Joi, 15 Martie 2012 22:48 |
Pagina 1 din 2
Batalia pentru clienti a operatorilor de cablu a dus la nasterea unui nou tip de business in televiziune, respectiv difuzarea de continut, lipsit de publicitate. Reteta pare sa sfideze modelul traditional al afacerii de presa, in care mass-media se finanteaza prin incasarile atrase din reclama.
Este si cazul nou-lansatei televiziune Digi24, apartinand operarorului de cablu RCS&RDS.Despre ce inseamna acest business in operatiunile operatorului de cablu, dar si despre ce castiga compania prin finantarea posturilor proprii, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu Valentin Popoviciu, directorul de dezvoltare al RCS&RDS.Popoviciu a spus ca Digi24 este finantat din activitatile curente ale companiei RCS&RDS, iar prin faptul ca nu difuzeaza publicitate nu intra in concurenta cu restul televiziunilor de stiri.Reprezentantul operatorului de cablu a spus ca sumele alocate pentru Digi24 reprezinta o "investitie in viitor".
|