Total Media News

Ce se va intimpla cu echipa de fotbal RAPID ? PDF Imprimare
Duminică, 10 Iulie 2016 16:54

 

           update : 

               Sentinţa Curţii de Apel:

              Admite cererea de preschimbare a termenului de judecată. Preschimbă termenul de judecată din data de 20.07.2016 la data de 12.07.2016 ora 9,00. Dispune citarea petentei, prin fax şi telefonic, pentru termenul de judecată din data de 12.07.2016, ora 9,00, cu următoarele menţiuni : - să depună dovada calităţii de reprezentant a SCA Bohâlţeanu şi Asociaţii acordată de lichidatorul judiciar CII Brihac Aurel pentru formularea cererii de suspendare; - să precizeze persoanele cu care înţelege să se judece în contradictoriu pe cererea de suspendare, cu indicarea domiciliilor / sediilor acestora; - să depună dovada înregistrării la Tribunalul Bucureţti a recursului declarat împotriva Sentinţei civile nr.4266/13.06.2016 pronunţată de Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII a Civilă în dosarul nr.46406/3/2012 - să depună în copie conform cu originalul tabelul definitiv de creanţe - să depună dovada consemnării unei cauţiuni în cuantum de 500 de lei. Dispune ataşarea din Sistemul Ecris a Sentinţei civile nr.4266/13.06.2016 pronunţată de Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII a Civilă în dosarul nr.46406/3/2012. Dispune ataşarea dosarului nr.4744/2/2016 al Curţii de Apel Bucureşti – Secţia a V a Civilă. Irevocabilă. Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, azi 11.07.2016.

          

 

      Maine , CURTEA  de  Apel  Bucuresti  vo  hotari  soarta uneia dintre  echipele    de  fotbal  cele  mai iubite  din  Romania .

     Spre  surprinderea  tuturor   Tribunalul  Bucuresti  a  hotarit  pe  13.06.2016  intrarea  in  faliment  a  clubului  de  fotbal ( club  care  era  in  insolventa, dar  avea un  plan  de  reorganizare  valabil  pina  in  aprilie  2017  ).

     Cine  ar fi  in  castig  daca  Rapid  da  faliment ?

     Rapid  are  datorii  de  circa  4 000 0000 Euro , si  dupa  stiinta  noastra  clubul  are  in  proprietate  doar  : scaunele  de  pe  stadion , nocturna si  tabela.

    Practic  , dupa  parerea  noastra    si  STATUL  pierde  prin   falimentul  Rapidului .

    Daca  se  vind aceste  bunuri  , nu credem  ca se  acopera  nici  jumatate  din  suma  datorata.

    Inrebari  :

- ce se va  intimpla  cu echipa  de  fotbal  Rapid  ?

- cine va  juca  in  Liga  a-I-a  in  locul  lui Rapid  ? pe  ce  criteriu  din  Regulament  se  va  pune alta echipa  in  locul  Rapidului  ?

- se  va  desfasura   campionatul  de  fotbal   numai  cu 13  echipe  ? 

 

    Astazi  10 iulie 2016  a  avut loc  o manifestatie  a  suporterilor rapidisti  in  fata stadionului  Giulesti .

   Au  fost  prezenti  circa  400-450 de  suporteri care erau  ingrijorati de  soarta  Rapidului.

 

  Se  pare ca  si  antrenorul  Rapidului, Dan  Alexa , a  parasit  corabia  Rapidului, indreptindu-se  spre  Timisoara.

 

"              

 

    Convocată iniţial pe 28 martie 2016 şi reprogramată la cererea ANAF pe 31 martie 2016, Adunarea Creditorilor s-a desfăşurat cu participarea a 90,01% din totalul creanţelor înregistrate de la deschiderea procedurii de insolvenţă (7 decembrie 2012) şi până la data de 31 decembrie 2015. Mai exact, aceste datorii se cifrează la 17.754.712 lei şi, subliniez, nu au legătură cu restanţele care au declanşat insolvenţa – conform ultimul tabel al creditorilor (publicat pe 14 aprilie 2015), masa credală este de 134,62 milioane lei.

 În procesul verbal al Adunării Creditorilor, administratorul judiciar C.I.I. AUREL BRIHAC,  din Slobozia (Ialomiţa), spune că ordinea de zi vizează “Punerea în discuţie a cererilor de faliment formulate în cauză, cât si propunerea de modificare a Planului de reorganizare al debitoarei SC Fotbal Club Rapid S.A şi al Programului de plata al creanţelor (extinderea cu încă 1 an a perioadei de reorganizare, conform prevederilor dispoziţiilor art.95, alin.4, din Legea nr.85/2006, propuse de creditorul «Azuga Waters» SRL)”.

 După ce enumeră cum a votat fiecare creditor, BRIHAC spune că au votat împotriva planului de reorganizare 60,35% din creanţe, dar nu precizează că, de fapt, prelungirea planului de reorganizare a fost respinsă şi, implicit, a fost aprobată cererea de deschidere a falimentului, ANAF (care a făcut cererea) deţinând 54,46% din voturi.  "

 

 

 

*BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
2
S U M A R
Index firme supuse publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvență
Municipiul Bucuresti ........................................................................................................................................................ 2
Sectiunea I - Profesionisti ................................................................................................................................................... 2
1. Societatea FOTBAL CLUB RAPID SA ......................................................................................................................... 2
Județul Iasi ...................................................................................................................................................................... 19
Sectiunea I - Profesionisti ................................................................................................................................................. 19
1. Societatea BSR ESTATE SRL ..................................................................................................................................... 19
Municipiul Bucuresti
Sectiunea I - Profesionisti


1. Societatea FOTBAL CLUB RAPID SA, cod unic de înregistrare: 18536665
Tribunalului Bucuresti, Secţia a Vii-a Civila
Număr dosar 46406/3/2012
Modificare Plan Reorganizare
Societatea Fotbal Club Rapid SA
Creditor majoritar,
Azuga Waters SRL ,
Administrator Violeta Moraru


