Marketingul viral – success extraordinar pentru Volvo Trucks |
Miercuri, 11 Decembrie 2013 21:43 | ||||
Pagina 1 din 2 Odată cu ultima reclamă,
“The Epic Split”
Volvo Trucks demonstrează că o abordare neconvenţională de marketing B2B funcţionează.
Reclama s-a răspândit în toată lumea şi este deja, după doar patru săptămâni, cea mai vizionată reclamă auto din istoria Youtube.
Încă de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube în data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizări. S-a răspândit pe reţelele sociale şi canalele de ştiri, fiind subiectul a mii de discuţii şi chiar devenind un fenomen în sine, imspirând crearea a numeroase reinterpretări proprii, atât din partea publicului, cât şi a celebrităţilor. "Reacţia a fost copleşitoare. Sigur, speram să aibă success, dar nu ne-am aşteptat să fie atât de mare sau să se întâmple atât de repede. Până la urmă, "The Epic Split" este o reclamă pentru autocamioane, spune Per Nilsson, Director PR Volvo Trucks. Succes în cifre |