|
Luni, 16 Septembrie 2019 14:16 |
O intrebare simpla : DE CE TREBUIE sa aiba ( o firma particulara ) aprobare de la primarie ptr. Orar de functionare ??
MONITORUL OFICIAL AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
Anul XII, Nr. 12Decembrie2016
SUMAR
Primăria Municipiului Bucureşti2
Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti13
Consiliul General al Municipiului Bucureşti14
Consiliul Local Sector 1/Primăria Sectorului 1
90Consiliul Local Sector 2/
Primăria Sectorului 2
91Consiliul Local Sector 3/
Primăria Sectorului 3
127Consiliul Local Sector 4/
Primăria Sectorului 4
128Consiliul Local Sector 5/
Primăria Sectorului 5
180Consiliul Local Sector 6/
Primăria Sectorului 6
181Servicii publice descentralizate236
140
|
Citeşte mai mult...
|
Luni, 17 Decembrie 2018 14:30 |
Isi mai aminteste cineva de anvelopele MONTANA ?
Faptul ca TOFAN Grup facea EXPORT o fi "deranjat" pe cineva ?
Faptul ca TOFAN Grup avea un institut de cercetari ( care facea probe ptr. anvelope de curse - se vorbeste in piata ...) o fi "deranjat " pe cineva ?
Conform businessmagazin.ro, Cei mai mulţi antreprenori romani preferă să controleze cu o mână de fier firmele pe care le-au construit, chiar dacă apar din când în când şi încercări de a delega conducerea companiei. Poate că aventurile riscante ale câtorva antreprenori joacă un rol esenţial în această preferinţă clară de a păstra frâiele companiei în propriiile mâini.
O poveste cu adevărat spectaculoasă are omul de afaceri Gelu Tofan, care era în anii 90 şi la începutul anilor 2000 unul dintre cei mai importanţi antreprenori din România. Grupul Tofan opera mai multe firme, majoriatea din industria anvelopelor auto, cu o cifră de afaceri netă de circa 600 de milioane de dolari; 16.000 de oameni lucrau în cadrul grupului.
|
Citeşte mai mult...
|
Joi, 29 Noiembrie 2018 09:54 |
Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) solicită Guvernului, Ministerului Finanțelor Publice (MFP) și Ministerului Transporturilor (MT) respectarea OUG 25/2018 și HG 549/2018 privind condițiile, procedura și termenele de restituire a unei părți din supraacciza la motorină, în caz contrar transportatorii rutieri români vor declanșa proteste în linie cu cele din Bulgaria și Franța.
Firmele de transport rutier din România stau cu dosarele depuse pentru restituirea supraaccizei, însă blocajul instituțional nu permite realizarea de plăți către transportatorii rutieri.
Potrivit legislației, administratorul schemei trebuie să soluționeze cererile de restituire în termen de maximum 35 de zile lucrătoare de la data depunerii cererii.
|
Citeşte mai mult...
|
Luni, 22 Octombrie 2018 14:31 |
Față de pozițiile publice exprimate de reprezentanții sindicatelor, de analiștii economici și de oamenii politici în legătură cu posibila înghețare a salariilor din sectorul bugetar în anul 2019, Asociația Oamenilor de Afaceri din România, denumită în continuare AOAR, își păstrează neschimbată poziția cu privire la efectele negative înregistrate în economie în urma adoptării unor măsuri administrative discreționare, de natură populistă.
AOAR apreciază că, dincolo de concurența neloială făcută mediului privat, creșterea salariilor în administrația publică, sănătate și educație, fără aplicarea unor criterii de performantă, nu a dus la o îmbunătătire a acestor servicii pentru firme și cetățeni.
AOAR a atras atenția că măsurile de creștere a salariilor înainte de revizuirea temeinică a legislației relevante, în multe cazuri contradictorie (modificări frecvențe ale unor prevederi sau solicitarea aplicării unor prevederi în termene scurte, nerealiste), nu-și vor atinge scopul de interes public.
|
Citeşte mai mult...
|
|
|
|
|
Pagina 7 din 36 |