Cuprins
Preambul
a. Justificare modificare plan reorganizare
b. Autorul modificarii planului de reorganizare judiciara
c. Scopul modificarii planului de reorganizare
Capitolul 1. Informaţii generale privind societatea Fotbal Club Rapid SA
1.1. Date de identificare
1.2. Obiectul de activitate
1.3. Structura capitalului social
Capitolul 2. Starea societăţii la data întocmirii planului de reorganizare
2.1. Structura de personal si organizarea interna
2.1.1. Structura de personal
2.1.2. Managementul
2.2. Analiza economico-financiara
2.2.1. Analiza principalilor indicatori economici pe baza situaţiilor financiare
Capitolul 3. Prezentarea pasivului societăţii. Tabelul definitiv de creanţe la data modificarii planului de reorganizare
Capitolul 4. Premisele modificarii planului de reorganizare judiciara
4.1.1. Aspecte economice
4.1.2. Aspecte sociale
4.1.3. Avantajele modificarii planului de reorganizare judiciara
Capitolul 5. Durata planului de reorganizare modificat si conducerea societăţii pe perioada de reorganizare
5.1. Durata perioadei de reorganizare
5.2. Conducerea societăţii debitoare pe perioada de reorganizare
Capitolul 6. Surse de finanţare a modificarii planului de reorganizare
Anexe
Nota
Cuprinsul planului de reorganizare judiciara propus de administratorul special, Zamfir Adrian, votat în cadrul adunării
creditorilor din data de 18.11.2013, publicat în Bpi nr. 17589/25.10.2013 si confirmat de judecătorul sindic prin sentinţa
civilă 3511/28.03.2014, rămasă definitiva, a fost completat si actualizat, conform necesitatilor aparute în perioada de
implementare a acestuia.
Preambul:
a) Justificare modificare plan de reorganizare
Temeiul juridic al modificării planului de reorganizare îl reprezintă dispoziţiile art.101, alin. 5, din Legea 85/2006,
conform cărora: „Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcursul procedurii, cu respectarea
condiţiilor de vot si de confirmare prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea este propusă de către debitor, ea va fi
aprobată de Adunarea Generală a acţionarilor/asociaţilor„
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
3
Prin prisma prevederilor legale se oferă sansa debitorului faţă de care s-a deschis procedura prevazută de legea mai sus
menţionată să-si continue viaţa comercială, reorganizându-si activitatea pe baza unui plan de reorganizare care, conform
art. 95 (1) : „va indica perspectivele de redresare în raport cu posibilitățile și specificul activității debitorului, cu
mijloacele financiare disponibile și cu cererea pieței față de oferta debitorului, și va cuprinde măsuri concordante cu
ordinea publică (…)” ( Art.95 alin.1 din Legea 85/2006 ).
Dispoziţiile art.95, alin.1, din Legea 85/2006, prevăd că planul de reorganizare va indica posibilităţile de redresare ale
debitorului în insolvenţă în raport cu o serie de elemente considerate de lege ca fiind esenţiale, respectiv :
- Specificul activităţii debitorului
- Mijloacele financiare disponibile
Având în vedere specificul activitatilor desfăsurate, fluctuaţiile posibile pe piaţa pe care acţionează debitorul, precum si
faptul că procedura de reorganizare se întinde pe o perioadă relativ lungă de timp, respectiv 3 ani, legiuitorul a creat
posibilitatea modificării planului, atunci când intervin modificări ale elementelor considerate de lege ca fiind esenţiale
sau atunci când previziunile economice si financiare avute în vedere la momentul întocmirii planului nu mai sunt în
concordanţă cu modul în care evoluează activitatea debitorului si piaţa pe care acesta acţionează. Totodată, aceste
elemente esenţiale în reorganizare se află în strânsă interdependenţă, astfel că, modificarea unuia atrage în mod implicit
si modificarea celorlalte .
Modificarea planului de reorganizare a societăţii Fotbal Club Rapid SA si actualizarea acestuia în raport cu evoluţia
debitorului se impune ca fiind obligatorie din următoarele motive :
Retrogradarea în Liga a II-a. Planul de reorganizare a fost construit pe premisa promovarii în Liga I. Debitorul si-a atins
acest scop în anul 2014, însă în anul 2015 a retrogradat în Liga 2. Desi, scopul urmarit în acest moment este acela de a
promova în Liga 1, scop identic cu cel avut în momentul propunerii planului de reorganizare, este necesară o reasezare a
gândirii planului, cu abordarea mijloacelor financiare disponibile.
Au intervenit schimbări si în ceea ce priveste disponibilităţile financiare ale societăţii, un alt element esenţial prevăzut
de art. 95 din Legea 85/2006. Evoluţia negativă a elementelor avute în vedere la întocmirea planului de reorganizare, în
contextul nefavorabil generat de retrogradarea în Liga II si a acutizării lipsei surselor de finanţare pentru susţinerea
activităţii fotbalistice, impune în mod obligatoriu actualizarea planului de reorganizare, cu scopul esential de a creste
veniturile si, implicit, sansele de redresare ale debitorului. Rezultatele financiare obţinute de societate după confirmarea
planului, determină o retusare a planului de reorganizare, astfel încât, noile sume prevăzute a fi distribuite trimestrial să
fie susţinute de activitatea realizată.
Propunerea atasata de modificare a planului de reorganizare a societăţii Fotbal Club Rapid SA urmează a fi arobata în
Adunarea Generală a creditorolor care este convocata pentru data de 29 martie 2016. Modificarile care urmează a fi
aprobate se rezuma la prelungirea perioadei de reorganizare cu încă 1 an, modificarea organigramei, reesalonarea
datoriilor curente, angajarea unui lot de maxim 25 jucatori noi, externalizarea serviciului de vânzare bilete si spaţiu
publicitar.
b. Autorul modificarii planului de reorganizare judiciara
Conceperea modificării planului de reorganizare a societăţii Fotbal Club Rapid SA este o consecinţă a initiaţivei
creditorului majoritar SC Azuga Waters , în scopul de a prezenta părţilor implicate în proces (acţionari, creditori,
judecător sindic, administrator judiciar, etc) o stare de fapt si de drept - economică, socială si financiară – actualizată, a
societăţii aflată în procedura de reorganizare.
Întocmirea modificării planului de reorganizare este asigurată de creditorul majoritar SC Azuga Waters. La baza
întocmirii planului au stat informaţiile furnizate de către managementul societăţi, documentele contabile si registrele de
evidenţă internă ale societăţii.
c. Scopul modificarii planului de reorganizare
Scopul principal al modificarii planului de reorganizare este acela de a asigura plata datoriilor curente restante ale
societăţii Fotbal Club Rapid SA. Având în vedere acumularea unor datorii curente în cuantum de 12.512.000 la data
31.12.2015, raportat la obiectul de activitate al societăţii, modificarea planului în forma data apare ca fiind unica solutie
în vederea reorganizării societăţii.
Planul modificat îsi propune sa actioneze pentru modificarea structurala a Societăţii pe mai multe planuri: economic,
organizatoric, managerial si financiar având ca scop principal plata pasivului Societăţii, relansarea viabila a activităţii,
sub controlul strict al administratorului judiciar în ceea ce priveste realizarea obiectivelor menţionate si valorificarea
activelor existente în patrimoniul Societăţii.
Capitolul 1.
Informaţii generale privind societatea Fotbal Club Rapid SA
La data propunerii modificarii planului de reorganizare, au intervenit următoarele modificari:
1. 1.Date de identificare
Sediu social: Mun. Bucuresti, Str. Diaconu Coresi, nr. 53, Sector 1
Telefon: 0216687555
1.2. Obiect de activitate:
Obiectul de activitate al societăţii este următorul:
4615-Intermedieri în comerţul cu mobilă, articole de menaj si de fierărie
