Campanie media de 2 milioane euro pentru brandul Skol Imprimare
Media-Publicitate
Joi, 31 Mai 2012 09:31

         United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a investit 2 milioane de euro in

campania de imagine pentru brandul Skol, desfasurata pe principalele posturi TV

nationale, print, outdoor si on-line.
                                       
                          Campania de imagine, adresata barbatilor, mizeaza pe evadarea din cotidian. 


 

Activitatile de recreere si atmosfera din Skol Land sunt cuprinse in spotul TV, cu care s-a lansat

campania, creat de URBB si Papaya Advertising. „Skol Land este un spatiu unic, creat doar pentru

barbati, unde acestia vin sa alunge stresul si sa se relaxeze.

Spotul TV face un tur al acestui spatiu prin ochii personajului principal care descopera una cate una

punctele de atractie din Skol Land, fiecare reprezentand o metoda de relaxare si distractie coborata

din fanteziile oricarui barbat”, a declarat Anca Aldea, senior brand manager Skol.

 La randul sau, Robert Tiderle, creative director Papaya, a afirmat ca spotul a vrut  sa creeze un

spatiu in care consumatorul sa se simta in largul sau, nu sa fie impuns la orice pas de cotoarele

powerpoint-urilor cu diverse pozitionari din birourile de marketing sau ale agentiei.

 

 

 

 

 

 

**  sursa  :dailybusiness.ro