Total Media News

Stiri - Economie
Bucuresti Business Days, in 29-30 noiembrie 2011 PDF Imprimare Email
Companii
Marţi, 29 Noiembrie 2011 09:19

                     Bucuresti Business Days, in 29-30 noiembrie 2011, la Wilbrook Platinum Business & Convention Center.

 

   Evenimentul Bucuresti Business Days este cel de al treilea de anul acesta si al cincelea din seria de evenimente Business Days organizate pana acum, dupa doua evenimente de anvergura organizate in acest an in provincie, care au reusit sa reuneasca fiecare peste 500 de participanti veniti din toate colturile tarii, alaturi de o suita de speakeri consacrati – nume sonore din business-ul romanesc, facilitatori cu experienta si antreprenori de succes: Timisoara Business Days (martie 2011 – detalii); Brasov Business Days (septembrie 2011 – detalii).

           

     Evenimentul este conceput si construit pe ideea de a crea o platforma de oportunitati si business networking pentru antreprenorii si managerii romani. Este singurul eveniment de business dedicat antreprenorilor care integreaza in jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la eveniment: participanti, speakeri si parteneri. Evenimentul va mentine structura si modul de organizare de la evenimentele anterioare, in conformitate cu conceptul general al evenimentelor Business Days pe anul 2011. O data cu cea de-a cincea editie, vom bate toate recordurile noastre de pana acum: peste 90 de speakeri de top; 6 conferinte; 4 conferinte dedicate factorilor de decizie si celor implicati in decizii strategice; 1 conferinta dedicata managerilor de resurse umane; 1 conferinta dedicata directorilor de vanzari; 16 workshopuri; 4 sesiuni de Business Networking; degustari de vinuri celebre si de produse sanatoase; numeroase concursuri si o tombola cu sute de premii; 2 mese rotunde dedicate elitei mediului de afaceri cu invitati speciali; o expozitie tematica.

  Pentru mai multe detalii despre structura evenimentului, accesati pagina: Program. Patru perspective distincte – o abordare completa a mediului de afaceri Pentru prima data in seria de evenimente, cele patru conferinte de la Bucuresti Business Days vor aborda o tema comuna, pentru a ajuta factorii de decizie din companiile romanesti sa primeasca o viziune din patru perspective diferite, din partea a patru categorii de oameni de afaceri diferiti (reprezentanti de seama in domeniul lor): specialisti in finante, fiscalitate si banci; investitori, fonduri de investitii, consultanti, business angels, antreprenori sociali, pionieri vizionari; top manageri in companii foarte mari, internationale; antreprenori de succes din diverse domenii. Astfel, conferintele vor dezbate tendintele si trendurile pe care le vor lua afacerile in urma traversarii acestor vremuri economice tulburi. Participantii vor avea ocazia de a primi feedback din partea celor patru categorii de oameni de afaceri si cu privire la perspectiva lor asupra finantarii afacerilor: fie ca este vorba despre cei care ofera banii, fie ca este vorba de cei care au nevoie de finantare pentru derularea si dezvoltarea afacerilor. Noua paradigma economica – cum putem face fata noilor provocari?

  Un alt element de noutate in ceea ce priveste aceasta editie il reprezinta faptul ca Bucuresti Business Days va avea o componenta vizionara, conferintele si workshop-urile acestei editii fiind concepute in asa fel incat sa ajutam participantii – oameni de afaceri (fie ei antreprenori sau manageri) – sa identifice care sunt abilitatile potrivite pentru a face fata noilor provocari in drumul spre succes al fiecaruia. Vom discuta – impreuna cu invitatii nostri – despre felul in care criza economica a modificat structura si dinamica mediului de afaceri romanesc, pornind de la schimbarea comportamentului de consum si pana la adaptarea antreprenorilor, investitorilor si managerilor la noile conditii economice. Pentru acest scop, ii vom aduce la un loc pe cei care scriu acum istorie in economia romaneasca, alaturi de consultanti, specialisti, traineri si speakeri motivationali, fiecare dintre acestia impartasindu-si viziunea cu privire la modul in care oamenii de afaceri din Romania vor trebui sa-si modifice comportamentele in contextul noii paradigme economice in formare in Romania.

 
Los Angeles Auto Show PDF Imprimare Email
Auto
Joi, 17 Noiembrie 2011 14:48

          Premiera mondiala a noului Volkswagen CC

           16 noiembrie 2011 -
 

      Cand  Volkswagen  CC  a debutat acum patru ani, a fost primul coupe cu patru usi  ,  si  pozitionare  intre  masinile  ce  costau  intre  30.000 şi 40.000 de euro  .
   Din această nişă, un nou segment dezvoltat rapid - până în prezent, aproape 270.000 de oameni din întreaga lume au ales salonul cu liniile elegante ale unei masini sport.
    Ei sunt conducătorii auto care iubesc farmecul unui coupe, dar şi un spaţiu pentru o valoare de cel puţin 4 persoane si 4 usi. Acum, Volkswagen prezintă o versiune punct de vedere tehnic şi vizual actualizat al vehiculului de afaceri populare la Los Angeles Auto Show (18 to 27 November).

