Total Media News

Unde bugetul de marketing e sfant: Cine nu taie din publicitate - Pagina 2 PDF Imprimare
Joi, 01 Martie 2012 16:32
Index articol
Unde bugetul de marketing e sfant: Cine nu taie din publicitate
Pagina 2
Toate paginile


Cifra de afaceri a Heineken Romania a crescut anul trecut cu circa 11,5% fata de 2010, la peste 1 miliard de lei, in timp ce volumul de bere vandut a urcat cu 7,5%, au anuntat miercuri oficialii companiei, care au explicat rezultatele prin investitiile mari in marketing.Acestia au evitat sa aleaga solutia mai simpla, dar riscanta, a cresterii preturilor: "Pentru ca e o piata atat de competitiva, nu putem creste preturile la bere, pur si simplu, pentru ca am ramane in urma", a declarat miercuri Andrew Quayle, chief financial officer Heineken RomaniaCompania a avut cheltuieli record in 2011 din punctul de vedere al bugetului de marketing. "Bugetul de marketing este ultimul de unde taiem. Ar trebui sa o ducem foarte greu, ca sa incepem sa reducem de acolo", a spus Quayle.In cei 5 ani de cand acesta conduce finantele Heineken in Romania, bugetul de marketing s-a dublat. Acesta este momentan direct proportional cu veniturile nete.O strategie de marketing foarte importanta, care a dus la cresterile afacerii in 2011 a fost acordarea a 2 treimi din buget zonei de trade marketing. Astfel, compania s-a concentrat pe "cucerirea" cat mai multor localuri bine pozitionate, care sa ii poarte "insemnele" si sa vanda exclusiv brandurile Heineken, drept pentru care s-au redus reclamele si s-au inmultit numarul umbrelelor si meselor branduite. In acest an insa compania va aloca o suma egala intre publicitate si trade marketing, pentru ca "interesul consumatorilor trebuie starnit in continuare".Orientarea spre trade-marketing din ultimii ani a dus si la extinderea echipei de vanzari, care numara acum 300 de agenti.

 

 

 

 

*** sursa  : dailybusiness.ro



 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Media-Publicitate Unde bugetul de marketing e sfant: Cine nu taie din publicitate - Pagina 2