Marţi, 03 Aprilie 2012 12:38 |
EXPOROM - cel mai nou complex expozițional internațional din România va fi lansat în toamna acestui an.
Situat în Pantelimon (jud. Ilfov), la doar 12 km de Piața Unirii, la intersecția DN3 cu Șoseua de Centură, EXPOROM oferă întreaga gamă de servicii necesare organizării expozițiilor, evenimentelor și conferințelor.
|
Citeşte mai mult...
|
|
Sâmbătă, 31 Martie 2012 07:29 |
Una dintre cele mai importante companii de media prezente pe piaţa autohtonă, Ringier, a achiziţionat cel mai mare portal de joburi.
Ringier România, cea mai mare companie internaţională de publishing din ţară a preluat 70% din acţiunile Ejobs Group SA. companie care operează portalul ejobs.ro, informează un comunical al Ringier.
|
Citeşte mai mult...
|
Marţi, 27 Martie 2012 12:19 |
CNA a aplicat, marti, OTV cea mai drastica sanctiune posibila -injumatatirea licentei audiovizuale-, pentru ca televiziunea difuzeaza continuu publicitate politica la Partidul Poporului Dan Diaconescu, in afara perioadei de campanie electorala.
Astfel, postul mai poate emite doar pana la 1 octombrie.
|
Citeşte mai mult...
|
Joi, 15 Martie 2012 22:48 |
Batalia pentru clienti a operatorilor de cablu a dus la nasterea unui nou tip de business in televiziune, respectiv difuzarea de continut, lipsit de publicitate. Reteta pare sa sfideze modelul traditional al afacerii de presa, in care mass-media se finanteaza prin incasarile atrase din reclama.
Este si cazul nou-lansatei televiziune Digi24, apartinand operarorului de cablu RCS&RDS.Despre ce inseamna acest business in operatiunile operatorului de cablu, dar si despre ce castiga compania prin finantarea posturilor proprii, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu Valentin Popoviciu, directorul de dezvoltare al RCS&RDS.Popoviciu a spus ca Digi24 este finantat din activitatile curente ale companiei RCS&RDS, iar prin faptul ca nu difuzeaza publicitate nu intra in concurenta cu restul televiziunilor de stiri.Reprezentantul operatorului de cablu a spus ca sumele alocate pentru Digi24 reprezinta o "investitie in viitor".
|
Citeşte mai mult...
|
Joi, 01 Martie 2012 16:32 |
Bugetul de marketing este primul redus pe timp de criza.
Unii taie, altii il scot cu totul din lista de cheltuieli, dar altii pompeaza si mai multi bani decat de obicei in acest sector. Producatorii de bere sunt poate cei mai "agresivi" din acest punct de vedere.
|
Citeşte mai mult...
|
|
|
|
|
Pagina 16 din 19 |