Cititorii a patru reviste auto votează simultan LIQUI MOLY pe primul loc Imprimare
Auto
Joi, 29 Martie 2018 18:11

                 

    7,2 milioane de cititori din Germania au fost invitaţi în total să desemneze cea mai bună marcă de ulei. Răspunsul revistelor Auto Bild, Auto Motor und Sport, Auto Zeitung şi Motor Klassik a fost acelaşi: LIQUI MOLY.

   „Acest vot clar este pentru noi în acelaşi timp un premiu şi o obligaţie“, declară Ernst Prost, manager al companiei specializate în uleiuri şi aditivi.

Astăzi a anunţat rezultatele revista Auto Bild, celelalte reviste făcuseră anunţul în săptămânile precedente. La Auto Motor und Sport şi la Auto Zeitung este al optulea an la rând în care LIQUI MOLY este aleasă cea mai bună marcă de ulei. La Auto Bild şi Motor Klassik este al şaptelea an consecutiv.  Totuşi, nici urmă de rutină şi calm interior în aşteptarea rezultatelor: „Când se anunţă rezultatele, suspansul este extraordinar pentru noi. Aproape ca la decernarea Oscarurilor“, spune Ernst Prost. „Pentru noi un rezultat bun la votul cititorilor este atât de important pentru că vine în urma unei alegeri democratice, care furnizează o imagine onestă asupra opiniei clienţilor.“

Branşa uleiurilor de motor este dominată de concerne mari, globale. Şi totuşi, un IMM din Germania reuşeşte să se impună ca David împotriva mai multor Goliath şi să fie permanent numărul unu pe piaţă, ca şi la gradul de satisfacţie al clienţilor. „Să fii ales cea mai bună marcă de ulei de aproape un deceniu în fiecare an, asta nu e un lucru de la sine înţeles“, declară  Günter Hiermaier, directorul departamentului Vânzări În ţară şi Austria. „Acesta este rezultatul muncii susţinute de echipă a tuturor celor 850 de angajaţi. Vrem să oferim clienţilor noştri cele mai bune produse şi cel mai bun service.“

 

 

La popularitatea LIQUI MOLY contribuie, pe lângă multe alte măsuri de publicitate, şi activităţile de sponsorizare întreprinse în întreaga lume. În ultimele luni, marca a putut fi văzută la numeroase competiţii de sporturi de iarnă. „În prezent este reprezentată la campionatul mondial de motociclism MotoGP, iar în mai va fi reprezentată la campionatul mondial de hockey pe gheaţă  din Danemarca“, spune directorul de marketing Peter Baumann.

Notorietatea mărcii este importantă, dar monedele forte poartă numele „calitate“ şi „inovaţie“. De aceea compania investeşte anual milioane în cercetare şi dezvoltare. În 2017 investiţiile în acest domeniu s-au cifrat la 5,3 milioane euro. „Ne aflăm în contact strâns cu cei mai mari producători auto din lume şi oferim astfel clienţilor noştri uleiuri cu omologările corespunzătoare“, subliniază directorul departamentului Dezvoltare David Kaiser. „Clientul găseşte la noi lubrifianţi pentru oldtimer-e, la fel cum găseşte uleiuri pentru cea mai recentă tehnologie de motoare.“ Şi indiferent despre ce tip de lubrifiant este vorba, toate parcurg aceleaşi procese de verificare complexe. „În acest fel garantăm permanent o calitate constantă a produsului la cel mai înalt nivel.“ Iar cercetătorii se ocupă de cum vor arăta viitoarele generaţii de motoare, pentru ca lubrifianţii ‚Made in Germany‘ şi ‚Made by LIQUI MOLY‘ să fie aleşi şi pe viitor cei mai populari şi mai buni din Germania de către şoferii auto.

Titluri imagini:

Motiv Logo-uri Best Brand: Patru titluri simultan: Cititorii revistelor Auto Bild, Auto Motor und Sport, Auto Zeitung şi Motor Klassik au desemnat LIQUI MOLY cea mai bună marcă de uleiuri în 2018.

Motiv Ernst Prost: Pentru managerul LIQUI MOLY Ernst Prost, alegerea ca Best Brand are o semnificaţie specială, pentru că a fost făcută democratic, oferind astfel o imagine onestă a opiniei cititorilor.

Motiv Anunţ: Mână în mâna cu câştigarea sondajului în rândul cititorilor merge o campanie publicitară de amploare, desfăşurată în Germania şi Austria.

Despre LIQUI MOLY

Cu aproximativ 4000 articole, LIQUI MOLY oferă o gamă largă unică la nivel mondial de produse chimice auto: uleiuri de motor şi aditivi, unsori şi paste, spray-uri şi produse de îngrijire auto, produse de lipit şi etanşare. Înfiinţat în 1957, LIQUI MOLY îşi dezvoltă şi fabrică produsele exclusiv în Germania. În această ţară este lider de piaţă nedisputat în domeniul aditivilor şi este votat cu fiecare ocazie ca cea mai bună marcă de uleiuri. Compania, condusă de Ernst Prost, îşi vinde produsele în peste 120 de ţări, iar în anul 2017 a obţinut o cifră de afaceri de 532 milioane euro.

 

 

****  - Liqui  Moly