Cititorii a trei reviste auto renumite au ales LIQUI MOLY ca lider de piata |
Vineri, 22 Martie 2013 15:20 |
Publicul şi-a spus cuvântul: Cititorii individuali a trei reviste auto renumite au ales LIQUI MOLY ca fiind cea mai îndrăgită marcă de ulei de motor. „Faptul că am primit această distincţie în ţara de origine a autovehiculelor ne demonstrează că serviciile şi calitatea contează“, declară Ernst Prost, directorul general al LIQUI MOLY. Nu este însă primul succes al mărcii. Trei dintre revistele auto lidere confruntă an de an cele mai importante mărci din domeniu auto cu decizia cititorilor.Revista numărul unu: „Auto Zeitung“ a făcut un sondaj al mărcilor de top printre cei 690.000 cititori ai săi. La categoria lubrifianţi, LIQUI MOLY a câştigat detaşat primul loc. La categoria agenţi de îngrijire, LIQUI MOLY s-a clasat pe locul al doilea. Este a treia oară consecutiv când cititorii revistei „Auto Zeitung“ au ales LIQUIMOLY ca cea mai bună marcă de ulei.
Revista numărul trei: „Auto Motor und Sport“ şi-a rugat cei 3,15 milioane de cititori să îşi spună părerea despre care marcă poate fi clasificată drept „Best Brand“. Rezultatul pentru categoria lubrifianţi se găseşte, de asemenea, aici: LIQUI MOLY, şi la această categorie, a treia oară succesiv. „Acest triplu succes este un lucru extraordinar“, declară Ernst Prost. „Însă repetarea unui astfel de succes şi faptul de a putea ţine la distanţă, ca întreprinzător mijlociu, concerne mondiale precum Castrol, Shell, Mobil, Total şi Valvoline, este absolut fantastică.“ Chiar şi atunci când LIQUI MOLY se bucură de cel mai mare renume în ţara sa de origine Germania, nu este de la sine înţeles să se afle din nou pe cea mai înaltă poziţie de pe podium în sondajele efectuate în rândul cititorilor. „Nu dimensiunea companiei decide succesul acesteia“, afirmă Ernst Prost. „Pentru aceasta, decisive sunt produsele de calitate optimă şi impulsul de a oferi zilnic clienţilor cele mai bune servicii.“ Despre LIQUI MOLY |