BRD amână plata ratelor la creditele populației și companiilor aflate în dificultate |
Joi, 19 Martie 2020 00:27 |
BRD AMÂNĂ PLATA A PÂNĂ LA 3 RATE PENTRU CLIENȚII RETAIL ȘI PRELUNGEȘTE CU 3 LUNI DURATA FACILITĂȚILOR PENTRU MICRO-ÎNTREPRINDERI18 Mar 2020 BRD Groupe Societe Generale anunță astăzi o serie de măsuri în sprijinul clienților săi. “Ca parte a efortului împotriva efectelor negative ale pandemiei de COVID-19, BRD Groupe Société Générale continuă acțiunile de sprijinire a clienților săi prin noi facilități adresate atât clienților persoane fizice, cât și micro-companiilor. Am construit împreună cu clienții noștri până acum și vom fi alături de ei și mai departe. Le oferim acum clienților care se confruntă cu dificultăți soluții pentru a reduce efortul de rambursare. Vom depăși acest moment împreună”, a declarat Radu Topliceanu, Directorul General Adjunct al BRD Groupe Société Générale, responsabil pentru activitatea Retail. BRD oferă soluții de sprijin pentru creditele clienților săi.
De asemenea, a fost creată o adresă de mail dedicată clienților care au nevoie să beneficieze de astfel de măsuri. Aceștia sunt rugați să scrie la: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau să contacteze banca online, în secțiunea special creată pe www.brd.ro.
Clienții micro-companii și Persoane Fizice Autorizate sunt rugați să îi contacteze în acest scop, prin e-mail sau telefon, pe responsabilii lor de clientelă. De asemenea, pentru a evita drumurile în agenții si pentru a gestiona mai bine bugetul in această perioadă dificilă, BRD oferă noi facilități posesorilor de carduri de credit:
BRD le recomandă clienților să folosească în această perioadă canalele alternative pentru a evita aglomerările în interiorul agențiilor băncii. Între 16 martie și 16 iunie 2020, banca oferă gratuit operațiunile realizate prin platformele de online banking MyBRD Net și MyBRD Mobile. * * BRD |