Total Media News

Total Media News
EXPOZITIA "SARBATORI" PDF Imprimare Email
Vineri, 13 Decembrie 2013 10:34

                          Vernisajul Expozitiei “Sarbatori”.

                          

     Am raspuns afirmativ si m-am bucurat pentru ocazia de a vorbi despre artistii expozanti.


     Incep prin a spune ca noi, cei ce expunem astazi, suntem norocosi avand in vedere faptul ca pe simezele acestei galerii au expus de-a lungul timpului pictori celebri ca: Alexandru Istrati, Aurel Ciupe, Aurel Jiquidi, Bogdan Pietris, Camil Ressu, Cecilia Cutescu Storck, Constantin Jiquidi, Constantin Piliuta, Dan Zmfiropol, Ion Alin Gheorghiu, Ion Isac Bozovici, Ion Salisteanu, Ion Taralunga, Iosif Iser, Iosif Rosenbluth, Mihail Gavrilov, Milita Patrascu, Petru Remus Troteanu, Rudolf Negheli, Rudolf Schwaizer Cumpana, Spiru Vergulescu, Stefan Popescu, Valentin Hoeflich si multi altii, daca ar fi sa mentionam numai pe cei care ne-au parasit.
     Din nou spu ca suntem norocosi pentru ca in aceasta seara si pe toata perioada acestei expozitii, noi, si ma refer la artistii de fata, expunem alaturi de alti monstri sacri ai picturii romanesti ale caror lucrari le veti gasi pe simeze. Ma refer la Stefan Popescu, Dimitrie Stiubei, Pan Ioanid, Stelian Popescu Ghimpati, Lazar Zin Singer, Mina Bick Wepper, Ion Ionescu Constion, Cicerone Popescu, Dimitrie Cabadaief, Eugen Craciun, Silvia Onisa si nu in ultimul rand regretatul prieten al galeriei Traian Bradean. Sunt unii dintre multii artisti romani ilustri, disparuti.

Citeşte mai mult...
 
Ana Maria Branza, sportivul anului 2013 la CSA Steaua PDF Imprimare Email
Vineri, 13 Decembrie 2013 09:32

          Scrimera Ana Maria Brânză a fost desemnată, joi, sportivul anului 2013 la clubul CSA Steaua, într-o ceremonie ce a avut loc la sediul Ministerului Apărării Naţionale, în prezenţa ministrului Mircea Duşa.

                          

     Deasemenea     sportiva Ana Maria Brânză, care a fost desemnată cea mai bună spadasină a anului 2013 la Congresul Federaţiei Internaţionale de Scrimă de la Paris.

    Brânză le-a devansat pe canotoarele Roxana Cogianu şi Ionelia Zaharia.

   "Fiecare medalie are povestea ei, are trăirile şi emoţiile ei. Mă bucur să fac parte din această familie mare a Stelei. În clipele astea îţi dai seama că toată sudoarea şi toate antrenamentele îşi au rostul", a declarat Brânză.

Ministrul Mircea Duşă a spus că sportivii sunt adevăraţii ambasadori ai României: "Am lăcrimat de multe ori în 2013 când drapelul a fost ridicat pe cel mai înalt catarg de sportivii clubului Steaua. Ei sunt adevăraţii ambasadori ai României".

Citeşte mai mult...
 
Cum sa-ti decorezi casa de Craciun. PDF Imprimare Email
Joi, 12 Decembrie 2013 16:56

           Mai sunt doar cateva saptamani pana cand ne vom deschide cadourile si vom gusta din mancarurile traditionale pregatite pentru Craciun.

               

     Dar inainte de toate, ar trebui sa-ti transformi casa intr-un loc cu iz de sarbatoare, decorand-o in stil festiv.

    www.vilaro.ro vine in ajutorul tau cu o gama variata de decoratiuni tematice, in spiritul magic al sarbatorilor de iarna. Iata care sunt propunerile noastre:

     Decoreaza masa in spiritul Craciunului

    Masa de Craciun este un eveniment important si, de aceea, trebuie sa acorzi o importanta deosebita pregatirii acesteia.

