Paris Hilton se imbogateste din vanzarile propriului parfum! Imprimare
Vineri, 06 Ianuarie 2012 20:12
 

Daca visul american s-ar fi redus la consolidarea celebritatii si a puterii financiare fara a depune vreun efort intelectual, atunci Paris Hilton ar fi inlocuit cu succes Statuia Libertatii, intr-o noua strategie de marketing care promoveaza scandalurile sexuale, numeroasele probleme cu legea si aparitiile publice.



Printre nenumaratele bile negre din "cariera" sa de celebritate, Paris Hilton inregistreaza si un succes remarcabil: sticluta de parfum care ii poarta numele, disponibila in nu mai putin de 14 variante, se vinde extrem de bine!Paris a semnat primul sau parfum in 2005 si, de la lansare pana in prezent, acesta a inregistrat vanzari de 1.3 miliarde de dolari.

Sunt cifre cu adevarat impresionante, insa trebuie sa avem in vedere atuurile acestui amestec olfactiv marca Paris Hilton: pretul rezonabil, chiar mic, incepand de la 67 de lei, aroma proaspata, cu tuse florale, care se adreseaza unui public tanar, acelasi public care a ridicat-o pe Paris la rangul de vedeta. Gama semnata de mostenitoarea imperiului hotelier Hilton include apa de parfum, apa de toaleta, apa de colonie si body spray.   

Printre parfumurile emblematice pentru tanara mostenitoare regasim deja celebrele "Heiress", "Fairy Dust", "Just Me" si "Siren", alaturi de consacrata colectie Passport: "Passport Tokyo", "Passport South Beach", "Passport Paris". 
  

Succesul financiar si personal al lui Paris Hilton se cladeste pe fundamentul blamat al scandalurilor si al incercarilor de a soca. In ciuda atitudinii dezaprobatoare, manifestata cand de presa, cand de public, Paris reuseste sa se mentina in topul vedetelor despre care Hollywood-ul vrea sa vorbeasca, iar activitatea sa de creatie (colectia de haine si linia de parfumuri) i-au adus venituri generoase. O poveste a succesului fara efort.

 

 

 

 

 

** sursa : divahair.ro

: