Total Media News

Stiri - Economie
Despre publicitatea online PDF Imprimare
Media-Publicitate
Duminică, 22 Ianuarie 2012 00:39

Optimizarea unui site pentru cel mai important motor de cautare Google, ii poate aduce afacerii tale mai mult decat orice alt tip de promovare

 

             

                                                  

Optimizarea unui site pentru cel mai important motor de cautare Google, ii poate aduce afacerii tale mai mult decat orice alt tip de promovare.

Serviciul acesta, daca este bine facut iti poate genera rezultate mai bune chiar si decat alte campanii de promovare online . In acest domeniu competitia este destul de acerba, motiv pentru care este necesar sa colaborezi cu persoane profesioniste care iti pot garanta situarea pe prima pagina Google, cat mai curand.

Odata ce te vei afla pe prima pagina Google, poate chiar in primele trei poziti,prin optimizare site,  vei vedea cum numarul clientilor tai cresc, datorita vizibilitatii si accesibilitatii de care afacerea ta are parte.

 

Optimizarea pentru Google urmareste atragerea de noi clienti, printr-un tip nou de publicitate platita, care poate fi un start bun in cazul unei noi afaceri dar nu numai.

Se poate plia pe orice tip de domeniu si atrage un public numeros, care de putine ori paraseste site-ul fara a-ti aduce castiguri. Acest lucru deoarece vei fi accesat de persoane direct interesate de afacerea ta, care te cauta ei pe tine, eliminand astfel orice tip de publicitate agresiva care mai mult respinge consumatorul.


Optimizare prin Google se face prin urmarea unor pasi nu foarte dificili, dar importanti prin care site-ul tau se ridica la nivelul celor de o calitate superioara.

O parte din schimbarile ce ii se vor aduce site-ului tau, sunt cele referitoare la cuvintele cheie prin care el va fi gasit de catre potentialii cumparatori. Dumneavoastra alegeti cuvintele cheie, care trebuie sa corespunda afacerii proprii.

Limbajul si expresiile folosite trebuie sa tina cont de targetul clientilor tai si sa fie unul destul de accesibil, astfel incat sa fie inteles si de cei dinafara domeniului tau de actvitate. Important este ca acele cuvinte cheie sa nu fie in intregime inserate in intregul site-ului tau, doar cele mai relevante sa se gaseasca pe prima prima pagina

 

 

 

.

 
Cum a schimbat social media activitatea de PR PDF Imprimare
Media-Publicitate
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 09:35

Lipsa controlului mesajului, a unui cod de buna practica sau  autoproclamarea "purtatorilor de mesaj" fac din mediile sociale online "rebelii" industriei de comunicare, dupa cum sustine Manuela Zidaru, PR innovation manager in cadrul GolinHarris Bucuresti.

 

          

Zidaru  a declarat pentru DailyBusiness.ro ca in ceea ce priveste autoproclamarea “purtatorilor de mesaj”, daca inainte “aveam o oarecare putere de selectare a celor pe care ni-i doream in public, astazi oricine poate lansa mesaje despre un brand in social media – chiar si un necunoscator”.Pe de alta parte, social media aduce si avantaje companiilor prezente in aceste medii, printre ele numarandu-se credibilitatea sau emotia, care in relatia consumator - brand “capata cu totul alte dimensiuni in social media”.Referitor la credibilitate, acelasi manager de inovare a explicat cum informatia generata de utilizatori va surclasa sursele formale sau traditionale de informare.

 

Citeşte mai mult...
 
Star Foods investeste 2,5 mil. euro in extinderea depozitului din Popesti Leordeni PDF Imprimare
Companii
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 09:18

Star Foods investeste 2,5 milioane de euro in extinderea depozitului din Popesti Leordeni cu o hala de depozitare pentru produse finite de 4,500 mp, potrivit unui anunt al Epstein Architecture & Engineering, constructorul proiectului.


Pentru acest proiect, Epstein ofera servicii complete de arhitectura, inginerie si management de constructie, iar noul centru logistic urmeaza sa fie livrat la jumatatea anului 2012.

                  

Noua constructie euro reprezinta o extindere a spatiilor de depozitare existente deja pe terenul companiei din Popesti Leordeni, la sud de Bucuresti.

Cladirea va cuprinde o hala de depozitare pentru produse finite, aflata in legatura cu hala existenta, la care se adauga zona de expeditie si anexe socio-administrative (spatii birouri, vestiare), insumand o suprafata construita de aproximativ 4.500 mp.

Epstein este o companie de arhitectura, inginerie si constructii cu sediul la Chicago, activa pe piata romaneasca de mai bine de cinci ani. Compania a dezvoltat proiecte pentru clienti internationali precum Lufkin Industries (unitate de productie de aproximativ 35.470 mp situata pe un teren de 33.32 hectare, in cadrul West Park Ploiesti), Cameron (unitate de productie si un birou regional, proiect extins pe o suprafata de teren de aproximativ 6 ha, cu o suprafata construita de aproximativ 12.500 mp), Emerson (unitate de productie de 6.500 mp, la care s-au adaugat 1.800 mp de spatii administrative, proiect finalizat la jumatatea lui 2010, la Cluj Napoca), WDP Development (o unitate de productie de 6.000 mp pentru Rochling-Automotive in Oarja) si Petrom.

 

 Star Foods este divizia romaneasca de snacks-uri a PepsiCo. Compania activeaza pe piata locala din 1993 si a fost achizitionata de PepsiCo in 2004.

 
Allview P2 AllDro PDF Imprimare
IT
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 09:11

 

  

Compania brasoveana Allview anunta lansarea unui nou smartphone Android dual-SIM, cu numele de P2 AllDro.



Dual SIM/ Dual

Stand-by echilibrul in viata cotidiana

Tehnologia Dual SIM  imbunatatita a smart- phone-ului P2 faciliteaza separarea convorbirilor business de cele personale. Poti sa utilizezi cele doua SIM-uri pentru a comuta usor intre retele mobile diferite, reducand astfel simtitor costurile convorbirilor.

 

               

Buton dedicat pentru fiecare SIM in parte

P2 AllDro permite realizarea apelurilor in cele mai bune conditii datorita soft-ului optimizat si a butoanelor dedicate pentru apel. Telefonul este prevazut cu cate un buton pentru fiecare dintre cele doua SIM-uri si o tasta separata pentru apel video.

 

Citeşte mai mult...
 
Pierzătorii speculei imobiliare PDF Imprimare
Imobiliar
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 08:45

Explozia imobiliară din 2007/2008 a adus cu sine o categorie de investitori interesaţi de profituri maxime pe termen cât mai scurt. Circa 2.000 de bucureşteni şi câteva mari fonduri speculative şi-au încercat norocul la ruleta imobiliară, însă criza le-a blocat investiţiile, după ce preţurile au scăzut la jumătate

 

 

Cătălin Soare a semnat în aprilie 2008 antecontracte pentru două apartamente cu două camere în Doamna Ghica Plaza, pe care plănuia să le vândă ulterior în profit, aşa cum atâţia alţii făcuseră înaintea lui. Pentru el, afacerea s-a dovedit păguboasă, deoarece de la jumătatea anului 2008 piaţa a început să se blocheze.

Citeşte mai mult...
 


Pagina 414 din 433

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie