Concluzii Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2013. |
Luni, 28 Octombrie 2013 17:21 | ||||
Pagina 1 din 2 In acest an au participat la SALONUL AUTO BUCURESTI & ACCESORII 2013 ca expozanti: 97 companii,ce au ocupat o suprafata expozitionala: 17.200 mp,si cu o suprafata de expunere de aprox. 15.500 mp in cadrul Pavilioanelor 5, 6, 7 si 1.700 mp suprafata de expunere exterioara, o arie dedicata drive testelor si demonstratiilor auto, precum si spatii de parcare pentru vizitatori (1000 locuri) si expozanti (300 locuri).
In acest an firma organizatoare a avut ca parteneri Ministere si Institutii: Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Economiei, Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice, Ministerul Transporturilor, Primaria Municipiului Bucuresti, Primaria Sectorului 4, Registrul Auto Roman.
Sponsori: VODAFONE, PHILIP MORRIS, GLAMOUR FLOORS.
Partener media principal: TRUSTUL INTACT.
Parteneri media:
Antena 1, Antena 3, Top Gear, Radio ZU, Jurnalul National, GSP TV, Raliul Sibiului, Oldtimer Studio Bucharest Classic Car Expo, SMAEB, EXPOBIKE, agentia AGERPRES, Radio3Net, targul Autovit, website-uri antena3.ro, autovit.ro, auto.ro, 4tuning.ro, 24auto.ro, dez.ro, buletinulauto.ro, 0-100.ro, amsonline.ro, auto-bild.ro, motociclism.ro, bikeshop.ro, scooterfun.ro, rarom.ro, transporter.ro, cargomagazin.ro, radio3net.ro, probaspeciala.radio3net.ro, reviste Top Gear, Auto Bild, Auto Motor si Sport, Buletinul Auto, Transporter, Cargo Bus & Magazine, Tranzit, Revista de Transport si Logistica, Auto Puls, Tehnica si Tehnologie, Scooter Fun si Total Transport.
|