Companii
|
Marţi, 25 Octombrie 2011 08:09 |
Pentru fiecare euro colectat, costurile companiei de recuperare a creanţelor se ridică, în medie, la 25 de cenţi, a declarat Georg Kovacs, managing director EOS KSI România, companie care deţine cea mai mare cotă din piaţa locală de colectare a creanţelor, de circa 22%. Costurile pot ajunge chiar şi la 40-50% din valoarea recuperată dacă procesul de colectare se întinde pe o perioadă mai lungă de trei ani, a mai precizat Kovacs, cu ocazia unei conferinţe de presă.
"Costul colectării este acelaşi, de circa 25% din valoarea recuperată, în ciuda faptului că valoarea medie a plăţilor efectuate de debitori este tot mai scăzută", susţine Kovacs. Astfel, valoarea medie a unei rate achitate de români în cazul creditelor neperformante preluate de o companie de recuperare a creanţelor a fost, în semestrul doi din 2011, de 42 de euro lunar, în scădere faţă de sfârştiul anului trecut, când valoarea medie era de 60 de euro pe lună. De altfel, România a înregistrat cele mai slabe rezultate din regiune, valoarea medie a unei rate lunare achitate în Europa de sud-est fiind, conform datelor furnizate de EOS KSI, dublă, circa 84 de euro.
Câţi bani încasează o companie de recuperare a creanţelor
|
Citeşte mai mult...
|
Auto
|
Miercuri, 19 Octombrie 2011 16:06 |
The Drivers’ Fuel Challenge este o competiţie organizată de Volvo Trucks la nivel mondial şi este dedicată şoferilor profesionişti. Scopul competiţiei este identificarea şoferului care conduce cât mai economic posibil. Un stil eficient de condus contribuie semnficativ atât la reducerea cheltuielilor legate de consumul de combustibil cât şi a emisiilor poluante. Pe data de 22 octombrie, o parte dintre cei mai buni şoferi, experti în a conduce eficient, se vor întâlni în cadrul finalei competiţiei, la Volvo Demo Center din Göteborg, Suedia.
"Am constatat un entuziasm considerabil din partea ţărilor participante la competiţie, ceea ce confirmă că există un interes deosebit pentru un condus economic şi, de asemenea, că această competiţie oferă rezultate concrete privind creşterea eficienţei consumului şi reducerea emisiilor, afirmă Staffan Jufors, preşedinte şi CEO al Volvo Trucks.
Peste 3.600 de şoferi au participat la etapele de calificare ale competiţiei, din 15 ţări europene şi cinci asiatice. Învingătorii diverselor etape naţionale îşi vor pune la încercare abilităţile în marea finală de la Göteborg.
Volvo Trucks s-a preocupat dintotdeauna foarte intens de problemele de mediu, această preocupare constituind una dintre valorile fundamentale ale companiei. În acest sens, dezvoltarea tehnologiilor şi serviciilor care contribuie la diminuarea emisiilor poluante şi la creşterea eficienţei consumului este de mult în fruntea listei de priorităţi ale companiei. Cu produse precum transmisia I-Shift şi servicii precum Dynafleet, un sistem de management online al flotelor, Volvo Trucks a demonstrat cu abilitate că reprezintă o alegere excelentă în domenii precum protecţia mediului şi optimizarea consumului de combustibil. Totuşi, nu contează cât de avansată este tehnologia camionului; şoferul încă este factorul-cheie atunci când se are in vedere un transport eficient.
"Şoferul este factorul decisiv când vorbim de reducerea emisiilor şi, de aceea, dorim să încurajăm şoferii profesionişti să adopte un stil de condus eficient. Un şofer priceput poate reduce consumul de combustibil cu 5 până la 10 procente, ceea ce diminuează nu numai emisiile de dioxid de carbon, dar şi costurile transportului," explică Staffan Jufors.
|
Citeşte mai mult...
|
Auto
|
Marţi, 18 Octombrie 2011 08:26 |
Compania Chevrolet a fost fondatӑ în 3 noiembrie 1911.
Anul acesta – la exact 100 de ani de la crearea companiei – te invitӑm sӑ sӑrbӑtoreşti alӑturi de noi, prin participarea la o serie de evenimente ce vor avea loc în Europa pe tot parcursul anului.
Moştenire europeanӑ
Rӑdӑcinile Chevrolet sunt de fapt europene. Cofondatorul companiei, Louis Chevrolet, este nӑscut în Elveţia şi din acest motiv, compania a pӑstrat dintotdeauna o aromӑ europeanӑ.
În prezent, Chevrolet este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri auto din lume – papionul auriu rӑmânând în continuare simbolul design-ului reprezentativ şi al optimismului care l-a inspirat pe Louis de-a lungul anilor.
|
Citeşte mai mult...
|
Auto
|
Sâmbătă, 15 Octombrie 2011 07:53 |
Eric cel Mare a fost numit Director de protecţie şi prevenire a Grupului Renault.
Acest departament combină funcţiile de prevenire, siguranţa şi securitatea grupului. Domeniul său de aplicare să ia în considerare prevenirea, protecţia patrimoniului umane, corporale şi necorporale, precum şi sistemele de informaţii şi cu o zi înainte. Un inginer de formare profesională, Eric Legrand în 2004 a fost director de siguranţă şi securitate Grupului La Poste, şi el anterior a servit ca director de prevenire a riscurilor şi de dezvoltare durabilă în PPR (publice de distribuţie).
Jean Marc Berlioz a fost numit Inspector General al Departamentului de Prevenire şi Protecţie (D2P) Grupul Renault. El va raporta la Carlos Ghosn, CEO al Grupului Renault. Acesta va oferi un dublu rol de monitorizare şi de a consilia D2P pentru a asigura grupului, angajaţii şi acţionarii săi că respectarea legilor şi reglementărilor şi principiile etice ale grupului, este furnizat de dispozitive de protecţie. Inspector General de Administraţie, Jean Marc Berlioz a fost anterior director, şef al Inspectoratului General al Poliţiei Naţionale, şi director al Institutului pentru Studii Avansate de Securitate Internă (IHESI).
|
Citeşte mai mult...
|
|
|