Bosch intentioneaza sa achizitioneze divizia SPX Service Solutions Imprimare
Auto
Miercuri, 15 Februarie 2012 12:53

Bosch intenţionează să achiziţioneze divizia SPX Service Solutions şi să îşi extindă portofoliul de diagnoză

                    

                        

      Divizia Bosch Automotive Aftermarket intenţionează să achiziţioneze unitatea Service Solutions a Corporaţiei SPX, cu sediul central în Charlotte, Carolina de Nord (NYSE, SPW). Un contract în acest sens a fost semnat la New York pe 23 ianuarie 2012.



SPX Service Solutions dezvoltă, produce şi comercializează aparatură de diagnoză şi service, echipamente pentru service-urile auto şi software pentru piaţa internaţională de aftermarket. Pentru anul 2011, vânzările înregistrate de unitatea cu sediul în Warren, Michigan (S.U.A.), sunt estimate la aproximativ 920 de milioane de dolari (660 de milioane de euro). Compania are un număr de aproximativ 2.700 de angajaţi, în 17 ţări, în special în S.U.A., Germania, Franţa şi China, ceea ce face ca achiziţia planificată să fie cea mai mare din istoria diviziei Automotive Aftermarket. Tranzacţia se va derula în condiţii normale, cu aprobările de reglementare, iar finalizarea acesteia este prevăzută pentru prima jumătate a anului 2012. Preţul achiziţiei este de 1,15 miliarde de dolari (aproximativ 883 milioane de euro).

     „Achiziţia SPX Service Solutions va contribui la poziţionarea concernului Bosch în rândul celor mai mari furnizori de soluţii de diagnoză”, a declarat Robert Hanser, preşedintele diviziei Automotive Aftermarket. „În urma acestei achiziţii, ne vom consolida în mod considerabil prezenţa pe segmentul de piaţă al soluţiilor de diagnoză, în special în America de Nord. În plus, ne vom întări poziţia în Asia Pacific şi Europa, în special prin relaţiile economice stabilite cu producătorii auto în domeniul aparaturii de diagnoză.”

     Soluţii complete pentru unităţile de service
    Portofoliul de produse al SPX Service Solutions cuprinde soluţii pentru repararea autovehiculelor, inclusiv aparatură şi software de diagnoză, precum şi scule speciale pentru lucrări de service şi reparaţii. În plus, SPX oferă informaţii tehnice, programe de instruire, echipamente pentru dealeri şi magazine de piese şi servicii pentru unităţile de service. Aceste produse sunt utilizate, de asemenea, în cadrul reprezentanţelor şi service-urilor auto autorizate ale producătorilor auto. Bosch va deveni, ca urmare a acestei achiziţii, un furnizor complet de soluţii pentru operaţiuni de acest gen. Produsele şi serviciile SPX Service Solutions sunt destinate mai multor sectoare, cum ar fi cel al autoturismelor, camioanelor de mare tonaj, autovehiculelor comerciale uşoare, utilajelor agricole şi al altor utilaje.

    David Kowalski, preşedintele segmentului SPX, a declarat: „Suntem mândri că am transformat Service Solutions dintr-un producător naţional de echipamente într-un furnizor internaţional de soluţii de diagnoză, echipamente şi informaţii pentru repararea autovehiculelor. Compania Bosch este puternic implicată în sectorul de service auto şi are relaţii de afaceri solide cu producătorii de echipamente originale pentru autovehicule de pe tot globul. Considerăm că preluarea Service Solutions de către Bosch este o mişcare strategică inspirată.”


Observaţie: cifra de vânzări pentru anul 2011a fost calculată la cursul de schimb valutar 1 euro = 1,3918 USD. Preţul de achiziţie a fost calculat la cursul de schimb valutar 1 euro = 1,3017 USD

Contact pentru jurnalişti: Eleni Şefel, telefon: (021) 4057529

 

Despre Bosch Automotive Aftermarket

 

Departamentul Automotive Aftermarket (AA) oferă companiilor care activează în domeniul auto post-vânzare şi service-urilor auto o gamă completă de echipamente de diagnoză şi service, precum şi o gamă variată de piese de schimb – de la piese noi sau recondiţionate, la soluţii pentru reparare – atât pentru autoturisme, cât şi pentru autovehiculele comerciale. Portofoliul său include atât produse fabricate de Bosch ca echipamente originale, cât şi produse şi servicii post-vânzare dezvoltate şi fabricate in-house. Peste 10.000 de angajaţi în 140 de ţări şi o reţea logistică globală, asigură distribuţia a peste 450.000 de repere de piese de schimb la clienţi, într-un mod rapid şi la timp. Prin domeniul „Diagnostics”, AA oferă tehnologie de testare şi aparatură pentru service-urile auto, software de diagnoză, programe de training-uri şi servicii de informare. În plus, departamentul Automotive Aftermarket (AA) este responsabil şi pentru dezvoltarea conceptului de service-uri auto „Bosch Car Service”, cea mai mare reţea de service-uri independente la nivel mondial, cu aproximativ 15.000 de parteneri. De asemenea, AA are mai mult de 500 de parteneri „AutoCrew”.

 

Pentru mai multe informaţii, accesaţi site-ul: www.bosch-automotive.com.

 

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Conform rezultatelor preliminare, în anul fiscal 2011, peste 300.000 de angajaţi au generat vânzări de 51,4 miliarde de euro, în domeniile construcţiei de autovehicule, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum şi echipamentelor pentru construcţii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele peste 350 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie şi vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german. Bosch a cheltuit în 2011 peste 4 miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare şi a înregistrat peste 4.100 de patente pe plan internaţional. Prin toate produsele şi serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii, oferind soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi utile.