Total Media News

Mai aduce bani online-ul? Tendinte pe o piata tot mai afectata de criza PDF Imprimare
Duminică, 06 Ianuarie 2013 12:02
Index articol
Mai aduce bani online-ul? Tendinte pe o piata tot mai afectata de criza
Pagina 2
Toate paginile

      Dupa ce 2012 s-a dovedit a fi "un an extrem de greu” in ceea ce priveste piata publicitatii online, 2013 nu vine cu asteptari prea optimiste. In ce masura cresterile estimate pentru acest an se vor datora playerilor locali sau vor fi aduse de cei globali si care vor fi provocarile online-ului, intr-o analiza DailyBusiness.ro.



      “Anul trecut s-a dovedit a fi unul extrem de greu. Multa munca si expunere maxima pentru bugete nu tocmai generoase. Valoarea unui leu investit in online a crescut. Cu sume similare, clientii au obtinut expunere de 2-3 ori mai mare decat in anii trecuti”, a declarat Dragos Stanca, managing partner Think Digital si Q2M.In primul semestru al anului trecut, piata publicitatii online a crescut cu 7 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la o valoare de 46,6 milioane de lei (peste 10 milioane de euro), potrivit studiului ROADS realizat de IAB Romania si PwC.



 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Media-Publicitate Mai aduce bani online-ul? Tendinte pe o piata tot mai afectata de criza