4616-Intermedieri în comerţul cu textile, confecţii din blană, încălţăminte si articole din piele
4617-Intermedieri în comerţul cu produse alimentare, băuturi si tutun
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
4
4619-Intermedieri în comertul cu produse diverse
4634- Comerţ cu ridicata al bauturilor
4641-Comerţ cu ridicata al produselor textile
4642-Comerţ cu ridicata al îmbrăcămintei si încălţămintei
4643-Comerţ cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodăresc, al aparatelor de radio si televizoarelor
4644-Comerţ cu ridicata al produselor din ceramică, sticlărie, si produse de întreţinere
4645-Comerţ cu ridicata al produselor cosmetice si de parfumerie
4647-Comerţ cu ridicata al mobilei, covoarelor si a articolelor de iluminat
4648-Comerţ cu ridicata al ceasurilor si bijuteriilor
4649-Comerţ cu ridicata al altor bunuri de uz gospodăresc
4666-Comerţ cu ridicata al altor masini si echipamente de birou
4690-Comerţ cu ridicata nespecializat
4719-Comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare
4724-Comerţ cu amănuntul al pâinii, produselor de patiserie si produselor zaharoase, în magazine specializat
4725-Comerţ cu amănuntul al băuturilor în magazine specializate
4741-Comerţ cu amănuntul al calculatoarelor, unităţilor periferice si software-lui în magazine specializate
4742-Comerţ cu amănuntul al echipamentului pentru telecomunicaţii în magazine specializate
4743-Comerţ cu amănuntul al echipamentelor audio/video în magazine specializate
4751-Comerţ cu amănuntul al textilelor, în magazine specializate
4752-Comerţ cu amănuntul al articolelor de fierărie, al articolelor din sticlă si a celor pentru vopsit, în magazine
specializate
4754-Comerţ cu amănuntul al articolelor si aparatelor electrocasnice, în magazine specializate
4759-Comerţ cu amănuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si al articole de uz casnic n.c.a., în magazine
specializate
4761-Comerţ cu amănuntul al cărţilor, în magazine specializate
4762-Comerţ cu amănuntul al ziarelor si articolelor de papetărie, în magazine specializate
4764-Comerţ cu amănuntul al echipamentelor sportive, în magazine specializate
4771-Comerţ cu amănuntul al îmbrăcămintei, în magazine specializate
4772-Comerţ cu amănuntul al încălţămintei si articolelor din piele, în magazine specializate
4778-Comerţ cu amănuntul al altor bunuri noi, în magazine specializate
4779-Comerţ cu amănuntul al bunurilor de ocazie vândute prin magazine
4789-Comerţ cu amănuntul prin standuri, chioscuri si pieţe al altor produse
4791-Comerţ cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet
4799-Comerţ cu amănuntul efectuat în afară magazinelor, standurilor, chioscurilor si pieţelor
4931-Transporturi urbane, suburbane si metropolitane de călători
4939-Alte transporturi terestre de călători n.c.a.
4941-Transporturi rutiere de mărfuri5
510-Hoteluri si alte facilităţi de cazare similare
5610-Restaurante
5629-Alte servicii de alimentaţie n.c.a.
5630-Baruri si alte activităţi de servire a băuturilor
5811-Activităţi de editare a cărţilor
5814-Activităţi de editare a revistelor si periodicelor
5819-Alte activităţi de editare
5911-Activităţi de producţie cinematografică, video si de programe de televiziune
5912-Activităţi post-producţie cinematografică, video si de programe de televiziune
5920-Activităţi de realizare a înregistrărilor audio si activităţi de editare muzicală
6010-Activităţi de difuzare a programelor de radio
6020-Activităţi de difuzare a programelor de televiziune
6110-Activităţi de telecomunicaţii prin reţele cu cablu
6120-Activităţi de telecomunicaţii prin reţele fără cablu (exclusiv prin satelit)
6130-Activităţi de telecomunicaţii prin satelit
6190-Alte activităţi de telecomunicaţii
6810-Cumpărarea si vânzarea de bunuri imobiliare proprii
6820-Închirierea si subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriat
6832-Administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract
7311-Activităţi ale agenţiilor de publicitate
7312-Servicii de reprezentare media
7911-Activităţi ale agenţiilor turistice
7912-Activităţi ale tur-operatorilor
7990-Alte servicii de rezervare si asistenţă turistică
9311-Activităţi ale bazelor sportive
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
5
9312-Activităţi ale cluburilor sportive
9329-Alte activităţi recreative si distractive n.c.a.
1.3. Structura capitalului social.
La data modificarii planului, nu exista modificari privind valoarea capitalului social, dar exista schimbari în structura
actionariatului:
Descriere 31.12.2014 30.06.15
Nr. Actiuni % Nr. Actiuni %
Asociatia Fotbal Club Rapid 13.868 0,25 13.868 0,25
Valvis Jean 1.666 0,03 1.666 0,03
Moraru Valerii 5.258.612 94,72 5.258.612 94,72
Ciobanu Paul Vasile 55.517 1.00 55.517 1.00
Capraroiu Razvan Alexandru 147.568 2.00 137.568 2.00
Matei Mihai Adrian 55.517 1.00 55.517 1.00
Tudor Catalin 58.518 1.00 58.518 1.00
Azuga Waters 0 0 10.000 14,73
Total 5.551.732 100 5.551.732 100
Prezentele date sunt preluate din registrul actionarilor si registrul de acţiuni.
Capitolul 2.
Starea societăţii la data întocmirii planului de reorganizare
2.1. Structura de personal si organizarea interna
2.1.1. Structura organizatorica
Se ataseaza organigrama societăţii, la data modificarii planului de reorganizare.
Pe perioada planului de reorganizare, astfel cum a fost modificat se urmareste menţinerea unui număr maxim de 25
jucatori si un număr maxim de 30 personal auxiliar.
Având în vedere ca pe parcursul unui an competitional care cuprinde tur si retur, clubul îsi poate modifica structura
echipei (jucatori, antrenori, presedinte etc.) sumele alocate pentru plata drepturilor salariale si a altor cheltuieli conexe
sunt următoarele:
În cazul în care echipa se afla în Liga II, societatea aloca:
- pentru jucatori - o suma maxima de 2.2 mln. lei (suma ce cuprinde drepturile salariale nete)
- pentru personalul auxiliar - o suma maxima de 0.7 mln. lei
În cazul în care echipa promoveaza în Liga I, societatea aloca:
- pentru jucatori - o suma maxima de 4.4 mln. lei (suma ce cuprinde drepturile salariale nete)
- pentru personalul auxiliar - o suma maxima de 1,1 mln. lei
2.1.2. Managementul societăţii la data
Prin Încheierea de sedinţa din data de 22.01.2016 data de Tribunalul Bucuresti, Secţia a Vii-a Civila în Dosarul
nr.46406/3/2012 ,în temeiul art. 17 din Legea nr. 85 / 2006 privind procedura insolvenţei a fost numit în calitate de
adminitrator judiciar al Fc Rapid Cabinetul Individual de Insolvenţă Brihac Aurel .
de asemenea, prin hotrarea Adunării extraordinare a actionarilotr Fc Rapid din data de 08.12.2015 a fost desenat în
calitate de administrator special Birlica Rinu Raducu.
Astfel în prezent, conducerea executiva este asigurata de către administratorul special Birlica Rinu Raducu , sub
supravegherea administratorului judiciar, dn. Aurel Brihac.
2.2. Analiza economico-finaciara
2.2.1. Analiza principalilor indicatori economici, pe baza situaţiilor financiare, începând cu data confirmarii planului de
reorganizare (28.03.2014)
Evolutia costurilor generate de prestatia jucatorilor si personalului auxiliar va fi prezentata pe ani cuprinsi în planul de
orhganizare, primul fiin nu calendaristic si este următoarea:
01.01.2014 – 01.04 2015 01.04.2015 – 01.04 2016
Contravaloare prestatii jucatori si
contravaloarea personal auxiliar
5926373
2900000
Evolutia costurilor cu materialele, utilitatile, impozitele si taxele următoarele:
01.01.2014 – 01.04 2015 01.04.2015-01.04 2016
Cheltuieli materiale si utilităţi 1196392 600000
Alte cheltuieli, inclusiv impozite si taxe 3895158 2400000
Evolutia activelor imobilizate s-a modificat astfel:
2012 2013 2014 2015
Active imobilizate 3648919 2564101 245215 240306
