SALONUL AUTO GENEVA 2011: S-a lansat Hyundai i40, maşina care “democratizează luxul” Imprimare
Luni, 29 August 2011 17:59

Hyundai a lansat astăzi, în cadrul Salonului Auto de la Geneva 2011, modelul Hyundai i40 (urmaşul modelului Sonata), o maşină adresată în special consumatorilor europeni, foarte eficientă din punct de vedere al consumului şi care va "democratiza luxul", susţine Allan Rushforth, directorul de vânzări al Hyundai pe Europa, citat de BBC.

Hyundai i40 vrea să fie un competitor pentru Ford Mondeo, Opel Insignia şi VW Passat, susţine directorul de vânzări.

În ultimul an, piaţa auto din Europa a scăzut cu 5,5%, dar vânzările Hyundai au crescut cu 4,4 procente. Acesta este motivul pentru care producătorul coreean se orientează în continuare spre maşini mici, cu un consum redus, spune Rushforth. Succesul Hyundai nu ţine de "un marketing inteligent", ci de faptul că scot "vehiculele potrivite la momentul potrivit", spune directorul. "Facem maşini având consumatorul european în minte şi producem din ce în ce mai multe vehicule în Europa", a continuat Rushforth, referindu-se la fabricile din Cehia, Slovacia şi Turcia.

În încheiere, directorul de vânzări a precizat că Hyundai nu este prima companie care combină tehnologia şi luxul, dar că ei le fac mai accesibile publicului larg, spre deosebire de "principalele branduri germane".