"La finalul primului trimestru al anului 2022, gradul de concentrare s-a mentinut ridicat pentru primii asiguratori RCA din top, astfel ca primii doi asiguratori cumulau aproximativ 55,6% din portofoliul de asigurari RCA din Romania.
EUROINS Romania a devenit liderul acestei piete dupa falimentul CITY Insurance, urcand o pozitie in T1 2022 fata de T1 2021, cu o cota de piata de 36,0% (de la 31,1%) si subscrieri estimate de XPRIMM la circa 841 milioane de lei.
After a somewhat turbulent 2022, Hong Kong-based e-mobility outfit Fiido has kicked off the new year with a quick look at a bunch of upcoming ebikes, a kids push bike and a powerful seated scooter.
Fiido has been running for around five years now, and has previously enjoyed huge crowdfunding success for its D11 and X folding ebikes, though the latter's smooth-lined magnesium alloy frame did prove to be quite problematic.
In April of last year, the company's futuristic-looking folding ebike was recalled after numerous reports of visible fatigue and incidents of the frame breaking apart at the hinge. The response from Fiido was swift. Sales were suspended, the design was tweaked and tested, and then a replacement rolled out to backers and buyers.
„Noile norme vor spori protecția consumatorilor în lumea digitală, protecție pe care o merită cu prisosință. De asemenea, UE spune ,,NU” produselor vândute ca fiind identice cu cele din alte state membre, atunci când este evident că nu e așa. Însă aceste noi norme nu vor proteja consumatorii de comercianții necinstiți și de escrocherii online decât dacă sunt implementate în mod strict. Încurajez cu fermitate toate statele membre să se asigure că noile norme sunt puse în aplicare fără întârziere”, a declarat Věra Jourová, vicepreședintele Comisiei pentru valori și transparență.
Noile norme vor asigura, printre altele, o mai mare transparență a piețelor online: va deveni mai clar dacă produsele sunt vândute de un comerciant sau de o persoană fizică, iar recenziile false vor fi interzise.
Site-urile de comparare a prețurilor vor trebui să informeze consumatorii cu privire la criteriile de clasificare
În plus, vânzătorii nu vor putea să promoveze în mod fals reduceri de preț, iar site-urile de comparare a prețurilor vor trebui să informeze consumatorii cu privire la criteriile de clasificare.
Reglementarea trotinetelor este necesară pentru a evita amenzile !!
" În Codul Rutier vehiculele electrice care depășesc viteza de 25 km/h sunt considerate mopede. Astfel, foarte multe trotinete electrice intră în această categorie pentru care se solicită permis de conducere categoria AM și este necesară inmatricularea acestora la autoritățile locale.Prin inițiativa mea parlamentară definim în mod separat trotinetele electrice astfel încât ele să nu fie asociate mopedelor. Astfel, trotineta electrică este definită ca fiind vehicul, cu două sau trei roți, a cărui viteză maximă prin construcție nu depășește 40 km/h și care este echipat cu un motor electric a cărui putere nominală continuă maximă nu depășește 2 kW. Utilizatorii de trotinete electrice vor avea de respectat regulile de circulație pe care le respectă un biciclist. În plus am introdus obligativitatea de a purta cască de protecție dacă aceștia au sub 18 ani. Pentru a ține pasul cu schimbările din societate consider necesară modificarea propusă, astfel încât utilizatorii cât și restul participanților la trafic dar și pietonii să fie în deplină siguranță."
Stephen Bilenky stands with the latest version of his ViewPoint semi-recumbent bike, named the eHarmony(Credit: Ben Coxworth/New Atlas)
When we've attended the North American Handmade Bicycle Show in the past, we've always been on the lookout for things that weren't just plain ol' bikes. Well, this year's show didn't disappoint, with Bilenky Cycle Works showcasing a semi-recumbent creation that really caught our eye.