Total Media News

Auto
Scuterul Gogoro PDF Imprimare
Luni, 05 Ianuarie 2015 21:17

 

                 

    Faceți cunoștință cu Gogoro, scuterul electric scandalos de viitor
   Taiwan a  dat  startul   lui  Gogoro , după patru ani de funcționare în stealth, dezvăluind un scuter electric proiectat pentru navetisti, împreună cu un plan de ridicol ambițios pentru o putere.

   Nu conectați scuterul   în, ca tine ar esențial orice alt vehicul electric din lume - în schimb, Gogoro are atracțiile sale stabilite pe baterii swappable de utilizator și o vastă rețea de stații de pompare baterie care ar putea acoperi unele dintre cele mai dens populate orașe din lume.

E un pic nebun.

De fapt, este mult nebun.

Am primit primul o bucatica de sistem la un eveniment în urmă cu câteva săptămâni, în San Francisco, în cazul în care Gogoro CEO Horace Luke a lucrat camera cu farmec, energie, si nervii unui om care a fost dezvăluie pasiunea vieții sale pentru prima dată.

Luca este un designer de comerț cu stints lungi la Nike, Microsoft, iar HTC sub centura lui, și rădăcinile sale creatoare arată în tot ceea ce Gogoro a făcut.

Scuterul  arata  "fresf" , ca și în cazul în care Luca nu a proiectat o înainte (ceea ce este adevărat).

 

Citeşte mai mult...
 
IMPOZITAREA DIURNELOR O ALTĂ „TAXĂ CARE NU CREȘTE” PDF Imprimare
Marţi, 23 Decembrie 2014 14:34


IMPOZITAREA DIURNELOR O ALTĂ „TAXĂ CARE NU CREȘTE” FALIMENTAREA SECTORULUI DE TRANSPORT RUTIER

   ASOCIAȚIILE REUNITE ALE TRANSPORTATORILOR RUTIERI DIN ROMÂNIA atrag atenția asupra faptului că operatorii de transport rutieri români se confruntă  cu o situaţie extrem de gravă care le ameninţă funcţionarea şi chiar existenţa.

În urma unor controale recente efectuate unor societăţi ce desfăşoară activităţi de transport rutier, organele de control au recalificat retroactiv sumele acordate şoferilor cu titlu de diurnă neimpozabilă drept venituri de natură salarială şi, prin urmare, au calculat impozit pe veniturile din salarii, contribuţii sociale şi accesorii la toate aceste sume.

În situația în care aceste măsuri anticipează o abordare generală a organelor fiscale faţă de tratamentul diurnei acordate şoferilor angajați de societăţile de transporturi, consecinţele vor fi dintre cele mai grave.

Datorită specificului acestora, numărul de şoferi angajaţi de transportatori este foarte mare, fiind practic principala categorie de personal generatoare de venituri, şi, pe cale de consecinţă, diurnele plătite pentru deplasările externe sunt semnificative. Firmele nu vor putea face faţă unor astfel de obligații suplimentare, iar insolvențele şi falimentele care cu certitudine vor urma, nu numai că vor distruge această ramură a economiei, ci vor duce la dispariţia a sute de mii de locuri de muncă doar în ramura transporturilor, dar cu repercusiuni serioase şi asupra industriilor adiacente – de la cea a leasingului, combustibililor sau service-uri auto.

 

Citeşte mai mult...
 
Piata auto :2014 - primul an de creștere după șase ani de scăderi consecutive PDF Imprimare
Vineri, 19 Decembrie 2014 09:05

 

                         

 

     Pe ansamblul pieţei, livrările totale de autovehicule (autoturisme + vehicule comerciale) înregistrează, după 11 luni din 2014, o creștere de 24,1% faţă de aceeași perioadă a anului  trecut. În interiorul acestei creșteri, avem autoturismele cu + 23,4%.

    Astfel, anul 2014, devine  primul an de creștere al pieței auto după șase ani consecutivi de scăderi puternice.

