Total Media News

Auto
Cât plăteşte pe RCA un şofer de 28 de ani din Bucureşti, cu un autoturism cu cap.cili. de 1500cmc PDF Imprimare
Duminică, 24 August 2014 22:05

    Şase dintre cele mai mari nouă firme de asigurări care vând poliţe de răspundere civilă auto (RCA) au majorat tarifele în ultima jumătate de an, preţurile afişate în prezent fiind chiar şi cu 62% mai mari faţă de cotaţiile din luna februarie, arată calculele efectuate de ZF pe baza datelor unei companii de brokeraj.


               


   Cea mai ieftină poliţă pentru un şofer cu vârsta de 28 de ani din Bucureşti, care deţine un autoturism cu capacitatea cilindrică de 1.600 de centrimetri cubi, costă 775 de lei pentru un contract încheiat pe un an şi 428 de lei pentru un contract încheiat pe şase luni. Cotaţiile sunt afişate de Uniqa, subsidiara locală a grupului austriac cu acelaşi nume.

   Uniqa este una dintre cele trei companii de asigurări care au redus tarifele pentru contractele pe un an faţă de nivelul din februarie. Celelalte două companii sunt Groupama şi Omniasig, care rămân însă printre cei mai scumpi asigurători RCA, în condiţiile în care acţionarii le-au trasat clar ca obiectiv reducerea expunerii pe acest segment.


   **  este Foarte  "  INTERESANT  "   de  facut  o analiza   : cit  este  o  asigurare RCA  ptr  tineri   de  18,20,22  de  ani   comparativ  cu tinerii  de 28  de  ani  , si cu pensionarii

   **  vom  reveni cu  analiza  .....................  FOARTE   INTERESANTE  REZULTATE  !!


Citeşte mai mult...
 
Service-urile auto cer ASF amendarea cu zeci de mii de euro a societatilor de asigurari PDF Imprimare
Joi, 21 August 2014 20:21

    Asociatia societatilor de service auto independente (ASSAI) solicita Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) amendarea cu zeci de mii de euro a companiilor de asigurari care inregistreaza intr-o luna peste 50 de reclamatii intemeiate.

 

                                                    

   ASSAI a transmis ASF un set de 12 propuneri privind modificarea normei de solutionare a reclamatiilor, iar una dintre propuneri vizeaza criterii clare si transparente de sanctionare a societatilor de asigurari in functie de numarul de reclamatii intemeiate.    

    Astfel, asociatia societatilor de service auto independente propune sanctionarea cu amenda de 20.000 de euro a asiguratorilor cu 51-150 de reclamatii intemeiate pe luna, amenda de 40.000 de euro pentru 151-300 de reclamatii, amenda de 70.000 de euro pentru 301-500 de reclamatii si retragerea licentei pentru 30 de zile in cazul in care numarul reclamatiilor depaseste 500.     

    Potrivit ASSAI, la inceputul lunii august, numarul reclamatiilor on-line in domeniul asigurarilor a depasit 85.000.  

   “ASF a supus dezbaterii un proiect de norma privind procedura de solutionare a petitiilor in cazul daunelor auto, dar care in forma actuala este incomplet, fara substanta si nu este corelat cu situatia actuala a pietei de asigurari si cu asteptarile asiguratilor romani”, a declarat Cristian Muntean, presedintele ASSAI.  

Citeşte mai mult...
 
Volvo Trucks - primul producător care oferă un manual al şoferului pentru fiecare şasiu PDF Imprimare
Joi, 21 August 2014 19:36

     Volvo Trucks - primul producător care oferă un manual al şoferului pentru fiecare şasiu, sub formă de aplicaţie pentru mobil sau tabletă

               

          

    Manualele de utilizare Volvo Trucks pentru şofer sunt de acum disponibile într-o nouă versiune pe internet şi pentru smartphones sau tablete. Intenţia este ca oricând şi oriunde, clienţii, şoferii şi tehnicienii să aibă acces la informaţii actualizate, specifice fiecărui şasiu.
 

    În prezent, clienţii Volvo Trucks primesc un manual al şoferului tipărit, corespunzător şasiului achiziţionat. De acum înainte manualul va fi disponibil şi în formă digitală cu o funcţionalitate mărită.

