 2011, Casa Mediterana, Bucuresti

Unde: Restaurant Casa Mediterana – Soseaua Nordului, nr. 7-9, Bucuresti

Cand: 8 decembrie 2011, ora 12:00

 

                          

Site-ul oficial al evenimentului: www.digitalluxuryforum.ro

Pe 8 decembrie 2011 in Bucuresti are loc prima editie a Digital Luxury Forum – primul eveniment de business din Romania care isi propune sa exploreze relatia dintre jucatorii de pe piata autohtona a luxului si media digitale.

Digital Luxury Forum se va concentra pe modul in care brandurile evolueaza in cadrul ecosistemului digital, protejandu-si in acelasi timp esenta si bagajul ereditar al marcii. Agenda evenimentului va fi axata pe pozitionarea in mediul digital, fie ca vorbim de canale specializate, social media, publicatii online, e-commerce, f-commerce, video content, tv online, blogging etc.

Reanalizarea si reordonarea oportunitatilor oferite de dezvoltarea rapida din ultimii ani a comunicarii electronice devine cu atat mai stringenta cu cat criza financiara a reconfirmat si accelerat declinul mediilor traditionale. Masa rotunda va reuni reprezentanti de prim rang ai pietei de lux autohtone si regionale, jurnalisti specializati si analisti ai pietei, bloggeri si reprezentanti ai consumatorilor, reprezentanti ai agentiilor de publicitate.

Subiectele principale ce vor fi discutate in cadrul Digital Luxury Forum 2011:
- Ce este luxul in media digitale?
- Mediul online, de la showroom la strategii de comunicare
- Target reach: Selectarea publicului-tinta in retelele sociale.
- Forum, blog, portal – publicitate sau reprezentare?
- Falsul connaisseur si metodele de disimulare a publicitatii
- Aplicatii mobile
- Segmentare si monitorizare pentru TV Online
- Nisarea in programele de televiziune
- Cultura luxului – raspandirea si permanenta online a cunostintelor despre lux.

Evenimentul este organizat de deLUXE-lifestyle in parteneriat cu Media Dog Patrol, avand ca partener strategic Restaurant Casa Mediterana (Soseaua Nordului, Nr 7 – 9, Bucuresti), gazda evenimentului.

Despre deLUXE-lifestyle.ro:
deLUXE-lifestyle.ro
este cel mai complex portal de luxury lifestyle din Romania dedicat tendintelor si analizelor din lumea brandurilor si furnizorilor high-end. Infiintat in  decembrie 2008, deLUXE-lifestyle.ro reuneste in prezent informatii de interes din peste 20 de categorii din industria de lux, focusandu-se pe striri, filme, articole, evenimente si showroom-uri dedicate.

Despre Media Dog Patrol:
Media Dog Patrol estre producatorul “Pe picior mare” – prima emisiune dedicata integral lumii luxului din Romania si una dintre putinele emisiuni de acest fel din lume: o privire in adancime asupra unei lumi exceptionale, unde produsele isi depasesc functionalitatea si devin arta, fie ca este vorba despre un ceas sau o rochie, despre un restaurant sau un automobil.
In fiecare duminica, de la 19:30, pe TVR2, Radu Rizea va conduce in sferele exclusiviste ale oamenilor foarte bogati la emisiunea “Pe picior mare”.

Programul complet si invitatii se regaseste pe site-ul oficial al evenimentului: www.digitalluxuryforum.ro

Accesul la eveniment se face exclusiv pe baza de invitatie.
Pentru acreditari de presa si informatii suplimentare, va rugam contactati: office[at] deluxe-lifestyle.ro sau telefonic la: +40 746 566 713.

 
Reducere Nivea - 25% PDF Imprimare
Monden
Marţi, 15 Noiembrie 2011 16:38

 

               -25% reducere pentru produsele Nivea Visage

                      si   Nivea for Men.

 

      Cumpara produse din gama Nivea Visage (toata gama Care, Cleasing si Pure&Natural) si toata gama Nivea For Men, din magazinele B&B Collection si Kendra, in perioada 01.10 - 31.12.2011 si primesti o reducere de 25%. La promotie participa toate produsele Nivea Visage.

 

                                             

 
Cătălin Botezatu se lansează în lumea ochelarilor PDF Imprimare
Monden
Vineri, 04 Noiembrie 2011 09:33

   După 8 ani de colaborare cu Cătălin Botezatu, considerat cel mai cunoscut creator roman de modă şi cea mai profitabilă vedetă din România în 2010, Sover Optica şi renumitul designer au decis să lanseze prima colecţie de ochelari de soare sub denumirea Catalin Botezatu eyewear.

