Total Media News

Producatorul de haine Inex Style deschide primul magazin Mathilde din Bucuresti PDF Imprimare
Miercuri, 24 Aprilie 2013 12:36

            Producatorul roman de haine Inex Style extinde reteaua de magazine din tara, inaugurand prima reprezentanta Mathilde din Bucuresti, cu o investitie de 45.000 euro in amenajare si stocul de produse.
                          
            Din 24 aprilie, Mathilde este prezent in Capitala prin magazinul stradal din Bd. Nicolae Balcescu, nr. 22. “Dupa 9 ani de experienta, facem un pas in fata in strategia de business, investind in comertul stradal din Bucuresti”, a declarat Razvan Ghesea, directorul Mathilde. Magazinul dispune de un spatiu comercial de 60 de metri patrati, numarand 5 angajati. 

  
    Reprezentantii companiei estimeaza ca investitia sa fie amortizata in 3 ani si sa aduca un plus de 15% la cifra de afaceri in 2013, in comparatie cu 2012. Pentru acest an, cifra de afaceri este estimata undeva intre 600.000 si 700.000 euro, a spus pentru DailyBusiness.ro Razvan Ghesea. Potrivit acestuia, chiria pe Magheru se situeaza intre 40-50 euro/mpde metri patrati, in timp ce in mall-uri e mult mai mare. A cautat mult timp locatia potrivita in Bucuresti. Centrul vechi nu a reprezentat o optiune, pentru ca inca nu poate fi vorba acolo de posibilitati reale de shopping stradal. Hainele sunt create de sotia sa Matilda, de la care vine si numele brandului, iar materialele sunt procurate atat din Romania, cat si din tari unde industria de fashion este mult mai bine reprezentata, precum Italia. Cum arata profilul clientei? Razvan Ghesea ne-a spus ca aceasta are 25-45 de ani, venituri peste medie si lucreaza in profesii liberale. Asta acum, de cand cu criza. Inainte, clientele proveneau si din mediul bugetar, insa taierile de salarii le-au facut sa renunte la rochiile Mathilde. Daca inainte de criza clienta magazinului pleca acasa cu 3-4 produse, acum situatia este alta, valoarea medie a bonului de casa situandu-se intre 400-600 lei. Extinderea in Bucuresti marcheaza inaugurarea celui de-al saptelea magazin propriu si a celui de-al treilea magazin stradal din retea. Mathilde este prezent in Baia Mare, Brasov, Cluj-Napoca, Vama Veche, Iasi si Timisoara, cu magazine administrate de reprezentantii brandului. In plus, brandul Mathilde este disponibil in reteaua partenerilor din Barlad, Braila, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Galati, Ploiesti, Onesti, Radauti, Targu Jiu, Tecuci, Zalau.

Anul acesta, compania va mai deschide inca trei magazine, doua in Bucuresti si unul in Constanta. In Bucuresti, Razvan Ghesea este in discutii cu doua mall-uri. La nivel national, Mathilde numara 50 de angajati, 350 metri patrati in magazinele proprii si un sediu propriu de productie, situat in Brasov. Produsele Mathilde sunt comercializate si online. Mathilde este marca inregistrata a companiei cu capital 100% romanesc, Inex Style, producator de haine si accesorii. Compania a fost fondata in anul 2004, numarand la ora actuala 50 de angajati. Primul punct de desfacere a fost deschis in Muzeul Castelului Bran.Piata locala de fashion este dominata de H&M si Inditex (Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius). H&M a ajuns la 24 de magazine in Romania. In anul fiscal 2012, retailerul si-a dublat vanzarile pe piata romaneasca, la 74 milioane de euro.

 

 

 

 

**  sursa  : dailybusiness.ro/

 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Companii Producatorul de haine Inex Style deschide primul magazin Mathilde din Bucuresti