    "Cu manualul nostru de utilizare digital, cel care îl foloseşte are oricând acces la toate informaţiile actualizate şi specifice fiecărui vehicul, chiar şi atunci când nu are conexiune internet. Funcţiile manualului digital fac orice căutare mult mai simplă. Sunt incluse filme instructive şi imagini ce prezintă cum pot fi operate cel mai bine diferitele funcţii ale camionului," explică Malin Ersman, director de proiect Volvo Trucks.

     Noul manual al şoferului poate contribui şi la îmbunătăţirea disponibilităţii camionului. Din moment ce inginerii de service pot vedea imediat cum este configurat exact camionul, le este uşor să răspundă mult mai repede întrebărilor clienţilor cu privire la toate funcţiile şi cum pot fi ele controlate.

Citeşte mai mult...
 
Volvo lansează autocamionul alimentat cu gaz PDF Imprimare
Miercuri, 20 August 2014 11:04
    Volvo Trucks extinde gama de modele pentru Europa cu noua versiune de autocamioane Volvo FE alimentate integral cu gaz metan.
                       
                        
  
     Noul Volvo FE CNG (gaz natural comprimat) a fost proiectat în special pentru operaţiunile care implică cicluri scurte de transport, cu porniri şi opriri repetate, precum colectarea deşeurilor şi distribuţia locală. Este echipat cu un motor Euro 6 de 9 litri alimentat cu gaz, cu aprindere prin scânteie şi cu transmisie automată.

   „Cu noul Volvo FE CNG, putem oferi companiilor care desfăşoară operaţiuni de transport preponderent  în zone urbane, un autocamion cu impact mult mai mic asupra mediului. Multe oraşe din întreaga lume caută alternative la autocamioanele cu motoare diesel. În special în domeniul colectării şi transportului deşeurilor unde, pentru încheierea unui contract de achiziţie este adesea solicitată utilizarea combustibililor regenerabili", afirmă Christina Eriksson, Manager Alternative Drivelines la Volvo Trucks.

    Gazul metan este inodor la ardere şi conţine niveluri foarte mici de particule dăunătoare. Faptul că metanul este un biogaz, fiind compus, aşadar, din materiale organice, face ca emisiile de bioxid de carbon să fie cu până la 70% mai mici decât cele ale unui autocamion cu motor diesel.

Citeşte mai mult...
 
informare privind piata auto din Romania in luna iulie 2014 PDF Imprimare
Luni, 18 August 2014 14:39

          2014 – revenirea pieței auto sau doar o situație conjucturală ?


                     

 


   Pe ansamblul pieţei, livrările totale de autovehicule (autoturisme + vehicule
comerciale), înregistrează, după 7 luni din 2014, o creștere de 30,9% faţă de aceeași
perioadă a anului trecut. În interiorul acestei creșteri, avem autoturismele cu + 32,7%.
  Si pe plan european se remarcă o evoluție pozitivă, principalele țări europene
înregistrând creșteri ce consolidează un trend ascendent pentru 2014 (datele după 7 luni
fiind: Franța +1,9%, Germania +3%, Italia +3,6%, Spania +16,6%, UK +10,1%).
  In continuare, vânzările pe piața din România sunt susţinute de achiziţiile realizate de
către persoanele juridice (71% din volumulul total înregistrat pe primele 7 luni din 2014). De
remarcat este însă faptul că pentru luna iulie raportul pers/ fizice / pers. juridice este mai
echilibrat (36% vs. 64%, similar cu de luna trecută).
  Un aspect ce merită semnalat, este faptul că în aceste șapte luni din 2014,
înmatricularile de autoturisme rulate au scăzut cu cca. 7% (9.300 unități) comparativ cu
aceeași perioadă din 2013. Cu toate acestea, volumul lor (119.200 unități în 2014) rămâne
ridicat comparativ cu cel al autoturismelor noi (cca. 3 ori mai mare), deși în scădere față de
situația din 2013 (când au fost 4,3 rulate la unul nou).


  Analiza sectorială. :..............

Citeşte mai mult...
 


Pagina 84 din 138

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Auto