 

   Evenimentul a  avut  loc  sâmbătă, 22 octombrie 2011, orele 20:30, în cadrul festiv prilejuit de cea de-a XVI-a editie a  “Întâlnirii Partenerilor Sover Optica” de la Ambasad`Or Leisure & Events din Otopeni. În premiera pentru sectorul autohton de profil, organizatorul a programat o transmisie live accesibilă prin intermediul “Ambassador Eyewear”, o pagina de Facebook iniţiată de Sover Optica.

Aflându-se în preajma celei de-a 15-a prezentări de modă în calitate de parteneri, Cătălin Botezatu şi Sover Optica propun pieţii româneşti o linie de accesorii cu o puternică personalitate, ochelarii de soare fiind accente esenţiale în cadrul oricărei garderobe moderne. Caracterul colecţiei respectă tendinţele actualului sezon, precum şi cele mai recente outfituri din prezentările Aviator by Catalin Botezatu, aspectul vintage şi look-ul military fiind cel mai bine puse în valoare de cele patru modele pilot. Sunt de asemenea disponibile şi două modele pentru femei ce se pot asorta unui look fashion, a căror siluetă oversize aminteşte de mijlocul anilor `60 şi de celebra Jackie O. Din colecţie face parte şi o montura unisex din acetat, o replică a binecunoscutului Wayfarer, un model icon pe care designerul a dorit să-l verniseze în trei variante cromatice: negru, roşu si alb. Toate cele şapte modele sunt echipate cu lentile polarizate.

          alt

Citeşte mai mult...
 
20 de producători şi şase importatori de vinuri prezenţi la Salonul Naţional de Vinuri - Vintest PDF Imprimare
Monden
Luni, 24 Octombrie 2011 15:13
  

Un număr de 20 de producători de vinuri din România, şase companii care importă vinuri, dar şi reprezentanţi ai companiilor din industrie vor fi prezenţi la Salonul Naţional de Vinuri - Vintest, organizat în perioada 27 - 30 octombrie la Romaero Băneasa.

 


''Timp de patru zile, între 27 şi 30 octombrie, sunt invitaţi să deguste gratuit sutele de sortimente expuse de producătorii români. La Vintest vor participa 20 de producători de vin autohtoni, şase importatori de vinuri, dar şi companii din industrie cu activităţi conexe, producători de sticlă, utilaje pentru realizarea vinului. Elevii şi studenţii în grupuri organizate vor avea intrarea liberă'', a spus Lucia Pârvu, director Vintest.

Prezent la conferinţa de lansare a Vintest, fostul secretar de stat, actual deputat, Adrian Rădulescu, a declarat că problema cea mai mare a vinului din România o reprezintă promovarea.

''Promovarea este cea mai importantă pentru vin, în ultima vreme astfel de evenimente au contribuit la promovare, şi la fel a făcut şi presa. Pentru industrie cel mai important sprijin vine de la reconversie, unde avem 42 milioane de euro pe an din fonduri europene, care ajută mult. Sunt şi fonduri pentru promovare. Acelaşi sprijin de reconversie, vrem să îl introducem şi pentru pomicultură din 2014'', a spus fostul secretar de stat.
             
La Vintest, alături de degustările de vinuri, participanţii vor avea ocazia să participe la show-uri gastronomice, lansări de vinuri, demonstraţii de bartending şi tombole.

Potrivit organizatorilor, obiectivele Vintest urmăresc, în primul rând, prezentarea noilor game de vinuri autohtone din zonele viticole româneşti, atragerea partenerilor strategici, prezentarea vinurilor ambasadorilor proveniţi din ţările mari importatoare de vin, precum şi promovarea turismului autohton.

Nu în ultimul rând, salonul îşi propune să transmită cunoştinţe şi deprinderi în procesul de recunoaştere a calităţii vinului, promovarea unei degustări corecte 'taste education', şi a vinului ca aliment faţă de celelalte băuturi alcoolice, dar şi educarea gustului populaţiei.

Partenerii principali ai evenimentului sunt Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, iar pe partea de vin producătorii Jidvei şi Vincon Vrancea. Partenerii media principali sunt Radio România Actualităţi şi Agenţia Naţională de Presă Agerpres.

Printre producătorii de vin participanţi la Vintest Bucureşti se numără Jidvei, Vincon Vrancea, WineRo, Domeniile Anastasia, Wine Princess, Domeniile Dealu Mare Urlaţi, Budureasca, Domeniile Sâmbureşti, Crama Oprişor, Senator Wine, Spedd - Casa de Vinuri Huşi, Cramele Pâncota, Domeniile Săhăteni, Crama Basilescu, Vifrana, Vinex Murfatlar, Domeniile Boieru, Domeniile Sara şi Domeniile Nicoreşti.

Nu vor lipsi invitaţii internaţionali, Domain Marash din Bulgaria, produsele moldoveneşti, Eco Plus International România, Prier Vinexpres, Pernod Ricard România.

 

  ** sursa  :AGERPRES

 


Pagina 76 din 78

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Life