Total Media News

Ce spune directorul general Ford despre clientul roman de automobile - Pagina 2 PDF Imprimare
Luni, 23 Iulie 2012 07:03
Index articol
Ce spune directorul general Ford despre clientul roman de automobile
Pagina 2
Toate paginile

 

Dacă în ţările dezvoltate din Europa de Vest clienţii deţin mai multe maşini pentru activităţi precum mersul în oraş, vacanţă sau legate de business, în România majoritatea familiilor au o singură maşină, care trebuie să poată fi folosită pentru toate acestea, a punctat el.

Şeful Ford România a arătat că pentru români siguranţa este foarte importantă, iar cei care au familie se uită mult mai atent la acest aspect, unul dintre motiv fiind legat şi de starea infrastructurii.

"Viaţa nu are un preţ. Dacă ai făcut un accident, nu poţi să zici «da, dar am luat cu 500 de euro mai ieftin»", a adăugat el.

El a spus că românii nu caută neaparat cea mai ieftină variantă, ci un echilibru între calitate şi preţ, vizând, printre altele, garanţii extinse, piese de schimb cu livrare rapidă şi o zonă de service cu costuri previzibile.

Întrebat despre profilul cumpăratorului român al modelului B-Max, primul lansat de Ford la fabrica din Craiova, Brassai a răspuns că deocamdată nu a fost realizată o cercetare dedicată pieţei locale.

"Pe baza datelor din Europa, clientul are între 25 şi 35 de ani, cu hobby-uri, cu familie, cu copii, iar maşinile sunt conduse de ambii soţi. Maşina este folosită şi pentru vacanţă, dar mai mult pentru activităţile de sport, de familie sau cumpărături în oraş", a spus el.

Brassai a apreciat că în România va fi folosită mai mult pentru vacanţă sau drumuri mai lungi, iar vârsta va fi mai înaintată, luând în calcul puterea de cumpărare.

 

 

**  sursa  :money.ro



 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Auto Ce spune directorul general Ford despre clientul roman de automobile - Pagina 2