Evolutia numarului de salariati si a cheltuielilor cu salariile, în perioada de implementare a planului se prezintă astfel:
01.04.2014-01.04 2015 01.04.2015-01.04 2016
Numărul mediu de salariati + jucatori 61 55
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
6
Cheltuieli cu salariile si prestaţiile jucatorilor+ staff (salarii+ taxe) 7213414 4600000
Trebuie sa remarcam ca societatea pentru a putea redresa situaţia financioara în condiţia ca echipa a retrogradat în liga
II ,iar veniturile din drepturi Tv si publicitate au scăzut drastic, în scopul reducerii cheltuelilor, s-au reziliat contractele
cu jucatorii care aveau salarii mari si s-au contractat alti jucatori cu salarii mai mici care satisfac cerintelor ligii II si de
asemenea s-au redus salariile la staff cat si staful cu 6 persoane ,
Astfel cheltuelile cu salariile pentru anul 2 de reorganizare , s-au diminuat fata de primul an cu peste 2, 6 mln ron .
Capitolul 3. Prezentarea pasivului societăţii. Tabelul definitiv de creanţe la data modificarii planului de reorganizare.
În prezent, tabelul definitiv de creanţe s-a modificat ca urmare a încheierii unor contracte de cesiune de creanţe. Tabelul
definitiv rectificat actualizat a fost publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă nr. 6705 din data de 14.04.2015,
comunicat creditorilor, debitoarei si depus la dosarul cauzei. de asemenea, tabelul este atasat prezentei.
La data propunerii prezentei modificari a planului de reorganizare, valoarea totala a creanţelor este de: 16366510 lei.
Aceasta valoare este formata din:
- 294.306 lei reprezentând ratele din planul de reorganizare judiciara confirmat
- 12.500.000 lei reprezentând datorii curente neachitate la data de 31.12.2015 ( fără Azuga Waters si Moraru Valerii –
datoria fata de Azuga Waters si Moraru Valerii constituie la data de 31.12 2015
- 5.252.702 lei.
4. Premisele modificarii planului de reorganizare judiciara
4.1.1. Aspectele economice
Din punct de vedere economic, modificarea planului de reorganizare vine ca un mecanism care permite societăţii aflate
în dificultate financiara să-si achite datoriile curente si să-si continue activitatea economica.
Procedura de reorganizare judiciara are ca finalitate pastrarea societăţii în circuitul comercial cu consecinta participarii
acesteia în mod activ la viata economica.
4.1.2. Aspectele sociale
Prin modificările propuse are loc o reasezare a posturilor si atribuţiilor, prin cresterea eficientei muncii în condiţiile
identificării de noi surse de venit si prin asociere cu parteneri strategici, sa se relanseze activitatea societăţii.
4.1.3. Avantajele modificarii planului de reorganizare judiciara
Programul de plăţi din planul de reorganizare a fost respectat în totalitate, până în prezent. Prin modificările prezente nu
se aduce nicio atingere a programului iniţial de plăţi, ci doar se urmareste plata datoriilor curente, născute de la data
deschiderii procedurii de insolvenţă si până în prezent.
În anul 2014, la momentul schimbarii actionariatului societăţii, a administratorului special si a administratorului
judiciar, datoriile curente erau depaseau suma de 10.000.000 lei. Până la finalul turului, noul actionariat nu a putut face
nicio modificare în structura organizatorica a clubului, nici în ceea ce priveste jucatorii/antrenorii, si nici în ceea ce
priveste personalul auxiliar (interdictie prevazuta în Regulamantele Frf).
Aceasta imposibilitate s-a reflectat în rezultatele echipei, care nu au putut fi imbunatatite până la finalul turului
(decembrie 2014). Pentru meciurile de fotbal din retur, s-au încheiat contracte cu noi jucatori/antrenori. Pentru a asigura
o motivatie suficienta si implicit un joc competitiv, drepturile salariale ale acestora s-au achitat cu prioritate.
Incercarile noii conduceri de a redresa rezultatele echipei începând cu ianuarie 2015, în retur, când echipa se afla pe
penultimul loc, au rămas însă fără rezultat, mai ales în contextul modificarilor legislative în sensul ca numarul de echipe
retrogradate în Liga II a crescut de la 2 la 6 si a faptului ca în tur echipa a acumulat doar 11 puncte din 51 posibile si
desi rezultatele în retur au fost de 2 ori mai bune, punctele acumulate în total nu au fost suficiente ca echipa sa nu
retrogradeze.
Prioritatea cheltuielilor din anul competitional 2014-2015 a fost conditionata si de obţinerea licentei de joc în aprilie
2015. Astfel, societatea a achitat cu prioritate majoritatea datoriilor către jucatorii/antrenorii, plecati din club atât inainte
de schimbarea actionariatului cat si după preluarea clubului de noua conducere. În plus s-a achitat o parte din datoriile
curente către bugetul de stat.
Prin aprobarea planului de reorganizare astfel cum a fost modificat, creanţele urmează sa fie achitate conform
programului de plăţi. În caz de faliment însă, societatea ar fi în imposibilitate sa achite atât datoriile salariale cuprinse în
programul de plăţi, cat si datoriile curente.
Asa cum rezulta din capitolul 3 al planului de reorganizare judiciara confirmat în anul 2014, activul societăţii are două
componente:
- prima componenta, mijloacele fixe, sau echipamentele tehnologice, care dacă raman destinate scopului actual al
clubului, prin reorganizare, au o valoare reala si sunt foarte importante pentru desfăsurarea activităţii clubului, însă care
în ipoteza falimentului au valoare 0 (scaunele de plastic de pe stadion, tabela de marcaj etc).
- a două componenta, „marcile” detinute de club, care de asemenea au o valoare reala în situaţia reorganizării si
funcţionării clubului, însă în ipoteza falimentului, în domeniul de fata, valoarea scade foarte mult cata vreme conform
regulamentelor Frf echipa retrogradeaza imediat în Liga a IV-a de fotbal. Specificul unei societăţi în domeniul
fotbalului este unul absolut atipic în sensul ca, spre deosebire de alte tipuri de societăţi, în cazul de fata intrarea în
procedura de faliment presupune în mod automat (prevederile art.14 alin.4 din Roaf - Regulamentul de organizare a
activităţii fotbalistice- retrogradarea clubului în Liga 4 si implicit scăderea valorii insemnelor clubului (marci, sigle,
logo-uri etc) la o suma aprope de 0 (zero).
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
7
Astfel, în caz de faliment, creditorii nu vor primi mai mult decât în reorganizare judiciara. Chiar dacă din vânzarea celei
de-a două componente a activului se obtine o suma de bani, aceasta va putea sa acopere exclusiv cheltuielile de
procedura.
Prin urmare, continuarea procedurii de reorganizare judiciara în forma modificata prezintă avantaje clare fata de
procedura falimentului.
Continuarea procedurii de reorganizare a societăţii în forma propusa si menţinerea activităţii curente la nivelul existent
va crea posibilitatea de generare a unor fluxuri de numerar suplimentare ce vor permite efectuarea de distribuiri către
creditori. Per a contrario, vânzarea în acest moment a patrimoniului debitorului în cazul falimentului, ar elimina sansele
de recuperare a creanţelor si ar duce la instrainarea acestui patrimoniu la o valoare zero (o).
Votarea modificarii planului si continuarea procedurii reorganizării în noua forma propusa sunt măsuri menite prin
finalitatea lor sa satisfaca interesele creditorilor, precum si interesele debitoarei care îsi continua activitatea, cu toate
consecintele economice si sociale aferente.
În plus, forma modificata a planului aduce avantaje si creditorilor curenti.
Asa cum am arătat, societatea este în imposibilitate sa achite datoriile curente, esalonarea acestora fiind necesara. În
măsura în care modificarea planului de reorganizare judiciara nu este aprobata, creditorii cu creanţe curente nu îsi vor