 

 

                                            


    With new front and rear styling, the new Volkswagen CC design makes an even bolder move towards the automotive luxury class. No less is true of its extended range of standard equipment, which now includes such features as bi-xenon headlights with static cornering lights and a new LED rear lighting design.
    Also standard: fatigue detection, RCD 310 radio-CD system, stainless steel door sill plates and safety head restraints (front seats) with additional front-rear adjustment.
   In addition, new assistance systems are making their way into the CC. They include optional technologies such as Side Assist Plus including Lane Assist (warns of vehicles in blind spots and supports the driver via steering intervention to avoid an accident), Dynamic Light Assist (automatic main beam control) and a camera-based traffic sign detection system. Meanwhile, the ‘climate seat’ with integrated massage function optimises comfort.

 
Renault investeste 28 milioane de euro în centrul de testare electrice la Lardy. PDF Imprimare Email
Auto
Miercuri, 16 Noiembrie 2011 08:34

              Renault urmăreşte de strategie proactivă de vehicul electric cu inaugurarea unui centru de testare electrică în Lardy, Franţa, pe 14 noiembrie.

        Renault oferă acum o gamă largă de toate, vehicule electrice, care oferă cele mai înalte niveluri de performanţă, datorită, de siguranţă şi de calitate a Grupului  28 milioane Euro  de investiţii şi de trei ani de dezvoltare motopropulsor electric.

    Centrul este piatra de temelie a dezvoltarii brand-ului de noi tehnologii electrice şi case de cele mai multe facilităţi de testare pentru motoare electrice si baterii.

  Operaţionale începând cu anul 2009, a fost extins treptat pentru a acoperi 3.300 de metri patrati si aproximativ 100 de bancuri de proba.

 

                                                         

 

      Over the past three years, the centre has run a comprehensive test programme for the development and validation of the performance, reliability and safety of the electric powerplants fitted to vehicles in the Z.E. [1] range. Lardy’s technicians and engineers have thus acquired extensive testing expertise in the field of electric motor technology. Dedicated test facilities to guarantee the performance and durability of electric powerplants. Renault has recently launched Kangoo Z.E. and Fluence Z.E., the first two of the four new-generation electric vehicles that will be released over the next year. Developing these highly innovative vehicles has called for an extensive list of tests designed to cover the performance, safety and durability of the new components: the electric motor, power electronics unit and battery. Renault has set up dedicated test facilities – housed at Lardy in an electric mobility test centre which has been gradually expanded since 2009.

    The centre spans two buildings and around 100 test benches over a surface area of 3,300 sq. metres: - Eight test benches for electric motors: unlike test benches for internal combustion engines, which are powered by fuel, electric motor test benches run on electricity supplied by a 400V battery simulator. These test benches serve to develop motors and power electronics units and measure performance (torque, power, efficiency, driveability, type approval, safety).

 

Citeşte mai mult...
 
SEAT dezvaluie prima masina integral -electrica PDF Imprimare Email
Auto
Joi, 10 Noiembrie 2011 12:56

         SEAT prezintă noul Altea XL ECOMOTIVE electrică şi plug-in hibrid Leon Ecomotive TwinDrive. SEAT prevede productia de masini hibride şi electrice începând cu 2015. Automobilul electric consolidează strategia SEAT de mediu.

 

     

SEAT has today announced it is working on its first electric car designed, developed and manufactured in Spain. And, as well as unveiling the prototype Altea XL Electric Ecomotive, a totally electrically-driven zero-emissions car, the Spanish manufacturer also presented the prototype Leon TwinDrive Ecomotive, a plug-in hybrid.

   Over the next few months SEAT will make available units of both models to governmental institutions in Catalonia and Madrid for use in their vehicle fleets. This will provide SEAT with valuable information on use of the cars for assessment with a view to mass production of electric vehicles in the medium-term. The company envisages the launch of its first electric plug-in hybrid car in 2015, to be followed a year later by an all-electric car. SEAT’s strategy is to commit to a wide range of alternative technologies. To this end the Spanish manufacturer is unveiling two different but complementary models at the same time. SEAT’s President James Muir stated: “Customers demand a more sustainable form of mobility, but their needs are diverse. Therefore, we believe that a parallel strategy of developing two different technologies will put SEAT in the best position to meet their needs”.

