CEC Bank a lansat documentele contractuale ale băncii în relaţia cu clienţii și în limbaj Braille Imprimare
Miercuri, 13 Octombrie 2021 11:36

CEC Bank a lansat documentele contractuale ale băncii în relaţia cu clienţii și în limbaj Braille, destinate clienților cu dizabilități de vedere

08 10. 2021
cec_bank_3fe1907710_55015300

“Pentru că transparența și informarea stau la baza unei relații bazate pe încredere, vrem să oferim acces tuturor clienților noștri la informațiile esențiale despre produsele bancare și condițiile contractuale. Prin consultarea documentelor în limbaj Braille, persoanele cu dizabilități de vedere pot lua decizii informate, fără a depinde de însoțitor sau de alte persoane”, a declarat Adina Călin, director produse și servicii CEC Bank.

Seturile de documente au fost deja distribuite în cele peste 1.000 de unități CEC Bank și pot fi consultate de clienții persoane fizice cu dizabilități de vedere, care solicită produse/servicii din oferta Băncii. Documentele transpuse în limbaj Braille includ: condițiile de afaceri ale CEC Bank, tarife de comisioane și termeni și condiții specifice produselor și serviciilor incluse în pachetele de cont curent, informațiile oferite deponenților cu privire la garantarea depozitelor, glosarul de termeni pentru consumatori și condițiile generale din contractele de credit.

*

 

*

*__https://www-economica-net.cdn.ampproject.org/c/s/www.economica.net/cec-bank-a-lansat-documentele-contractuale-ale-bancii-in-relatia-cu-clientii-si-in-limbaj-braille-destinate-clientilor-cu-dizabilitati-de-vedere_536205.html/amp