    Pentru a scoate in evidenta importanta sarbatorii, alege o fata de masa cu motivele Craciunului. Un set de vesela cu simboluri de sezon, farfurii, ceainice, cani pentru vin fiert, sunt accesoriile care construiesc, pas cu pas, atmosfera de Craciun.

 

Citeşte mai mult...
 
IMPULSER, sponsor al FR Oina PDF Imprimare Email
Joi, 12 Decembrie 2013 12:19

                Vă anunțăm cu plăcere ultimele noutăți de imagine din tabăra noastră.

   Compania elvețiană Impulser este sponsor și partener al FR Oina.

                              

     Brandul amintit va fi alături de oină si va finanța principalele competiții ale acestui sport.

    În plus, sperăm ca naționala de oină a României să desfășoare competiții și cu țările care au sporturi asemănătoare și în care este prezent brandul Impulser (Germania, Serbia, Anglia, Slovacia, Elveția, Slovenia, etc).
    De asemenea, reprezentanții Impulser au fost informați despre proiectele noastre legate de copii, de practicarea oinei de către fete, precum și de activitățile școlare, fiind foarte interesați de acestea. Se pare că ambele branduri au de construit și dezvoltat împreună, fiind  la început de drum. Astfel, dacă 2013 a fost un an important pentru revirimentul în Oina-putând fi considerat un nou început pentru acest sport,  Impulser a bifat primul an de activitate  în România .
     După un an in care ambele părți au avut realizări deosebite, acestea au convenit asupra obiectivelor comune care  au fost prevăzute in documentul încheiat intre Impulser International Romania – reprezentată de domnul Daniel Ghiță in calitate de Director General și FR Oină –reprezentată de domnul Nicolae Dobre in calitate de Președinte. Vă ținem la curent cu evoluția acestui parteneriat  care se dorește a fi începutul unui nou drum pentru Sportul National - Oina.

    IMPULSER a ales să sponsorizeze tradiția și performanța in același timp, fapt pentru care s-a asociat cu Frontiera Tomis Constanța - Campioana națională de seniori la Oină și câștigătoarea Cupei Regelui, echipa care are cele mai multe trofee câștigate în ultimi 20 ani. După cum spune și numele, este Echipa Poliției de Frontieră Române, înființată în 1972 și continuatoarea  unei tradiții de peste 100 de ani care există la nivelul acestei instituții.
Citeşte mai mult...
 
Marketingul viral – success extraordinar pentru Volvo Trucks PDF Imprimare Email
Miercuri, 11 Decembrie 2013 21:43
                                              Odată cu ultima reclamă,
            “The Epic Split”    
          Volvo Trucks demonstrează că o abordare neconvenţională de marketing B2B funcţionează.
                                   
    Reclama s-a răspândit în toată lumea şi este deja, după doar patru săptămâni, cea mai vizionată reclamă auto din istoria Youtube.

Încă de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube  în data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizări. S-a răspândit pe reţelele sociale şi canalele de ştiri, fiind subiectul a mii de discuţii şi chiar devenind un fenomen în sine, imspirând crearea a numeroase reinterpretări proprii, atât din partea publicului, cât şi a celebrităţilor.

"Reacţia a fost copleşitoare. Sigur, speram să aibă success, dar nu ne-am aşteptat să fie atât de mare sau să se întâmple atât de repede. Până la urmă, "The Epic Split" este o reclamă pentru autocamioane, spune Per Nilsson, Director PR Volvo Trucks.

Succes în cifre
"The Epic Split" nu a devenit doar reclama auto cea mai vizionată pe Youtube vreodată. Rezultatele, după primele patru săptămâni pot fi măsurate în cifre pe mai multe paliere. "The Epic Split"şi povestea din spatele acestui film au obţinut:

Citeşte mai mult...
 


Pagina 751 din 1132

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Ştiri