recupera nicio suma de bani dacă societatea Fotbal Club Rapid SA va intra în procedura de faliment.
5. Durata planului de reorganizare modificat si conducerea societăţii pe perioada de reorganizare
5.1. Durata perioadei de reorganizare
Modificarea Planului de Reorganizare prevede continuarea activitaţii societaţii prin prelungirea duratei de aplicare a
acestuia cu înca un an respectiv martie 2018.
Conform dispoziţiilor art 95 alin 4 din Legea 85/2006 “La recomandarea administratorului judiciar, după trecerea unui
termen de cel mult 18 luni de la confirmarea planului, această perioadă va putea fi extinsă cu cel mult încă o perioada de
un an, dacă propunerea este votată de cel puţin două treimi din creditorii aflaţi în sold la acea dată ”.
5.2. Conducerea societăţii debitoare pe perioada de reorganizare
La data modificarii prezentului plan, conducerea societăţii este asigurata de administratorul special, domnul Birlica
Rinu Raducu, sub supravegherea administratorului judicir dn.Aurel Brihac.
Actualul comitet al creditorilor este compus din Societatea Azuga Waters S.R.L., Irimes Ioan Adrian si Dinca Maria.
Capitolul 6.
Surse de finanţare a modificarii planului de reorganizare
În prezent (la 30 septembrie 2015) societatea are un număr de 55 salariati, ceea ce reprezintă o respectare a
previziunilor cupinse în planul de reorganizare confirmat.
Pentru anul competitional 2015-2016, sursele de venituri (lei) se prezintă astfel:
1 Recuperare datorii 650000
2 Vanzarea drepturilor de televiziune 250000
3 Vanzarea biletelor la meciurile de fotbal 700.000
4 Vanzarea de spatii publicitare pe stadion 500000
5 Publicitate pe echipament 200000
6 Fanshop 300000
7 Imprumut asociat/terti 3.500.000
Total 6.100.000
Pentru anul competitional 2016-2017, sursele de venituri (lei) se prezintă astfel:
1 Imprumut asociat 1.100.000
2 Vanzarea drepturilor de televiziune 5.280.000
3 Vanzarea biletelor la meciurile de fotbal 1.320.000
4 Vanzarea de spatii publicitare pe stadion 1.500.000
5 Publicitate pe echipament 1.000.000
6 Fanshop 600000
7 Vanzare jucatori 2.000.000
Total 12.800.000
Pentru anul competitional 2017-2018, sursele de venituri (lei) se prezintă astfel:
1 Imprumut asociat 1.300.000
2 Vanzarea drepturilor de televiziune 9.400.000
3 Vanzarea biletelor la meciurile de fotbal 1.800.000
4 Vanzarea de spatii publicitare pe stadion 1.700.000
5 Publicitate pe echipament 2000000
6 Fanshop 900.000
7 Vanzare jucatori 4.400.000
Total 21.500.000
Din aceste venituri previzionate pentru anul 2015, 2016, 2017 si 2018 se urmareste achitarea datoriilor curente ale
societăţii ce se vor naste pe viitor ca urmare a îndeplinirii obiectului de activitate, ratele din planul de reorganizare astfel
cum a fost votat si datoriile curente neachitate acumulate de la data deschiderii procedurii si până în prezent, astfel cum
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
8
sunt cuprinse în programul de plăţi.
Pentru anul competitional 2015-2016 sursele de venituri necesare pentru activitatea curenta a clubului vin din
imprumutul care îl acorda creditorul majoritar Azuga Waters SRL în suma de 3,5 mln ron.
În concluzie, veniturile estimate pentru următorii ani sunt:
Venituri Total An
I în Ron
Total An II
în Ron
Total An
III în Ron
Total An
IV în Ron
Total
Perioada în
Ron
Recuperare datorii 650000 650000
Vanzarea drepturilor de joc 2.000.000 4.400.000 6.400.000
Fanshop 64797 300000 600000 900000 1.864.797
Vanzarea drepturilor de televiziune 4.123.831 250000 5.280.000 9.400.000 19.053.831
Vanzarea biletelor la meciuri 812055 700000 1.320.000 1.800.000 4.632.055
Vanzarea de spatii publicitare stadion 2.518.105 500000 1.500.000 1.700.000 6.218.105
Publicitate pe echipament 200000 1.000.000 2.000.000 3.200.000
Imprumut asociat/terti 250.000 3.5 00.000 1.100.000 1.300.000 6.150.000
Total Venituri 7.768.788 6.100.000 12.800.000 21.500.000 48.168.788
Tabloul de cheltuieli de la data inceperii planului până la finalizarea acestuia se prezintă astfel:
Previziune Cheltuieli de Exploatare Pe Perioada Planului
Cheltuieli de Exploatare Anul I Anul II Anul III Anul IV Total
Contravaloare prestatie jucatori 5297666 2200000 4400000 4400000 16297666
Cheltuieli cu salariile staff si personal 628707 700000 1100000 1100000 3528707
Cheltuieli materiale si utilităţi 1196392 600000 800000 800000 3396392
Alte cheltuieli, prestatii externe,
inclusiv Impozite si taxe
3895158 2400000 4500000 4500000 15295158
Amortizare 182710 182710 182710 182710 730840
Total Cheltueli de Exploatare 11200633 6082710 10982710 10982710 39248763
Dificitul (diferenţa dintre cheltueli si venituri pentru anul II – sezonul competitional 2015-2016 sezon în care echipa se
afla în liga II,) se va completa cu imprumut de la creditorul majoritar Azuga Waters .
Prin planul de reorganizare judiciara astfel cum a fost modificat, propunem ca pe lângă datoriile salariale care se vor
achita conform programului de plăţi iniţial, sa fie achitate datoriile curente acumulate de la data deschiderii procedurii
de insolvenţă si până în prezent, astfel:
Nr.
Crt.
Explicatia/ perioada Total an I Total an II Total an III Total an IV Total plan
1 Total Creanţe Salariale 179867 196204 196204 0 572275
2
Total Datorii Curente Nascute
La
Data Deschiderii Procedurii
de
Insolvenţă Si Până În Prezent
1800000 10800000 12500000
3
Plăţi în Planul de Reorganizar
e
179867 196204 1996204
10800000 13072275
Anexe
Anexa 1 – Previziunea lunara a veniturilor, costurilor, contului de profit si pierdere, trezoreria si programul de plata a
datoriilor pe anul 2 de reorganizare
Anexa 2 – Previziunea lunara a veniturilor, costurilor, contului de profit si pierdere, trezoreria si programul de plata a
datoriilor pe anul 3 de reorganizare
Anexa 3 – Previziunea lunara a veniturilor, costurilor, contului de profit si pierdere, trezoreria si programul de plata a
datoriilor pe anul 4 de reorganizare
Anexa 4 - Previziunea anuala a veniturilor, costurilor, contului de profit si pierdere, trezoreria si programul de plata a
datoriilor în perioada de reorganizare (4 ani)
Anexa 5 – Previziune venituri pe perioda planului
Anexa 6 - Previziune cheltuieli pe perioada planului
Anexa 7 – Flux de numerar (cash flow) din activitatea curenta a societăţii pe perioada de 3 ani a reorganizării
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
9
( aprilie 2015-martie 2018)
Anexa 8–Datorii totale , inclusiv datorii curente la data d 31. Decembrie 2015
Anexa 9 - Programul de plata al creanţelor aprobate si datoriilor curente.
Anexa 10 - Organigrama societăţii
Creditor majoritar, Azuga Waters SRL. Administrator Moraru Violeta
Anexa 1 – Previziunea lunara a veniturilor, costurilor si programul de plata a datoriilor pe anul 2 de reorganizare (
2015-2016)
Venituri
Total 2015
- 2016
(Ron)
Mai Iunie Iulie Aug. Sept. Oct. Nov. Dec. Ian. Feb. Martie
Recuperare datorii 650000 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67 54166,67
Vanzarea
drepturilor de joc
Fanshop 300000 25000 25000 25000 25000 25000 25000 25000 25000 25000 25000 25000 25000
Vanzarea drepturilor de
televiziune
250000 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33 20833,33
Vanzarea biletelor la me
ciuri
700000 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33
Vanzarea de spatii publi
citare stadion
500000 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67 41666,67
Publicitate pe
echipament
200000 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67 16666,67
Imprumut asociat/terti 3500000 291666,67 29167 29167 29167 29167 29167 29167 29167 29167 29167 29167 29167
Total Venituri 6100000 508333,3 550000 550000 550000 550000 550000 550000 550000 550000 550000 550000 550000
Cheltuieli de Exploatare
Contravaloare prestatie j