    Si pe plan european se remarcă o evoluție pozitivă, principalele țări europene

înregistrând creșteri ce consolidează un trend ascendent pentru 2014 (datele după 11 luni

fiind: Franța +1,1%, Germania +2,6%, Italia +4,3%, Spania +18,1%, UK +9,4%).

In România, în continuare vânzările sunt susţinute de achiziţiile realizate de către

persoanele juridice, acestea reprezentând 72% din volumulul total înregistrat pe primele 11  luni din 2014. In interiorului acestei valori medii anuale, ar fi de remarcat faptul că ponderea  achizițiilor realizate de către persoanele fizice a scăzut de la 41% in luna mai la 28% in luna  noiembrie.

     Un alt aspect analizat de către noi este raportul dintre vehiculele noi si cele rulate.

Remarcăm faptul că, în aceste 11 luni din 2014, înmatricularile de autoturisme rulate au

scăzut cu cca. 2% (4.200 unități) comparativ cu aceeași perioadă din 2013. Cu toate acestea,  volumul lor (cca. 200.000 unități în 2014) rămâne ridicat comparativ cu cel al autoturismelor  noi (de cca. 3 ori mai mare), deși în scădere față de situația din 2013 (când raportul a fost de  4 rulate la unul nou).

 

Citeşte mai mult...
 
Autostradă nefinalizată, inaugurată azi, PDF Imprimare
Vineri, 19 Decembrie 2014 08:35

 

                    

     Cea mai mare parte a autostrăzii Nădlac - Arad se va deschide azi circulaţiei rutiere, deşi lucrările nu sunt încă finalizate.

     Nu are montate panourile antiorbire şi nici gardurile de pe margine. Constructorii dau însă asigurări că ce a mai rămas de făcut nu va pune în pericol vieţile şoferilor şi că totul va fi gata până la sfârşitul lui ianuarie. În urmă cu exact trei ani aceeaşi promisiune o făceau şi constructorii care au deschis circulaţiei autostrada Arad-Timişoara.

    Muncitorii lucrează de zor la primul lot al autostrăzii Nădlac-Arad. Chiar dacă drumul de mare viteză ar fi trebuit inaugurat în ianuarie anul viitor, constructorul a decis să-l deschidă circulaţiei mai devreme, pentru a uşura accesul către vamă, înainte de sărbători.

    „Unele le vom termina până la sfârşitul lui ianuarie, altele vor mai dura un pic, mă refer în principal la racordul electric pentru asigurarea iluminatului în nodul rutier care durează mai mult”, spune Adrian Adler, reprezentantul constructororului autostrăzii Nădlac – Arad.

 

Citeşte mai mult...
 
Mãsuri adoptate de Germania ce afecteazã libertatea serviciilor pe piața europeanã de transport PDF Imprimare
Miercuri, 17 Decembrie 2014 20:24

          Quo vadis, Uniunea Europeana?
         Germania impune un salariu minim transportatorilor din alte State Membre, alãturându-se statelor vestice care adoptã mãsuri împotriva libertãții serviciilor în UE.

         Amenda pentru nerespectarea salariului minim în Germania poate ajunge pânã la 500.000 Euro !


                           
                                        
   Începând cu 1 ianuarie 2015, Germania introduce un salariu minim legal în valoare brutã de 8,50 Euro pe orã, care se va aplica și șoferilor profesioniști strãini care efectueazã operațiuni de transport internațional de marfã și persoane cãtre și din Germania, cabotaj sau tranzit pe teritoriul Germaniei.
   Pentru fiecare orã lucratã de un șofer român pe teritoriul german, se va aplica salariul minim din Germania – și nu cel din România. 
    Legea completã privind reglementarea salariului minim pe economie în Germania (MiLoG) – varianta originalã în limba germanã și traducerea în limba românã pot fi consulate pe www.untrr.ro .

 

Citeşte mai mult...
 


Pagina 80 din 138

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Auto