Marţi, 08 Iulie 2014 21:20 |
Din ciclul : SA NE FACEM de LUCRU ............
Castiga soferii ceva din acest lucru ?
Cărţile de identitate ale tuturor autovehiculelor din România vor trebui schimbate, treptat, chiar din acest an, pe motiv că sunt "din cretacicul auto", ultima updatare a acestor documente fiind făcută în 1993, a anunţat marţi Flaviu Câmpeanu, director tehnic al Registrului Auto Român (RAR), la conferinţa „Mediafax Talks about Transport&Logistics”.
Cărţile de identitate ale tuturor autovehiculelor din România vor trebui schimbate, treptat, pe motiv că sunt "din cretacicul auto" şi sunt "un document primitiv", ultima updatare a acestor documente fiind făcută în 1993, a anunţat marţi Flaviu Câmpeanu, director tehnic al Registrului Auto Român (RAR), la conferinţa „Mediafax Talks about Transport&Logistics”.
"Vom schimba modelul cărţii de identitate, sper în acest an. Noul model al cărţii de identitate, după ce va trece prin furcile caudine ale tuturor ministerelor implicate şi se va naşte, va cuprinde toate datele de care aveţi nevoie, va fi o oglindă a certificatului de omologare european, inclusiv problema cea mai mare pe care o aveţi, respectiv tipul suspensiei. De asemenea, va atinge şi celălalt subiect sensibil, cu masele şi dimensiunile", a declarat Câmpeanu.
|
Citeşte mai mult...
|
|
Luni, 07 Iulie 2014 13:09 |
EVENT INFORMATION - DETAILS OF NEXT THREE EVENTS
http://www.oica.net/category/calendar/
|
Luni, 07 Iulie 2014 08:12 |
Compania Premium Expo, organizator al
Salonului Auto Bucuresti si Accesorii
anunta initierea parteneriatului cu APIA - Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile
Compania Premium Expo, organizator al Salonului Auto Bucuresti si Accesorii (www.sab.ro), are placerea de a va anunta initierea parteneriatului cu APIA - Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile, singura asociatie din Romania ce reprezinta producatorii si importatorii auto.
Prin intermediul acestui parteneriat ne dorim ca intreaga piata auto din Romania sa isi canalizeze toate eforturile in ceea ce priveste prezentarea premierelor nationale, a noilor modele cat si a ofertelor dedicate in cadrul Salonului Auto Bucuresti si Accesorii, evenimentul cu cea mai lunga traditie de desfasurare in Romania.
|
Citeşte mai mult...
|
|
Joi, 03 Iulie 2014 14:21 |
Divizia Federal-Mogul Vehicle Components,
redenumită Federal-Mogul Motorparts,
creează platforma pentru dezvoltarea mărcilor premium
Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML) anunță redenumirea diviziei Vehicle Components înFederal-Mogul Motorparts, ca parte a strategiei continue a companiei de creştere globală a produselor premium şi a mărcilor de top.
Divizia Federal-Mogul Motorparts este un furnizor de top de mărci premium, incluzând MOOG®, Fel-Pro®, Champion®, Wagner®, ANCO® şi Ferodo® pe piaţa aftermarket globală. De asemenea, divizia Federal-Mogul Motorparts furnizează componente de înaltă calitate de frânare pentru vehicule, direcţie-suspensie şi ştergătoare către producătorii globali de echipamente OE.
Daniel Ninivaggi, Director General Executiv al Federal-Mogul Motorparts şi Co Director General Executiv a Federal-Mogul Holdings Corporation a declarat: „Timp de peste un secol, ne-am concentrat atenţia asupra furnizării de componente de înaltă calitate pe fiecare categorie de produse şi regiune pe care le deservim. Producătorii de vehicule recunosc acest lucru, produsele noastre de fricţiune regăsindu-se în 7 dintre modelele de vehicule aflate în top 10 din Europa şi pe cel mai bine vândut vehicul din America de Nord”.
|
Citeşte mai mult...
|
Miercuri, 02 Iulie 2014 18:06 |
De la intrarea sa în grupul Renault, în 2 iulie 1999 (data semnării contractului de privatizare), Dacia a devenit un actor major al economiei româneşti.
Astăzi, Dacia este cel mai mare exportator al României și compania cu cea mai mare cifră de afaceri din țară. La momentul privatizării, Dacia se confrunta cu probleme severe: un aparat industrial uzat, o gamă de produse învechită, absenţa culturii clientului, structură financiară fragilă, capacitate de inovare limitată şi o reţea de furnizori depăşită. Stările angajaţilor Uzinei Dacia, în 1999, alternau de la entuziasm, bucurie şi speranţă, la nelinişte şi incertitudine. Dacia avea să devină o marcă a Grupului Renault.
Ce urma?
|
Citeşte mai mult...
|
|
|
|
|
Pagina 86 din 137 |