ucatori
2200000 183333,33 183333,3 183333,3 183333,3 183333,3 183333,3 183333,3 183333,3 183333,3 183333,3 183333,3 183333,3
Cheltuieli cu salariile
staff si personal
700000 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33 58333,33
Cheltuieli materiale si u
tilităţi
600000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000
Alte cheltuieli, prestatii
externe, inclusiv Impozi
te si taxe
2400000 200000 200000 200000 200000 200000 200000 200000 200000 200000 200000 200000 200000
Amortizare 182710 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83
Total Cheltuieli de Expl
oatare
6082710 506892,50 506892,50 506892 506892 506892 506892 506892 506892 506892 506892 506892 506892
Valoarea ratelor din
programul de plăţi
iniţial, votat prin planul
de e reorganizare
196204 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33
Datorii curente născute
de la data deschiderii
procedurii până în
prezent
Total Plăţi Inclusiv
Datorii
6096204 508017 508017,00 508017 508017 508017 508017 508017 508017 508017 508017 508017 508017
Anexa 2 – Previziunea lunara a veniturilor, costurilor si programul de plata a datoriilor pe anul 3 de reorganizare (
2016-2017)
Venituri
Total 2016-
2017 (Ron)
Aprilie Mai Iunie Iulie Aug. Sept. Oct. Nov. Dec. Ian. Feb. Martie
Recuperare datorii 2600000 216666,67 216666,7 216666,7 216666,7 216666,7 216666,7 216666,7 216666,7 216666,7 216666,7 216666,7 216666,7
Vanzarea
drepturilor de joc
2000000 166666,67 13888,89 13888,89 13888,89 13888,89 13888,89 13888,89 13888,89 13888,89 13888,89 13888,89 13888,89
Fanshop 600000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000 50000
Vanzarea drepturil
or de televiziune
5280000 440000 440000 440000 440000 440000 440000 440000 440000 440000 440000 440000 440000
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
10
Vanzarea biletelor
la meciuri
1320000 110000 110000 110000 110000 110000 110000 110000 110000 110000 110000 110000 110000
Vanzarea de spatii
publicitare stadion
1500000 125000 125000 125000 125000 125000 125000 125000 125000 125000 125000 125000 125000
Publicitate pe
echipament
1000000 83333,33 6944,44 6944,44 6944,44 6944,44 6944,44 6944,44 6944,44 6944,44 6944,44 6944,44 6944,44
Imprumut asociat/t
erti
0 0
Total Venituri 14300000
1191666,67 99305,56 99305,56 99305,56 99305,56 99305,56 99305,56 99305,56 99305,56 99305,56 99305,56 99305,56
Cheltuieli de
Exploatare
-
Contravaloare pres
tatie jucatori
Total An II
în Ron
Contravaloare pres
tatie jucatori
4400000 366666,67 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70
Cheltuieli cu
salariile staff si
personal
1100000 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67
Cheltuieli material
e si utilităţi
800000 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67
Alte cheltuieli, pre
statii externe, inclu
siv Impozite si taxe
4500000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000
Amortizare 182710 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83
Total Cheltueli
Exploatare
10982710 915225,83 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226
Valoarea ratelor
din programul de
plăţi iniţial, votat
prin planul de e
reorganizare
196204 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33
Datorii curente
născute de la data
deschiderii
procedurii până în
prezent
1800000 0 0 100000 500000 100000 100000 100000 100000 100000 500000 100000 100000
Total Plăţi Inclusiv
Datorii
12796204 916350 916350 1016350 1416350 1016350 1016350 1016350 1016350 1016350 1416351 1016350 1016350
Anexa 3 (2017-2018 ) – Previziunea lunara a veniturilor, costurilor si programul de plata a datoriilor pe anul 4 de
reorganizare
Venituri
Total
An IV
în Ron
Aprilie Mai Iunie Iulie Aug. Sept. Oct. Nov. Dec. Ian. Feb. Martie
Recuperare
datorii
Vanzarea dre
pturilor de joc
440000
0 366666,67 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70
Fanshop 900000
75000 75000 75000 75000 75000 75000 75000 75000 75000 75000 75000 75000
Vanzarea dre
pturilor de
televiziune
940000
0
783333,33 783333,3 783333,3 783333,3 783333,3 783333,3 783333,3 783333,3 783333,3 783333,3 783333,3 783333,3
Vanzarea bile
telor la
meciuri
180000
0
150000 150000 150000 150000 150000 150000 150000 150000 150000 150000 150000 150000
Vanzarea de s
patii
publicitare sta
dion
170000
0
141666,67 141666,67 141666,67 141666,67 141666,67 141666,67 141666,67 141666,67 141666,67 141666,67 141666,67 141666,67
Publicitate pe
echipament
200000
0 166666,67 166666,7 166666,7 166666,7 166666,7 166666,7 166666,7 166666,7 166666,7 166666,7 166666,7 166666,7
Imprumut aso
ciat/terti
130000
0 108333,33 108333 108333 108333 108333 108333 108333 108333 108333 108333 108333 108333
Total Venituri
215000
00 1791666,7 1791666,0 1791666,0 1791666,0 1791666,0 1791666,0 1791666,0 1791666,0 1791666,0 1791666,0 1791666,0 1791666,0
Cheltuieli de
Exploatare
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
11
Contravaloare
prestatie
jucatori
440000
0
366666,67 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70 366666,70
Cheltuieli cu
salariile staff
si personal
110000
0
91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67 91666,67
Cheltuieli mat
eriale si
utilităţi
800000
66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67 66666,67
Alte cheltuieli
, prestatii
externe, inclu
siv Impozite s
i taxe
450000
0
375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000 375000
Amortizare 182710 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83 15225,83
Total
Cheltueli
109827
10 915226,00 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226 915226
Valoarea
ratelor din
programul de
plăţi iniţial,
votat prin
planul de e
reorganizare
0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Datorii
curente
născute de la
data
deschiderii
procedurii
până în
prezent
107000
00
100000 100000 100000 3000000 200000 200000 200000 200000 200000 5000000 200000 1200000
Total Plăţi
Inclusiv
Datorii
215000
00
1000000 1000000 1000000 3900000 1100000 1100000 1100000 1100000 1100000 5900000 1100000 2100000
Anexa 4 Previziunea lunara a veniturilor, costurilor si programul de plata a datoriilor pe perioada de reorganizare (
2014-2018)
Venituri din: Total An I în Ron Total An II în Ron Total An III în Ron
Total An IV în
Ron
Total Perioada în
Ron
Recuperare datorii 650000 650000
Vanzarea drepturilor de joc 2000000 4400000 6400000
Fanshop 64797 300000 600000 900000 1864797
Vanzarea drepturilor de telev
iziune
4123831 250000 5280000 9400000 19053831
vânzarea biletelor la meciuri 812055 700000 1320000 1800000 4632055
Vanzarea de spatii publicitar
e stadion
2518105 500000 1500000 1700000 6218105
Publicitate pe echipament 200000 1000000 2000000 3200000
Imprumut asociat/terti 250000 3500000 1100000 1300000 6150000
Total Venituri 7768788 6100000 12800000 21500000 48168788
Cheltuieli de Exploatare - - - - -
Contravaloare prestatie jucat
ori
5493598 2200000 4400000 4400000 16493598
Cheltuieli cu salariile staff si
personal
628707 700000 1100000 1100000 3528707
Cheltuieli materiale si utilităţ
i
1196392 600000 800000 800000 3396392
Alte cheltuieli, prestatii exter
ne, inclusiv Impozite si taxe
3895158 2400000 4500000 4500000 15795158
Amortizare 182710 182710 182710 182710 730840
Total Cheltuieli de Exploatar
e
11396565 6082710 10982710 10982710 39444695
Valoare rate din programul
de plăţi iniţial, votat prin
planul de e reorganizare
196204 196204 196204 588612
Datorii curente născute de la
data deschiderii procedurii
- 1800000 10700000 12500000
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
12
până în prezent
Total Plăţi Inclusiv Datorii 11410059 6096204 12796204 21500000 51802467
Anexa 5 – Previziunea de venituri pe perioada planului
Venituri din:
Total An I în