     The announcement of the launch of the first electric vehicles coincides with the start of the biggest new product offensive SEAT has known. The company will be launching four new models onto the marketplace over the forthcoming twelve months. The first will be SEAT’s new urban vehicle - the Mii. Electromobility, a team effort The future of electromobility in Spain depends not only on vehicles but also their components such as batteries, as well as a recharging infrastructure. For this reason SEAT – the number one industrial investor in R&D in Spain – is heading the CENIT VERDE project. This public-private-partnership between manufacturers, universities, research centres and the Spanish Ministry of Science and Innovation is taking a holistic research approach to making the electric vehicle a reality in Spain.

      The Altea XL Electric Ecomotive, SEAT’s first electric carThe Altea XL Electric Ecomotive blazes the trail for electromobility in Spain. It has a range of 135 kilometres and as with all its vehicles, SEAT guarantees driving pleasure with an engine producing 115 hp (85kW) and 270 Nm of torque. This amount of power translates into a limited top speed of 135 kph. With its roomy passenger compartment and generous boot, the electric Altea XL is equally suitable for family or transport company use. By intelligent location of the batteries under the rear seats and the boot, there is no intrusion on the passenger compartment. A sophisticated regeneration system with adjustable braking torque optimises energy use. And when the electric Altea XL is parked in the sun, the rooftop photovoltaic cells recirculates fresh air inside the passenger compartment reducing the energy needed afterwards by the climatic system.

Citeşte mai mult...
 
Volvo Trucks lansează un nou joc pentru smartphone şi tablete PDF Imprimare Email
Auto
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 09:31
Sunteţi la volanul noului Volvo FH16 de 750 CP. Deodată, apare un obstacol chiar în mijlocul drumului. N-ai timp! Ce faci? În cazul noului joc ce-l are protagonist pe FH16 750, şi dezvoltat de Volvo Trucks pentru smartphone şi tablete, reacţiile rapide fac diferenţa.

"Lansarea acestui joc coincide cu aniversarea a 25 de ani a vârfului nostru de gamă, Volvo FH16. Ca parte a acestui eveniment, oferim un joc distractiv tuturor pasionaţilor de camioane", declară Niclas Hermansson, responsabil Marketing Digital la Volvo Trucks.

    

Obiectivul jocului este eliminarea rapidă a obstacolelor care apar în faţa camionului, prin diverse mişcări ale degetelor: tastare, trasare de linii drepte sau circulare. Dacă eşti rapid şi faci gesturile potrivite, vei câştiga suficiente puncte pentru a continua jocul la nivelul superior.

 

                            

"Jocul este uşor de învăţat, dar greu de controlat. Dacă eşti bun, vei ajunge pe listele celor mai înalte scoruri, iar rezultatele tale vor fi lăudate pe Facebook şi Twitter. Există, de asemenea, un top al comunităţii noastre, Worldtrucker, unde sunt acordate săptămânal premii", afirmă Hermansson.

Jocul poate fi descărcat gratuit prin Apple App Store sau Android Market. Prezintă opt trasee, cu niveluri crescătoare de dificultate şi, de asemenea, oferă informaţii despre puternicul FH16 750, care tocmai a fost lansat pe piaţă.

Este a doua oară când Volvo Trucks utilizează un joc digital în politica sa de marketing. De asemenea, jocul disponibil pe http://www.strongesttruck.com/  a fost construit pentru a marca lansarea lui Volvo FH16 700 în 2009. A reprezentat un uriaş succes şi continua să atragă vizitatori. Strongesttruck a fost jucat de 15 milioane de ori până în prezent. 

"Din câte cunosc, suntem singura companie producătoare de camioane din lume care lansează jocuri atât de avansate. Este un mod amuzant şi incitant de a face publicitate produselor noastre şi ne ajută să atragem un public mai numeros decât prin mijloace obişnuite", comentează Hermansson.

Descărcaţi jocul de pe site-ul de jocuri al Volvo Trucks - http://loadingramp.volvotrucks.com/ - sau direct prin iTunes.

Pe http://www.worldtrucker.com/, o comunitate a pasionaţilor de camioane, găsiţi un top unde jucătorii cu cele mai bune rezultate câştigă premii săptămânale. Oricine poate participa.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=m_YssUFHT-g

Jocul poate fi folosit pe Iphone 4/4S sau Ipad 2, telefoane Android 2.3 sau tablete cu rezoluţie 480x800 sau mai mare.

 


Pagina 328 din 332

Abonare newsletter




Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.net
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Service Auto autorizat RAR
Uleiuri Auto
Baterii auto
Salonul Auto Bucuresti 2016
Bucharest FAshion Week 2015

Sunteti aici: Home Economie