Ron
Total An II
în Ron
Total An III în
Ron
Total An IV în
Ron
Total Perioada în Ron
Recuperare
datorii
650000 650000
Vanzarea drep
turilor de joc
2000000 4400000 6400000
Fanshop 64797 300000 600000 900000 1864797
Vanzarea drep
turilor de telev
iziune
4123831 250000 5280000 9400000 19053831
vânzarea bilet
elor la meciuri
812055 700000 1320000 1800000 4632055
Vanzarea de s
patii publicitar
e stadion
2518105 500000 1500000 1700000 6218105
Publicitate pe
echipament
200000 1000000 2000000 3200000
Imprumut aso
ciat/terti
250000 3500000 1100000 1300000 6150000
Total Venituri 7768788 6100000 12800000 21500000 48168788
Anexa 6 Cheltueli Plan
1 an II an an III an IV Total
Cheltuieli de Exploatare 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018
Contravaloare prestatie jucatori 5493598 2200000 4400000 4400000 16493598
Cheltuieli cu salariile staff si personal 628707 700000 1100000 1100000 3528707
Cheltuieli materiale si utilităţi 1196392 600000 800000 800000 3396392
Alte cheltuieli, prestatii externe, inclusiv I
mpozite si taxe
3895158 2400000 4500000 4500000 15795158
Amortizare 182710 182710 182710 182710 730840
Total Cheltuieli de Exploatare 11396565 6082710 10982710 10982710 39944695
Anexa 7 Flux de numerar pe perioada planului
Încasări din:
Total An II în
Ron
Total An III în
Ron
Total An IV în
Ron
Total Perioada în
Ron
Recuperare datorii 650000 650000
Vanzarea drepturilor de joc 2000000 4400000 6400000
Fanshop 300000 600000 900000 1800000
Vanzarea drepturilor de televiziune 250000 5280000 9400000 14930000
vânzarea biletelor la meciuri 700000 1320000 1800000 3820000
Vanzarea de spatii publicitare stadion 500000 1500000 1700000 3700000
Publicitate pe echipament 200000 1000000 2000000 3200000
Imprumut asociat/terti 3500000 1100000 1300000 5900000
Total Încasări 6100000 12800000 21500000 40400000
Plăţi Pentru Activitatea Curenta - - - -
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
13
Contravaloare prestatie jucatori 2200000 4400000 4400000 11000000
Cheltuieli cu salariile staff si personal 700000 1100000 1100000 2900000
Cheltuieli materiale si utilităţi 600000 800000 800000 2200000
Alte cheltuieli, prestatii externe, inclusiv
Impozite si taxe
2400000 4500000 4500000 11400000
Total Plăţi Pentru Activitatea Curenta 5900000 10800000 10800000 27500000
Valoare rate din programul de plăţi
iniţial, votat prin planul de e reorganizare
196204 196204 392408
Datorii curente născute de la data
deschiderii procedurii până în prezent
0 1800000 10700000 12500000
Total Plăţi Inclusiv Datorii 6096204 12796204 21500000 40392408
Anexa 8
SC Fotbal Club Rapid SA
Societate În Reorganizare
Situaţia datoriilor curente inregistrate si neachitate la 31 dec 2015
Tranzac. perioadei : Decembrie
Nr. Cod Descriere cont Credit
1 Creditori Bugetari 9.670.065
2 4441. Impozit Salarii 1.712.377
3 4311. Contributia Unitatii La Asig Sociale 1.885.733
4 4312. Contributia Personalului La Asigurarile 629.811
5 4313. Contrib Sănătate Societate 750.814
6 4314. Contrib Sănătate Asigurati 657.262
7 4315. Fond Acc Mca 0.484% 27.731
8 4316. Conc Si Ind Cm 0.85% 74.547
9 4317. Contrib Angajator Creanţe Salariale 31.368
10 4318. Cas Asigurati Oug 58-82/2010 84.382
11 4319. Contrib Sănătate Conv Civile 76.886
12 437 Ajutor de Somaj
13 4371. Contributia Unitatii La Fond Somaj 31.586
14 4372. Contributia Personalului La Fd Somaj 26.879
15 4423. TVA de Plata 2.998.966
16 4461.01 Dir Ptr Sport Mun Bucuresti 2.370
17 4461.02 Spfl Servic Finanţe Locale 5.531
18 4461.03 Impozit Spectacol Ditl S6 56.339
19 4461.05 Impozit Spectacol Ploiesti 168
20 4463. Timbru Olimpic 6.209
21 4464. Impozit Conventii Civile 243.389
22 4465. Taxa Timbru - Amenda Jandarmi 190.000
23 4466. Impozit Nerezidenti 72.177
24 4467. Impozit Barem Arbitaj 4.515
25 4469. Ditl Sector 6 ĆçňÇ Publicitate 80.329
26 447 Fonduri Speciale Si Varsam Asimil 20.697
27 401 Creditorii Chirografari 1.126.117
28 4011. Furnizori Interni
29 4011.0004 Dynamic Parcel 479
30 4011.0006 Abg Consulting 19.678
31 4011.0007 Asoc Pro Rapid 58.811
32 4011.0008 Eudaso 4.300
33 4011.0009 UNPIR Fil Bucuresti 21.004
34 4011.0010 Orange 7.895
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
14
35 4011.0015 Phoenicia Comfort 238
36 4011.0017 Cab Av Brezniceanu Cosmin 440
37 4011.0018 Estimatori Group 28.050
38 4011.0025 Verta Production 4.698
39 4011.0033 United Business Solutions 1.330
40 4011.0038 Save Computers 253
41 4011.0039 Asoc Sprt Club Bacau 2.250
42 4011.0042 Capitol Hotel 1.188
43 4011.0047 Minerva 92 Hotel 823
44 4011.0061 Pfa Manea Nicolae 45.070
45 4011.0064 Tehnostrade 300
46 4011.0074 Zimbru A&S 69.321
47 4011.0078 Ionescu Lucian Pfa 4.567
48 4011.0087 Birotik Concept 186
49 4011.0091 Alpin 2003 Bv 1.491
50 4011.0098 Rapid 98 331
51 4011.0115 Caldo Privat Security 14.732
52 4011.0118 Lara Busines 1.680
53 4011.0120 Euromedica 2.928
54 4011.0125 Vf Insolvenţă SPRL 25.073
55 4011.0126 CII Cornea Dana Letitia 50.435
56 4011.0129 Centr de Fotbal Mogosoaia 28.983
57 4011.0131 Uniunea Prod Fonograme 768
58 4011.0132 Arexim Audit 15.310
59 4011.0133 Vis Print 497
60 4011.0134 Crescendo 222
61 4011.0135 Scorseze Ambulanta Privata 4.058
62 4011.0137 Expresso Service 179
63 4011.0138 Scorseze Pompieri 20.232
64 4011.0139 Scorseze Security International 22.940
65 4011.0140 Stoica Investment 66.629
66 4011.0141 Eurolux 826
67 4011.0142 Cristal Traduceri 82
68 4011.0143 Convenient Manag Insolv SPRL 24.839
69 4011.0144 Gdf Suez 102.890
70 4011.0145 It Consulting 5.526
71 4011.0146 Muzica & Sunet 2.666
72 4011.0148 Ana Holding 946
73 4011.0149 Puls Medica 46
74 4011.0150 Club Sportiv Rapid
75 4011.0151 Ana Hotels Turism 25.104
76 4011.0152 Apa Nova 19.434
77 4011.0153 Medasso Consult 24.945
78 4011.0154 Instit Nat de Med Sportiva 1.545
79 4011.0156 Cons Audit Lg 5.720
80 4011.0157 Grup Asclepios 992
81 4011.0158 Med Expert 2.250
82 4011.0159 Farmadex Mosilor 871
83 4011.0160 Funvertising 9.993
84 4011.0161 Atis Pro Traduceri 1.240
85 4011.0162 Sport Diagnostic 20.000
86 4011.0164 Ana Residences 61.600
87 4011.0165 Xtel Com 591
88 4011.0166 Garden 1.133
89 4011.0167 Dinamo 1948 10.347
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
15
90 4011.0168 Hold Invest 396
91 4011.0192 Telekom Romtelecom 2.269
92 4011.0193 Inovatech 1.650
93 4011.0195 Selgros 12.347
94 4011.0198 Intermedicas 400
95 4011.0200 Fed Rom de Fotbal 23.237
96 4011.0204 Conference Hotel Resort 10.336
97 4011.0212 Supercard Solutions Service 3.720
98 4011.0220 Cc Consaco 87
99 4011.0226 Bronic Security 7.348
100 4011.0228 Denis Turism Deovco 1.950
101 4011.0232 Ivan Delivery 448
102 4011.0234 Decebal Com Farmacie 635
103 4011.0237 Blue Air 1.738
104 4011.0306 Austrian Airlines 951
105 4011.0307 Nlc Sport Image 1.860
106 4011.0318 Euroweb România 1.981
107 4014. Furnizori Chirii/ Alti Colaborat Adm
108 4014.002 Soft2Fit Consulting Oros 5.733
109 4014.003 Garden Center Grup Roman 6.961
110 404 Furnizori de Imobilizări
111 4042. Furnizori Impresari Externi
112 4042.0003 Fortitude Player Manag Jeremi Sapina 22.350
113 4042.0004 Esam Sportovni Gecov Marcel 22.350
114 4042.0005 Fortitude Player Manag Benson 33.525
115 4042.0006 Agencia de Promocio Esportiva Edu Oriol 33.525
116 4042.0007 Right Food Lda Coimbra Amaral 26.400
117 4042.0008 Bogdan Catalin Steriopol Meulens 22.770
118 4042.0009 Scpa Rotaru Si Asociatii Cerlinca 22.400
119 4623. Creditori Solidaritate 5%
120 4623.001 Sapina Royal 5% Solidaritate 5.566
121 4623.002 Meulens Dordrecht 5% Solidaritate 2.234
122 421 Creditori Creanţe Salariale 1.703.827
123 4211. Decontari Cu Salariatii
124 4211.0001 Decontari Salarii Cim
125 4211.0011 Amaral Marques Coimbra Joan 94.500
126 4211.0012 Borda Extezarreta Haritz 52.800
127 4211.0019 Josl Tomas 15.315
128 4211.0022 Niculae George Daniel 52.800
129 4211.0025 Rui Miguel Melo Rodrigues 35.200
130 4211.0027 Sapunaru Cristian 52.800
#Ref! 4211.0032 Jeslinek Jiri 30.971
#Ref! 4211.0037 Grassi Davide 42.900
#Ref! 4261. Salarii Neridicate
#Ref! 4261.0001 Zotta Constantin Dan 11.000
#Ref! 4261.0002 Manoliu Horia Ioan 7.405
#Ref! 4261.0003 Munteanu Radu Mircea 2.500
#Ref! 4261.0004 Uleia Mihaela Georgete 3.502
#Ref! 4261.0005 Ionica Marian 8.800
#Ref! 4261.0007 Butoi Ion 6.000
#Ref! 4261.0008 Patru Romica 6.499
#Ref! 4261.0015 Craciun Mihai Cristian 201
#Ref! 427 Retineri Din Remun Datorate Tertilor 3.750
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
16
#Ref! 4272. Ion Ionuţ Costel Retinere Bir äň 1.950
#Ref! 4273. Iosif Mihai Dan Retinere Bir äň 1.800
#Ref! 4621.042 Bolozan 250
#Ref! 4621.050 Manoliu Horia 3.001
#Ref! 4013. Colaboratori
#Ref! 4013.203 Abrudan Octavian 177.521
#Ref! 4013.206 Niculae George Daniel 23.366
#Ref! 4013.211 Draghia Virgil Andrei 163.300
#Ref! 4013.237 Lukanovic 37.440
#Ref! 4013.238 Pancu Daniel Gabriel 26.400
#Ref! 4013.242 Herea Claudiu Constantin 31.906
#Ref! 4013.243 Pacurar Alexandru 83.920
#Ref! 4013.251 Gordin George 3.524
#Ref! 4013.254 Istrate Florin 11.360
#Ref! 4013.258 Dan Alexandru 17.160
#Ref! 4013.265 Balan Tiberiu Gabriel 99.710
#Ref! 4013.291 Ionita Alexandru Koln 112.000
#Ref! 4013.600 Burca Ovidiu Nicusor 35.200
#Ref! 4013.611 Costache Victor Cristian 14.000
#Ref! 4013.625 Zaharia Iulian 400
#Ref! 4013.632 Tabirca Sandu 138.650
#Ref! 4013.633 Moldovan Viorel 294.026
#Ref! 4625. Creditori Creanţe Salariale masa credaa 151.431
#Ref! 4625.0006 Blaze Ilijoski 10.185
#Ref! 4625.0010 Cerbu Iuliana 78
#Ref! 4625.0017 Cretu Valentin 396
#Ref! 4625.0019 Dinca Maria 522
#Ref! 4625.0021 Dobroiu Ionuţ 240
#Ref! 4625.0023 Draghia Virgil Andrei 1.986
#Ref! 4625.0024 Dumitru George 78
#Ref! 4625.0025 Ezequias Roosvelt Tavares de Milo 12.810
#Ref! 4625.0026 Figueiro Stefan 4.188
#Ref! 4625.0027 Glauber Leandro Honorato Berti 17.538
#Ref! 4625.0032 Ionita Alexandru Mic 384
#Ref! 4625.0033 Leotescu Tatiana 42
#Ref! 4625.0034 Manoliu Horia 180
#Ref! 4625.0035 Marcos Antonio 3.336
#Ref! 4625.0036 Martin Madalin Florin 900
#Ref! 4625.0037 Matei Andrei Florin 186
#Ref! 4625.0038 Mateias Cornel 216
#Ref! 4625.0039 Milisavljevic Menanja 14.064
#Ref! 4625.0040 Milos Pavlovic 16.698
#Ref! 4625.0041 Mindu Nicolae 78
#Ref! 4625.0042 Mira Gheorghe 108
#Ref! 4625.0043 Misa Alexandru 426
#Ref! 4625.0044 Munteanu Radu 348
#Ref! 4625.0045 Necsoiu Liliana Angelica 330
#Ref! 4625.0046 Nitu Marian 78
#Ref! 4625.0047 Nopcea Manuela 18
#Ref! 4625.0048 Olteanu Alexandru 66
#Ref! 4625.0050 Patru Romica 60
#Ref! 4625.0052 Paun Gheorghe 318
#Ref! 4625.0053 Perja Dănuţ 456
#Ref! 4625.0056 Popovici Roger 216
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
17
#Ref! 4625.0057 Radu Dumitru Gelu 108
#Ref! 4625.0058 Radulescu Laura 48
#Ref! 4625.0060 Ranchita Iacovache 84
#Ref! 4625.0061 Renan Da Silva 8.154
#Ref! 4625.0063 Rui Duarte Calvalho Duarte 14.724
#Ref! 4625.0064 Sanchez Sotelo 5.094
#Ref! 4625.0065 Serbanescu Carlos 600
#Ref! 4625.0066 Stan George 78
#Ref! 4625.0067 Stanca Dimitrie Emil 348
#Ref! 4625.0068 Stefanoaia Lacramioara 54
#Ref! 4625.0069 Stoica Marian 348
#Ref! 4625.0070 Surdu Romeo Constantin
#Ref! 4625.0071 Tancu Adrian 114
#Ref! 4625.0072 Teixeira Filipe 5.976
#Ref! 4625.0073 Tetoianu Emil 24
#Ref! 4625.0074 Toma Aurelia 54
#Ref! 4625.0075 Uleia Mihaela 246
#Ref! 4625.0076 Urmuz Romeo Vasile 78
#Ref! 4625.0077 Varlan Liliana 66
#Ref! 4625.0078 Voicu Ionuţ Cosmin 3.174
#Ref! 4625.0079 Zaina Ionuţ Bogdan 72
#Ref! 4626. Creditori Creanţe Sal Banca
#Ref! 4626.0003 Renan Da Silva 8.154
#Ref! 4626.0004 Sanchez Sotello 5.094
#Ref! 4626.0008 Tancu Adrian 114
#Ref! 4626.0012 Blaxhe Ilijoski 7.275
#Ref! 4626.0013 Cretu Valentin 396
#Ref! 4626.0016 Figueiredo Stefan 4.188
#Ref! 4626.0022 Dinica Viorel 60
#Ref! 4626.0023 Pop Alexandru 60
#Ref! 4627. Creditori Creanţe Sal Chirografari
#Ref! 4627.0003 Mandate Retur Zaina Ionuţ 12
#Ref! 4627.0004 Mandate Retur Stan George 13
#Ref! 4627.0005 Mandate Retur Dumitru George 52
#Ref! 4627.0006 Mandate Retur Dobroiu Ionuţ 40
Total Datorii Curente Neachitate 12.500.010
257 4011.0099 Azuga Waters 489.092
258 4011.0334 Perla Covasnei 10.966
259 4621.001 Copos Gheorghe 2.000
260 4621.002 Moraru Valerii imprumut societate 30.015
261 4621.003 Moraru Valerii Cesiun Ganea Ionel 66.000
262 4621.004 Azuga Waters imprumut 2.500.000 lei 1.141.367
263 4621.010 Azuga Waters cesiune Zamfir curente 250.900
264 4621.011 Azuga Waters cesiune Cristescu curente 114.003
265 4621.012 Azuga Waters plăţi indirecte 1.892.552
266 4621.013 Azuga Waters cesiune Popa Claudiu 20.000
267 4621.014 Azuga Waters cesiune Rada Marian 132.000
268 4621.015 Azuga Waters cesiune Bornescu Mircea 26.400
269 4621.016 Azuga Waters Salarii Garantate 801.109
270 4621.018 Perla Covasnei 4.446
271 4627.0001 Azuga Waters Prel Creanţe Salariale 273.742
272 4627.0002 Irimes Adrian prel creanţe sal 110
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
18
5.254.702
Total General Datorii 17.754.712
Anexa 9 Prorgamul de plata al datorilor ( 2015-2016)
Plăţi Tadorii
Total
2015 -
2016
(Ron)
Aprilie Mai Iunie Iulie Aug. Sept. Oct. Nov. Dec. Ian. Feb. Martie
Valoarea ratelor din
programul de plăţi
iniţial, votat prin
planul de e
reorganizare
196204 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33
Datorii curente
născute de la data
deschiderii
procedurii până în
prezent
Total Plăţi Datorii 196204 16350,00 16350,00 16350,00 16350,00 16350,00 16350,00 16350,00 16350,00 16350,00 116350,00 16350,33 16350,33
Prorgamul de plata al datorilor ( 2016-2017)
Plăţi
Total
2016-
2017
(Ron)
Aprilie Mai Iunie Iulie Aug. Sept. Oct. Nov. Dec. Ian. Feb. Martie
Valoarea
ratelor din
programul
de plăţi
iniţial, votat
prin planul
de e
reorganizare
196204 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33 16350,33
Datorii
curente
născute de
la data
deschiderii
procedurii
până în
prezent
1800000 0 0 100000 500000 100000 100000 100000 100000 100000 500000 100000 100000
Total Plăţi
Datorii
1996204 16350,33 16350,33 116350,33 516350,33 116350,33 116350,33 116350,33 116350,33 116350,33 516350,33 116350,33 116350,33
Prorgamul de plata al datorilor ( 2017-2018)
Plăţi
Total An
IV în Ron
Aprilie Mai Iunie Iulie Aug. Sept. Oct. Nov. Dec. Ian. Feb. Martie
Valoarea ratelor din
programul de plăţi iniţial,
votat prin planul de e
reorganizare
0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Datorii curente născute
de la data deschiderii
procedurii până în
prezent
10700000
100000 100000 100000 3000000 200000 200000 200000 200000 200000 5000000 200000 1200000
Total Plăţi Inclusiv
Datorii
10700000
100000 100000 100000 3000000 200000 200000 200000 200000 200000 5000000 200000 1200000
BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 5136/11.03.2016
Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pe bază de abonament sau furnizare punctuală în conformitate cu prevederile
HG nr. 460/2005, modificată si completată prin HG nr. 1881/2006 si prevederile HG nr. 124/2007
19
Semnătura si stampila
Județul Iasi
Sectiunea I - Profesionisti
1. Societatea BSR ESTATE SRL, cod unic de înregistrare: 22812394
Dosar nr. 5623/99/2014 (371/2014)
Debitor: SC BSR Estate SRL Iași
<< în insolventa >> << în insolvency >> << en procédure collective >>
Nr. de

 

 

**http://supervizor.ro/f-c-rapid-datorii-de-1775-milioane-lei-adunate-dupa-intrarea-in-insolventa-creditorii-au-respins-prelungirea-planului-de-reorganizare/

 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Sport Fotbal Ce se va intimpla cu echipa de fotbal RAPID ?